Wat je even kwijt wilt #26

Het leest een beetje als het plot van een Belgengrap

12 likes

Het is veel kouder dan verwacht, had echt een vestje mee moeten nemen. Dit is wel veel fijner dan dat zweetweer van gisteren.

Hier is het bewolkt met een windje, dus ik vind het wel lekker! Volgens buienradar is het nog steeds 27 graden, maar gisteren kon ik binnen 5 minuten buiten weer douchen voor mijn gevoel omdat toen de zon ook vol scheen.

Jaa shit ik probeer al dagen de belastingdienst te bereiken en ik heb nu drie gemiste oproepen en ik denk van hun :confused: maar ik was de dieren aan het doen in de tuin
 sad

Holy. Hoe oud ben je? Heel tof als het lukt!

Ik zweet onder mijn borsten best veel en is daar ook warm.
Dus dit herken ik wel!

1 like

Jup ik heb ook hete boobs

Ik heb al mijn cijfers binnen, dus ik ben geslaagd! Op mijn eerste werkdag!

52 likes

Ga je gewoon elke maand hetzelfde bedrag vast zetten of heb je een bepaald patroon / techniek bedacht? :slight_smile: Ben er wel benieuwd naar! Als je het met ons wil delen.

@boemboem zoek je nog een iPad hoes? @QueenOfEngland heeft deze voor me gehaakt en I love it

15 likes

Fijn dat je er zo blij mee bent! :slight_smile:

1 like

Ja ik vind het echt heel leuk. En super beschermend denk ik!!

:smirk::smirk: nu lijkt t net alsof ik allemaal nudes post hahaha

2 likes

Slik je magnesium bij? Dat is gewoon een supplement en heeft mij erg geholpen

1 like

Ik zit met al de hele week vol te vreten met zoute stokjes en chips enzo omdat het ‘goed’ zou zijn met het warme weer maar is gewoon een smoes love zout

8 likes

Die tip kreeg ik zojuist op het werk ook al! Volgens mij heb ik deze laatst nog gekocht maar nog niet mee begonnen.

1 like

Als slikken niet helpt, kan je ook smeren. Er zijn zalfjes met magnesium. Magnesium wordt bij sommige mensen beter opgenomen door de huid

1 like

Ik ben aan het winkelen met mijn schoonmoeder. Schiet me maar gewoon gelijk dood :joy:

12 likes

Ik snap klanten niet. Dan staan wij voor in de winkel met de kassa en dan lopen ze langs ons op en gaan ze naar achter naar de kassas?? Ehm oke

1 like

Mijn introverte persoon kan mijn schoonmoeder echt even niet meer handelen hoor. Dat mens blijft maar praten en praten en praten. Ik ben maar weer even naar het toilet gevlucht :joy:

2 likes