Wat je even kwijt wilt #26

Ja! Hij zag er zeker niet slecht uit nee hahahaha :joy:

Godver die tyfus niƱa (wat n achterlijke naam trouwens) :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Joe Joe :sob:

3 likes

Mn woning is vandaag officieel verkocht (als in, andere mensen komen er echt vandaag in). Voelt heel raar aan voor me, de woning was van mn moeder en ik woonde als enige nog thuis. Mn broer en zus wonen al enige tijd alleen en zijn ook heel wat ouder. Mn moeder overleed vorig jaar en ik mocht er niet blijven wonen want het moest verkocht worden en ik vond het ook naar om er te zijn door dingen die naar het eind toe gebeurd waren vlak voordat ze overleed. Heb maar weinig contact met mn zus en broer en nu het huis verkocht is, heb ik echt het gevoel dat heel men verleden weg is of zo, omdat er nu niemand of niets meer is waaraan ik me kan vasthouden, waar ik me echt 1000% vertrouwd mee voel (vader overleed een paar jaar terug), er is nu niet iemand waar ik nog contact mee heb die me zoo goed kent zeg maar… heel naar. Voel me nu overal ā€˜te veel’ en weet niet wat ik met mezelf aan moet

Edit misschien is dit er niet het juiste topic voor maar moest het even van me af schrijven

2 likes

Omg wat was dat daarnet voor een gigantische knal, ik heb nog nooit zon kei harde knal gehoord. Dacht dat de wereld kn ging storten :see_no_evil:
Ik kan toch niet de enige zijn die die knal gehoord heeft? :scream:

Den bosch! Dus weet idd niet hoe ver van jou, maar dit was echt niet normaal meer zo hard

Wat verdrietig… Ik hoop dat je een fijn nieuw thuis zult vinden. Je herinneringen draag je altijd mee. Sterkte :yellow_heart:

1 like

Maar toch nog best een stukje toch! Haha ja na die knal net ben ik ik Erik echt even klaar mee :joy: ik wil gewoon slapen

Pff ik wil gewoon doorslapen maar ben echt al 12 keer wakker geworden van het onweer. Gaat er hier ook hard aan toe - tussen db en ehv

@Otzi ik had dat naakt stukje niet zien aankomen. Wel echt kapot gelachen

OMFG net toen ik dacht dat het onweer voorbij was een FACKING harde klap. Ik was ook aan het tellen hoever t was omdat ik dacht nah zal wel niet dichtbij zijn…

1 like

Shit dat komt nu naar mij.

Joe joe nog wakker wat een ellende. Wekker gaat over 2u, bijna te twijfelen of het niet beter is om wakker te blijven…

Jeetje t gaat hier nu ook lekker tekeer. Alsof dr een straatlantaarn kapot is zoveel flitsen

Ik snap dat je je nu helemaal ontheemd voelt, het is dan ook niet niks wat je allemaal voor je kiezen hebt gekregen de afgelopen tijd. Wat een nare situatie. Kan je wel bij je broer en zus terecht, ondanks het weinige contact? Heb je anders misschien nog een lieve oom, tante, neef of nicht met wie je over vroeger en je familie kan praten? Heel veel sterkte!

1 like

Het meeste is al gezegd, en ik hoop ook dat je van je nieuwe huis toch je plekje kan maken en nieuwe herinneringen kan gaan maken. Dat zal niet altijd snel of makkelijk gaan, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ook dit is een stukje van loslaten, een vorm van rouwen, en dat mag je de ruimte en tijd geven. Dikke knuffel <3

1 like

Dikke knuffel :heart::heart: @Xigua

1 like

Ik hoop dat vandaag geen afspiegeling is van mijn humeur (nogal chagrijnig), want pff.

En ik had niet verwacht dat een drukker zoeken voor mijn tweede boek zoveel meer werk was dan vantevoren gedacht. :unamused: En 2 opgevraagde offertes binnen waar ik niets aan heb, want volgens de ene kan ik het op de site uitrekenen (zet er dan niet bij dat ik bij een maat die niet op de site staat moet mailen) en bedrijf nr 2 wil niets doen, dus ook geen offerte geven. Die laatste heb ik nog wel een mail teruggestuurd. Hopelijk reageert de rest vriendelijker.

O, en ondertussen blijft een van de buurhonden maar blaffen. Ik vermoed dat het de teckel van de directe buren is.

Ik voel me totaal niet fit. Maar ik ben wel op kantoor. Nu eigenlijk al beetje spijt.

Maar als ik niet ga werken mag ik vanavond niet trainen. Het is juist weer de eerste training van het seizoen.

Zo herkenbaar, ik werk in de klantenservice! Jongeren zijn veel netter, ook als ze op hun strepen staan. Ook via e-mail of chat: altijd een aanhef etc. Terwijl ouderen altijd binnen komen walsen OPLIGTERSS!!12!!!

18 likes

Even dubbelposten want ik voel me zo zielig. Vannacht zo slecht geslapen door de warmte, een klote mug en zenuwen voor sollicitatiegesprek. En deze dag gaat zoooo lang duren waarvan ik dus gedeeltelijk dood ga van de zenuwen. Mehhhh.

Succes met je sollicitatie! Heb je die vandaag? En hoe laat?

Je kan het, je bent niet voor niets uitgenodigd.

1 like