Wat je even kwijt wilt #26

Ik ben bezig met een motivatiebrief voor een traineeship en zoals altijd zit ik vast op “wat breng jij in”. Ik heb zo erg het gevoel dat ik niets kan dan en dat ik echt standaard antwoord.

Precies dit heb ik ook. Heb dus geen tips. Maar begrijp hoe je voelt.

1 like

Goedzo, fijn om te horen! :blush:
@Lentex Hoe waren je afspraken??

2 likes

een kajuitbootje!

Haha wowww ik wilde ook zeggen damn goede eerste fulltime baan. Meestal heb je een huur van minimaal 900 euro inclusief, dan nog zorgverzekering 100 en eten 150 per maand ofzo. Hoeveel verdien je dan wel niet bruto:’)

4 likes

Vet leuk! Blij dat hij lekker is :blush: Ik eet geen kaas maar spinazie en citroensap ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik het maak

1 like

Ik ging toch in de auto op mijn mobiel en nu ben ik misselijk. Waarom ben ik zo hardleers :roll_eyes:?!?. En ik ben pas half 8 thuis van werk en moet dan nog langs mijn moeder en daarna nog eten. Voel me echt zielig :stuck_out_tongue:

Ik heb vorige week pannenkoeken gemaakt met het bananen eiwitpoeder! Welke andere smaken heb je?

3 likes

Ik ga zo naar de bios en ik twijfel over hoeveel warmer ik me moet kleden, is altijd zo koud daar

Ik weet niet in wat voor vakgebied je zit, maar vaak kun je ook wel in wat laagdrempeliger Nederlandstalige vakbladen publiceren! Het hoeft niet gelijk in een wetenschappelijke journal (kan ook, maar dan moet je 'm wel vertalen, er zijn niet echt Nederlandstalige journals). Bespreek het anders even met je begeleider? Die heeft er sowieso kijk op of het haalbaar is en zo ja, wat een goed medium zou zijn voor jouw artikel.

Het fijne aan publiceren is dat je eerst nog feedback krijgt van experts (“peer review”), dus je hoeft niet bang te zijn dat na publicatie pas blijkt dat de kwaliteit niet goed genoeg is.

Als je de kans krijgt, zou ik het zeker doen, het is leerzaam en staat goed op je cv :blush:

Mij lukt 150 ook niet :fearful: dat is 37,50 per week, als je een keer gaat lunchen zit je al op de helft

2 likes

Misschien een domme vraag, maar toch.
Ik kan niet zo goed tegen alcohol maar heb 1,5 glas wijn op met alleen wat kaas en nootjes. Is nu meer dan een uur geleden maar ik ben draaierig en misselijk. Kan ik iets anders doen dan rustig afwachten? Moet ik mezelf dwingen toch iets te eten?

Ik ga volgende maand een DNA test bestellen en als er uitkomt dat ik niet Scandinavisch ben ga ik zo hard lachen. Mijn moeder beweert al jaren dat ze Scandinavisch is

1 like

Ja het was heel minimaal gerekend. Ik kan het wel denk ik (al eet ik soms ook gewoon omdat ik moet eten, en niet voor de lekker. Heb net ook saai rijst, broccoli en een vega burger gegeten). Al reken ik buitenshuis eten niet mee @Luzarl

3 likes

Water drinken, of een kopje zoute bouillon :slight_smile: Vervelend dat je je zo voelt, maar komt wel weer goed!

1 like

Heb je wel avondeten op eerder? Misschien is het ook een combi van honger hebben. Ik zou wel wat eten, iets wat ok valt, een cracker met beleg ofzo?

Ik ben juf van groep 3, je mag me pb’en

Fysio ging goed

Dokter ook, ik ga beginnen met afbouwen van mn slaapmedicatie. Over 3 weken terugkomen om te kijken hoe dat gaat er of we ook de AD kunnen afbouwen.
Helaas niet beide tegelijk (was ook te mooi om waard te zijn haha)

Tandarts… tja weeeer een gaatje. Haat dat echt he. Dus weer een keertje terug…

2 likes

Nee, niet gegeten. Echt dom, want ik ben idd ook heel gevoelig voor honger. Ga zo toch wat proberen te eten.
Weet weer waarom ik altijd zo voorzichtig ben met alcohol :pensive:
Dank je, ook @Dombo

Niiiice! Ik had ook variety maar andere smaken dan jij. Gelukkig geen watermeloen, daar zou ik echt in gebleven zijn :face_vomiting: maar die andere smaken lijken me wel echt lekker joh!!