Wat je even kwijt wilt #26

Stop!

Nou
 30 minutes till showtime :joy:. Die vent moet zich eerst ook nog omkleden dus we moeten hem letterlijk het huis zien in te krijgen zonder dat ze iets door heeft

11 likes

Heb je geen schuurtje ofzo? Want dan kan ie daarna gewoon aanbellen met zn pizza ofzo en de show beginnen!

1 like

Ik voel me zo gemeen, maar ik heb net zooooo hard gelachen om een tattoo die een oud collega heeft laten zetten. Het is zĂł slecht gezet. Ik heb echt moeten huilen van het lachen.

1 like

Ik ben de zwakste schakel aan het kijken

“Welke vrouwelijke wetenschapper ontdekte in 1898 het element Polonium”
“Pythagoras”

Que :confused:

7 likes

Hij komt als brandweerman :joy: en ik ben wel stories op mijn Instagram aan het plaatsen maar het is heel sneaky hahaha. Hij zit nu ook vast in het verkeer blijkbaar.

3 likes

Grapje, ik kan niet lezen. Dacht dat het om je achterburen ging ipv buren :sweat_smile:

Ik doe niets met instagram maar voor dit verhaal zou ik ‘m onder het stof vandaan willen halen :joy:

2 likes

Nee! Haha. Als je me wil toevoegen. Ik ben suzermans

8 likes

Nou idd hahahaha :joy: het is ook serieus best wel stressvol dat het zo lang duurt

1 like

Hahahaha ja gewoon het idee dat die vent een show moet geven voor 2 mannen een moeder en ik, en een kat :joy:

1 like

Hahaha ik heb net je stories bekeken en ik ben echt benieuwd nu. Geweldig ook dat er dan 4 mensen zo droog op de bank zitten te kijken.

1 like

Precies ik moet ook echt de hele tijd lachen. Mijn schoonmoeder wil nu ook de hele tijd haar pyjama aantrekken maar mijn vriend staat het niet toe

1 like

Hahaha dat zou nog erger zijn

1 like

Dit was echt de slechtste aflevering die ik heb gezien. Ze wisten zooo weinig en bankten ook steeds niet

1 like

Ohja. Proberen te slapen met een net gepierced oor.

Oh nee, wat shit joh! Ik hou het nu redelijk uit op m’n goede zij, hoop dat ik niet te veel ga draaien in m’n slaap :sweat_smile:

Hahahaha OMG Ze vond het echt geweldig :joy: maar dat hij z’n spullen achteraf moest pakken was zo Awkward :joy:

21 likes

Ik ga het alleen denk ik wel weer zo weghalen want het is eigenlijk best wel erg :joy:

Ben echt benieuwd! Heb je net toegevoegd!

1 like