Wat je even kwijt wilt #26

Ja die had ik ook! Maar ik heb nu een nieuwe telefoon en die is te groot voor deze armband en dat is ook altijd gedoe met dat draad van je oordopjes. Met draadloze oordopjes kan ik mijn telefoon gewoon naast me neerleggen of bij een cardio apparaat heb je meestel wel een vakje voor je telefoon.

En ik heb net salaris gehad dus misschien toch maar doen :stuck_out_tongue:

1 like

De camera van mijn telefoon deed het de hele dag niet, kreeg alleen maar zo’n vaag blurry beeld. Heb hem zo vaak opnieuw opgestart maar het werkte maar niet en net schudde ik mijn telefoon en nu doet ie het gewoon weer :joy: wat vaag

1 like

Ahh dit doet me er aan denken; paar jaar geleden lustte je niet veel groenten en fruit toch, is dat helemaal goed (‘goed’) gekomen? Fijn te horen!
Ik koop ook wel tactisch hoor, aanbiedingen en “dure” groenten/fruit koop ik niet voor de normale prijs.

Oh man, m’n vriend blijft maar tegen me lullen over Ajax voetbal. “Tweede bal had ie, weet je wat dat is” eh nee “jaaa die is het belangrijkst. Moet je hebben, is blablabla”

Hou je mond :kissing_heart:

1 like

Ik heb vandaag tomaat gegeten haha. Dat probeer ik steeds vaker en het lukt best goed en dat is voor mij echt een stap! En ik lust champignons en paprika ook nieuw erbij, en spinazie heel graag

10 likes

Zou dat lekker in de ochtend doen en s middags wat leuks verzinnen om te doen!

1 like

Heb ff geen rust in mn hoofd. Zoveel afspraken weer staan, feestjes en dokter en psych en tandarts en fysio.
Overzicht is kwijt.

En afbouwen van medicijnen klinkt leuk, maar is eng. Dusss moeilijk moeilijk even nu in mn hoofd…

Enige voordeel van al die wachtkamers is dat ik wel 50 blz van mn boek heb gelezen haha

Ff dingen opschrijven, lijstjes maken… overzicht in je hoofd kwijt kun je vaak oplossen door het op papier te zetten :kiss:

1 like

Omg omg net zo’n grote spin op mijn plafon en toen ging mijn vader hem pakken maar hij sprong gewoon weg, zo op de grond. En het was niet eens een springspin.

:sob:

Heb ik net gedaan idd :heart:
Nu heb ik een volle agenda, dus daar moet ik even niet aan denken haha.

Hij viel te pletter :smiling_imp:

Nee! Hij sprong daarna nog een keer!!! Gewoon op de grond. Echt vreselijk. Maar nu is ie gelukkig wel weg. Alleen ik durf mijn raam niet meer open te zetten en nu heb ik het bloedheet

Toch niet zo’n grote zwarte hè? Nu krijg ik kriebels :persevere:

Stop!

Nou… 30 minutes till showtime :joy:. Die vent moet zich eerst ook nog omkleden dus we moeten hem letterlijk het huis zien in te krijgen zonder dat ze iets door heeft

11 likes

Heb je geen schuurtje ofzo? Want dan kan ie daarna gewoon aanbellen met zn pizza ofzo en de show beginnen!

1 like

Ik voel me zo gemeen, maar ik heb net zooooo hard gelachen om een tattoo die een oud collega heeft laten zetten. Het is zĂł slecht gezet. Ik heb echt moeten huilen van het lachen.

1 like

Ik ben de zwakste schakel aan het kijken

“Welke vrouwelijke wetenschapper ontdekte in 1898 het element Polonium”
“Pythagoras”

Que :confused:

7 likes

Hij komt als brandweerman :joy: en ik ben wel stories op mijn Instagram aan het plaatsen maar het is heel sneaky hahaha. Hij zit nu ook vast in het verkeer blijkbaar.

3 likes

Grapje, ik kan niet lezen. Dacht dat het om je achterburen ging ipv buren :sweat_smile: