Die tip kreeg ik zojuist op het werk ook al! Volgens mij heb ik deze laatst nog gekocht maar nog niet mee begonnen.
Als slikken niet helpt, kan je ook smeren. Er zijn zalfjes met magnesium. Magnesium wordt bij sommige mensen beter opgenomen door de huid
Ik ben aan het winkelen met mijn schoonmoeder. Schiet me maar gewoon gelijk dood
Ik snap klanten niet. Dan staan wij voor in de winkel met de kassa en dan lopen ze langs ons op en gaan ze naar achter naar de kassas?? Ehm oke
Aah ja zo deed ik het ook! Totdat ik bedacht: ok over een paar jaar wil ik wel m’n studieschuld afbetaald hebben en ook gespaard hebben voor een huis… dus laten we er een streefbedrag aan koppelen haha
@anon81733682 ja dat maakt sparen wel moeilijker! Snap ook wel dat je dan minder motivatie voelt. Maar weetje, je weet nooit wanneer je het misschien nodig hebt. Kan ook zijn om een familielid of goede vriend te helpen ergens mee!
Mijn introverte persoon kan mijn schoonmoeder echt even niet meer handelen hoor. Dat mens blijft maar praten en praten en praten. Ik ben maar weer even naar het toilet gevlucht
Leuk zeg! Wat voor bootje wil je kopen?
Ik overweeg een klacht in te dienen tegen de huisarts in opleiding. Ik had een uitstrijkje, en ik had haar verteld over mijn ervaringen in het verleden en dat ik het een heel naar onderzoek vind. De vorige keer heb ik lang last ervan gehad. Ze had haar spullen niet paraat waardoor ze naar een andere kamer moest rennen terwijl ik daar lag met het speculum in me en onbedekt. Voel me er echt heel naar door. Anderzijds snap ik ook wel dat ze het niet expres deed. Twijfel wat nu te doen.
Fysio
To do:
Dokter
Tandarts
zin in
Aan de steunkous
Ja dat ik ook aan te denken, omdat ik het van haar ook snap. Misschien dat ik even opbel en vraag of ze me even terug wil bellen. Dan kan ik haar vertellen dat ik haar niets kwalijk neem, maar dat ik wel even wilde zeggen dat ik het als vervelend heb ervaren en dat zoiets veel impact op me heeft.
Ik weet niet hoeveel je verdient en wat je vaste lasten zijn, maar toen ik mijn eerste fulltime baan had heb ik gewoon een jaar lang 1000 eur aan de kant gezet (automatische regel aangemaakt) en daar kwam ik dan ook niet aan. En met vakantiegeld, bonussen had ik soms extra dan gebruikte ik dat of om extra te sparen of in het potje voor grote uitgaven.
Nu 3 jaar later heb ik die regel nog steeds en heb ik er een meubelpotje en vakantie bij gemaakt, dus ik zet dan elke maand een vast bedrag daarvoor aan de kant.
Nee maar je kan gewoon doen wat voor jou haalbaar is, maar ik bedoel meer als je het gewoon een regulier iets maakt met een automatische regel dan “zie” je dat geld ook niet op je saldo staan dus gebruik je het ook niet maar stiekem weet je gewoon dat je een goede buffertje hebt liggen.
Het valt me echt op hoe ik en mijn ouders verschillen qua omgang met mensen van een klantenservice. Mijn moeder kan echt fel, kleinerend en aggressief op telefonisten reageren (laat ik het niet over mijn vader hebben die woedend wordt en scheldt). Ik blijf altijd rustig, bedank de telefonist alsnog twintig keer en vraag voorzichtig of het echt, echt, echt niet anders kan. Wat ik dan nog het ergste vind is hoe mijn moeder dan, als de telefoon op de hoorn ligt, later gaat zeggen dat ze het wel zielig vindt voor de telefonisten en dat ze snapt dat ze niet zoveel kunnen regelen.
WTF
Dus drie keer die nare eendenbek zonder echte indicatie? Dat is shit man, ik geloof ook niet da tik daar heel gelukkig mee was geweest.
Brr dr was net een hele nare klant die duidelijk met nep geld wou betalen.
Ja inderdaad! Mijn moeder kan ook echt chagrijnig worden en boos op de telefonist. Of mensen dom vinden, zo van jaa mijn naam staat er verkeerd op??!?!!?!?! En ik zeg dan meestal tegen haar joh kan gebeuren, en ze doen hun best. (Plus heb zelf ook wel ervaring met klantenservice dus weet hoe het kan zijn dus probeer altijd uit te leggen jaa soms werkt het niet zo, systemen blabla).
Omdat ik gewoon niet zonder mijn basic ijskoffie met smaakjes kan heb ik flavour drops besteld in vanille en toffee. En die zijn suikervrij. Hoop dat t chill is
Omg nu je t zegt ik ga straks nog een ijskoffie zetten.
In een volgend leven ga ik bij de NS en dan specifiek de treinpolitie van de stilte coupé