Heb weer hoofdpijn
Hoe ging je introdag vandaag?
Ik heb morgen m’n 2e introdag waarin ik ook superveel info ga krijgen. Gisteren kennisgemaakt met de klas.
Ik heb niks met hardcore enzo maar vind die hele gabber subcultuur van vroeger zo leuk haha kijk dr wel eens docu’s over.
Ik zou lekker naar bed gaan. Groetjes van iemand die al moet overgeven na een half glas alcohol.
Omg die zijn fantastisch. Maar masochistisch. Want je hele mondhoeken gaan kapot en dan hangen dagenlang de vellen eraan.
Ik heb dit ook! Heb gister de docu van Gwen van spuiten en slikken over gabbers gekeken. Heb je nog aanraders?
En hoe ging het??
Ik heb een keer een hele mooie gezien. Ik ga hem even zoeken haha ( duurt even want ik raak altijd halverwege afgeleid)
Jezus ik vind hem in 1x
Haha ik wilde die ook net gaan sturen als antwoord, deze is inderdaad goud
Dat meisje bij 32:00 hahahaha zo geweldig
Die vrouw met die overleden hond hahaha schitterende vrouw.
Ik lees hier op het forum dat zout eten goed is bij warm weer, dus ik ga ook maar aan de chips
Ik ben ook leerkracht basisonderwijs (geweest), van alle groepen, dus ook kleuters! Je mag mij ook pb’en
Ben aan het bijlezen dus weet niet of het nog nodig is maar je mag mij ook pb’en! Afgelopen jaar kleuters gedaan en dit kaar groep 3.
Mijn schoonmoeder wou vandaag op haar verjaardag naar strippers kijken, en wij hebben geprobeerd om zo’n voorstelling te vinden, maar dat lukte niet. Dus nu hebben mijn vriend en zijn vriend een stripper gehuurd om.bij haar thuis te komen. OMG ik heb er een zwaar hoofd in Die vriend zei ook dat ze een of ander zigeuner kamp aan de lijn kregen en het e-mail adres eindigde met hotmail.com dus ben benieuwd wat daar uit komt hahahaha
Oh dat scheelt weer! Ik had boodschappen besteld, helemaal niet zo veel, 80 euro maar wel veel groenten en fruit. Dan denk ik hoe?? Zou ik nooit kunnen in de winkel
omg!!! please report back
Zie ik bij man bijt hond dit nu goed? Zit een oude man van rond de 70/80 te vertellen hoe hij een soort van affaire heeft met een vrouw waar zijn vrouw (waar hij dus mee getrouwd is) niets van weet. Hij denkt ook verliefd te zijn op die vrouw en moet dat dus gaan vertellen aan zijn getrouwde vrouw
Vol verbazing zitten kijke
Aah gelukkig! En ja denk het wel, is alleen een beetje wennen omdat ik de oudste ben. Maar wel al met best een aantal mensen een praatje kunnen maken. Weet inmiddels alleen allang niet meer wie wie is
Zal ik doen!
ik heb zo’n zin in mijn vakantie! Heb nu al vakantie maar deze dagen is het even uitzitten met die warmte. Over een paar dagen zit ik lekker in Spanje