Wat je even kwijt wilt #26

Mag jij je eigen dossier inzien? Mogen we dat allemaal?

Mij is vorig jaar (oid) wijsgemaakt dat ik dat dus niet mag, terwijl ik nota bene zelf een deel van dat dossier op papier had ingeleverd bij de assistente. Ook dat papieren dossier mocht ik niet terug.

1 like

Hey leuk daar zit ik in dit leven al bij :policewoman:

3 likes

Ik ben nu in Israël en ze hebben hier super lekkere chips. Wie weet welke smaak dit is en of ie in Nederland te krijgen is?

Lijkt mij gewoon Sour Cream & Onion alleen met een oranje achtergrond ipv groen? Heb het even gegoogled en het lijkt wel erg op deze foto. Of zeg ik nu iets stoms

Edit: ben nu helemaal op zoek maar kan het smoked gouda & chives zijn?

image https://s.yimg.com/aah/mex-grocer/lay-s-smoked-gouda-chive-potato-chips-pack-of-3-37.png

Hey, krijg nou wat. Is het een bestaande functie? Vertel me meer, dan laat ik mezelf omscholen.

Ben echt benieuwd waar jij allemaal besteld. Body en fit ken ik wel maar verder ben ik echt een newby. Ik ben geen sporter, maar probeer wel minder calorieën binnen te krijgen/gezonder te leven.

De informatie op die pagina lijkt zo helder. Waarom maken ze mij dan het tegenovergestelde wijs? Ik was er ook echt verbouwereerd over.

2 likes

Je koopt gewoon een fluitje en gaat in de stiltecoupe zitten. Zodra er een overtreding wordt begaan verricht je een burgerarrest. Vanaf dat moment kun je jezelf met recht stiltecoupepolitie noemen.

@PizzaFunghi Hahaha omg ik schaam me hoor. Maar heb nu B&F gehad, bulkpowders en m’n laatste order was van myprotein. Tot nu toe fan van B&F omdat ik dus van sample smaakjes houd qua eiwitshakes en die hebben ze niet bij bulk dacht ik. Maar myprotein wel en die heeft dus weer allemaal suikervrije drops en sausjes. Ik raad je trouwens niet aan om al je zoetigheden 1:1 te vervangen met zoetstofshizzle. Smaakt toch heel anders.

2 likes

Zijn die er ook voor je armen? :rofl: heb ook een heel dof/slapend gevoel in Mn armen de laatste tijd. Vooral als ik wakker word prikkelen ze zo ontzettend

Zou wel kunnen dat het die oranje is! Hij smaakt iig heel anders dan de sour cream and onion in Nederland

Jazeker die zijn er.

Nooo ik heb straks gekookt water water over m’n borst en tepel heengekregen :weary: Eerst onder de kraan gehouden (was vast handiger geweest met grotere borsten haha) en daarna een hele poos gekoeld met een washandje dat ik steeds opnieuw nat maakte, dus hopelijk heb ik 'm gered zo :sweat_smile: Echt geen chille plek iig, flink rood ook nog.

Maar: doe je dat echt? Of zit je me nou overduidelijk in de maling te nemen?

Ik wil een fluitje. :face_with_monocle:

Maar hoe dan? Ik vind deze foto’s echt gruwelijk lelijk😂

9 likes

Ik vind sommige foto’s een ANWB-gids vibe hebben. :upside_down_face:

4 likes

Ik vind het idee wel wat hebben. Vooral die ene op de brug. Het is iets anders dan de standaard “zachte kleuren op de hei”. Die foto waarbij ze tot hun schouders in het water staan snap ik daarentegen echt niet.

2 likes

Staan ze bij die ene nou echt met outfit en al in een zwembad???

1 like

Mensen willen dat ik mijn scriptie ga publiceren, omdat ik iets heb ontworpen wat nog niemand heeft gedaan. Ik heb alleen nog geen cijfer, ik heb mijn scriptie in het Nederlands geschreven en het is maar een bachelorscriptie. Dit wordt ook echt gezegd alleen maar op basis van mijn onderwerp (wel door mensen van universiteiten, maar oke), niemand van hun heeft het nog gelezen. Ik wil heel graag blij zijn, maar ik weet gewoon niet wat ik met dit alles moet. Ik ben nu ook echt bang dat ik een onvoldoende blijk te hebben.

Hmm ik denk dat zalando meeleest.

Ik heb als laatst een jurk gekocht en krijg dit als suggestie … ze zitten niet echt los in het hok zalando.

Samenvatting

2 likes

Oh echt niet mijn smaak. Ik wil later toch wel tijdloze foto’s en ik vind deze zo trendgevoelig