@Zemraluani Geniet van Bram he
Ik rijd met de trein Brabant weer binnen en jeetje die bliksem is niet normaal!
Huuuuh ik zat ook zo hahaha en dan nog niet tegen zijn vrouw verteld maar nu wel op tv!!
Ik zag al helemaal voor me dat die vrouw dit vanavond op tv ziet met alle drama daarbij hahah ik wil weten hoe dit afloopt
Ik zit te twijfelen om van die draadloze oordopjes te bestellen. Het lijkt me heel handig met sporten en op de fiets. Maarja zo prijzig
Urban outfitters heeft ze voor 40 euro vgm.
Ik ook!!! Gebruik nu een sportarmband om mijn telefoon in te doen maar vind dat steeds irritanter worden.
Even wachten tot september salaris denk ik!
Jaaa ik ook! Ik wil een vervolg!
Ja die had ik ook! Maar ik heb nu een nieuwe telefoon en die is te groot voor deze armband en dat is ook altijd gedoe met dat draad van je oordopjes. Met draadloze oordopjes kan ik mijn telefoon gewoon naast me neerleggen of bij een cardio apparaat heb je meestel wel een vakje voor je telefoon.
En ik heb net salaris gehad dus misschien toch maar doen
De camera van mijn telefoon deed het de hele dag niet, kreeg alleen maar zoân vaag blurry beeld. Heb hem zo vaak opnieuw opgestart maar het werkte maar niet en net schudde ik mijn telefoon en nu doet ie het gewoon weer wat vaag
Ahh dit doet me er aan denken; paar jaar geleden lustte je niet veel groenten en fruit toch, is dat helemaal goed (âgoedâ) gekomen? Fijn te horen!
Ik koop ook wel tactisch hoor, aanbiedingen en âdureâ groenten/fruit koop ik niet voor de normale prijs.
Oh man, mân vriend blijft maar tegen me lullen over Ajax voetbal. âTweede bal had ie, weet je wat dat isâ eh nee âjaaa die is het belangrijkst. Moet je hebben, is blablablaâ
Hou je mond
Ik heb vandaag tomaat gegeten haha. Dat probeer ik steeds vaker en het lukt best goed en dat is voor mij echt een stap! En ik lust champignons en paprika ook nieuw erbij, en spinazie heel graag
Zou dat lekker in de ochtend doen en s middags wat leuks verzinnen om te doen!
Heb ff geen rust in mn hoofd. Zoveel afspraken weer staan, feestjes en dokter en psych en tandarts en fysio.
Overzicht is kwijt.
En afbouwen van medicijnen klinkt leuk, maar is eng. Dusss moeilijk moeilijk even nu in mn hoofdâŚ
Enige voordeel van al die wachtkamers is dat ik wel 50 blz van mn boek heb gelezen haha
Ff dingen opschrijven, lijstjes maken⌠overzicht in je hoofd kwijt kun je vaak oplossen door het op papier te zetten
Omg omg net zoân grote spin op mijn plafon en toen ging mijn vader hem pakken maar hij sprong gewoon weg, zo op de grond. En het was niet eens een springspin.
Heb ik net gedaan idd
Nu heb ik een volle agenda, dus daar moet ik even niet aan denken haha.
Hij viel te pletter
Nee! Hij sprong daarna nog een keer!!! Gewoon op de grond. Echt vreselijk. Maar nu is ie gelukkig wel weg. Alleen ik durf mijn raam niet meer open te zetten en nu heb ik het bloedheet
Toch niet zoân grote zwarte hè? Nu krijg ik kriebels