Wat je even kwijt wilt #26

Ik doe niets met instagram maar voor dit verhaal zou ik ‘m onder het stof vandaan willen halen :joy:

2 likes

Nee! Haha. Als je me wil toevoegen. Ik ben suzermans

8 likes

Nou idd hahahaha :joy: het is ook serieus best wel stressvol dat het zo lang duurt

1 like

Hahahaha ja gewoon het idee dat die vent een show moet geven voor 2 mannen een moeder en ik, en een kat :joy:

1 like

Hahaha ik heb net je stories bekeken en ik ben echt benieuwd nu. Geweldig ook dat er dan 4 mensen zo droog op de bank zitten te kijken.

1 like

Precies ik moet ook echt de hele tijd lachen. Mijn schoonmoeder wil nu ook de hele tijd haar pyjama aantrekken maar mijn vriend staat het niet toe

1 like

Hahaha dat zou nog erger zijn

1 like

Dit was echt de slechtste aflevering die ik heb gezien. Ze wisten zooo weinig en bankten ook steeds niet

1 like

Ohja. Proberen te slapen met een net gepierced oor.

Oh nee, wat shit joh! Ik hou het nu redelijk uit op m’n goede zij, hoop dat ik niet te veel ga draaien in m’n slaap :sweat_smile:

Hahahaha OMG Ze vond het echt geweldig :joy: maar dat hij z’n spullen achteraf moest pakken was zo Awkward :joy:

21 likes

Ik ga het alleen denk ik wel weer zo weghalen want het is eigenlijk best wel erg :joy:

Ben echt benieuwd! Heb je net toegevoegd!

1 like

Ja! Hij zag er zeker niet slecht uit nee hahahaha :joy:

Godver die tyfus niña (wat n achterlijke naam trouwens) :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Joe Joe :sob:

3 likes

Mn woning is vandaag officieel verkocht (als in, andere mensen komen er echt vandaag in). Voelt heel raar aan voor me, de woning was van mn moeder en ik woonde als enige nog thuis. Mn broer en zus wonen al enige tijd alleen en zijn ook heel wat ouder. Mn moeder overleed vorig jaar en ik mocht er niet blijven wonen want het moest verkocht worden en ik vond het ook naar om er te zijn door dingen die naar het eind toe gebeurd waren vlak voordat ze overleed. Heb maar weinig contact met mn zus en broer en nu het huis verkocht is, heb ik echt het gevoel dat heel men verleden weg is of zo, omdat er nu niemand of niets meer is waaraan ik me kan vasthouden, waar ik me echt 1000% vertrouwd mee voel (vader overleed een paar jaar terug), er is nu niet iemand waar ik nog contact mee heb die me zoo goed kent zeg maar… heel naar. Voel me nu overal ‘te veel’ en weet niet wat ik met mezelf aan moet

Edit misschien is dit er niet het juiste topic voor maar moest het even van me af schrijven

2 likes

Omg wat was dat daarnet voor een gigantische knal, ik heb nog nooit zon kei harde knal gehoord. Dacht dat de wereld kn ging storten :see_no_evil:
Ik kan toch niet de enige zijn die die knal gehoord heeft? :scream:

Den bosch! Dus weet idd niet hoe ver van jou, maar dit was echt niet normaal meer zo hard

Wat verdrietig… Ik hoop dat je een fijn nieuw thuis zult vinden. Je herinneringen draag je altijd mee. Sterkte :yellow_heart:

1 like

Maar toch nog best een stukje toch! Haha ja na die knal net ben ik ik Erik echt even klaar mee :joy: ik wil gewoon slapen