En die sleutel die je alleen aan een vriend hebt uitgeleend. Wat denken ze dan :’) Wat een verhaal dit, zo naïef en gênant :’)
Het leest een beetje als het plot van een Belgengrap
Het is veel kouder dan verwacht, had echt een vestje mee moeten nemen. Dit is wel veel fijner dan dat zweetweer van gisteren.
Hier is het bewolkt met een windje, dus ik vind het wel lekker! Volgens buienradar is het nog steeds 27 graden, maar gisteren kon ik binnen 5 minuten buiten weer douchen voor mijn gevoel omdat toen de zon ook vol scheen.
Jaa shit ik probeer al dagen de belastingdienst te bereiken en ik heb nu drie gemiste oproepen en ik denk van hun maar ik was de dieren aan het doen in de tuin… sad
Ik heb een spaarplan bedacht waarin ik voor m’n 30e 30.000 euro wil sparen haha ik heb echt nooit gespaard/kunnen sparen en nu ik werk kan ik eindelijk geld apart zetten en dat is dus echt verslavend #whoknew Nu echt zin om te sparen elke maand
Grr irritant. Maandagavond vast 4 courgettes in stukjes gesneden met het plan om er gister soep van te gaan maken. Werd 'm gister niet meer, wilde ik dus vandaag voor lunch doen, maar het was drab geworden en stonk Zonde! (en verspilde moeite haha)
Holy. Hoe oud ben je? Heel tof als het lukt!
Ik zweet onder mijn borsten best veel en is daar ook warm.
Dus dit herken ik wel!
nu 26,5 haha dus heb nog wel even te gaan hoor. Maar lijkt me zooo chill om dan zo’n spaarpot te hebben. En vind 30 + 30.000 ook wel een mooie motivatie ofzo haha
Jup ik heb ook hete boobs
Ik heb al mijn cijfers binnen, dus ik ben geslaagd! Op mijn eerste werkdag!
Ga je gewoon elke maand hetzelfde bedrag vast zetten of heb je een bepaald patroon / techniek bedacht? Ben er wel benieuwd naar! Als je het met ons wil delen.
@boemboem zoek je nog een iPad hoes? @QueenOfEngland heeft deze voor me gehaakt en I love it
Fijn dat je er zo blij mee bent!
Ja ik vind het echt heel leuk. En super beschermend denk ik!!
nu lijkt t net alsof ik allemaal nudes post hahaha
Nou tot nu toe was het heel random, maar ik wil nu wel een minimaal bedrag gaan sparen per maand. Heb uitgerekend wat ik in de maanden die komen zou moeten sparen om tot 30.000 euro te komen, en wat ik evt nog meer kan sparen wil ik dan in een ander spaarpotje doen waar ik evt uit mag halen voor vakanties of grote uitgaven.
Las laatst ook een artikel over iemand die had een ‘voorportaal’ spaarrekening en een echte spaarrekening en dat vond ik ook wel slim! Eerst ging alles wat ze wilde sparen in het voorportaal en als ze het dan die maand toch nog echt nodig had kon ze het daar weer uithalen. Aan het eind vd maand ging alles wat er nog over was van het voorportaal naar de echte spaarrekening, waar ze nooit aan mocht komen. Zo voorkom je dat je toch stiekem weer geld blijft halen uit je spaarrekening.
@monkeyslut nee ik ben nu sinds mei aan het sparen en had toen wat grote bedragen met vakantiegeld en belastingteruggave Je kunt natuurlijk ook kijken wat je nu apart zou kunnen leggen en dan uitrekenen hoe lang het zou duren voordat je bijv. 5000 of 10.000 euro hebt!
Slik je magnesium bij? Dat is gewoon een supplement en heeft mij erg geholpen
Ik zit met al de hele week vol te vreten met zoute stokjes en chips enzo omdat het ‘goed’ zou zijn met het warme weer maar is gewoon een smoes love zout