Ja ik stook al 1 keer per dag, en vandaag dan 2 keer en verder poets ik elektrische en idd het tandvlees mee. Ik probeer niet te hard te poetsen, maar ik heb wel het idee dat het tandvlees daar wat terug getrokken is. Het is ook vooral mijn tandvlees erboven dat pijn doet, niet de kies zelf. En eten en drinken heeft geen invloed op de pijn.
Ik ben je ook gaan volgen!
Edit: ik ben je bijna naamgenoot.
Hahahaha ik vind het echt grappig om al die following requests binnen te zien komen n.a.v stripper gate 
OkƩ ik gil
Dat lachen van jullie erbij, heerlijk 
Ik moest het ook even kijken, dus ben je ook gaan volgen!
En ik had absoluut niet aan zien komen dat die man daar zo zou staan, mijn god. Ik keek het in de trein, gelukkig zat er niemand naast me hahaha
Ja dit en toen liep mn insta vast toen ieh alleen een onderbroekje stond dus ik klikte verder en ineens staat tie daar zo met zn zwans in het gezicht van de schoonmoeder van @Otzi te zwaaien.
En daarna ook nog netjes even kussen met die zwaaiende piemel eronder 

Als het de vorige keren goed ging, waarom nu dan niet? Denk hieraan en het zal wel meevallen! Succes!
Why are you waving the question about Saturday?
ik ontving dit op whatsapp, en nu heb ik gereageerd met: 
zo kut haha maar ik kan nog geen concreet antwoord geven en ik heb een hekel aan mensen die dingen vooruit plannen.
Ah wat een compliment, dankjewel
! Ik vind het heel fijn om regelmatig iets attents te doen voor vriendinnen (en andere mensen die ik lief heb)
Ik word kotsmisselijk van de situatie in Hong Kong. Ik weet dat het op heel veel plekken op deze planeet niet goed gaat, maar het is vreselijk om te zien dat deze mensen al maandenlang protesteren tegen iets wat ze niet gaan voorkomen.
Ik ben je ook gaan volgen haha insta.naam
@Celeone heeft net onze tickets naar Florida gekocht voor CrimeCon en ik heb er zo veel zin in!!! Helaas nog wachten tot mei 
Vreselijk is dat he!! Ik ben ook altijd helemaal in de war als ik ze niet om heb
Wat ik dus niet snap is dat mensen hier gaan sturen "Hoi ik volg je mijn naam is P.R.E.T.T.Y maar dan zonder de puntjes " hoe moet iemand ingodsnaam onthouden dat jij dat bent. Als je iemand een dm stuurt op insta met hey ik ben pretty van t forum kun je dat bericht altijd nog terug zoeken. Als je weer zon met wie praatje ik eigenlijk⦠moment hebt.
Nee is mijn schoonmoeder 
Ik zag op Instagram laatst dat er een soort boekenclubje werd gedaan waarin je samen wekelijks een hoofdstuk van een boek leest en dan ābespreektā. Leek me wel leuk maar het boek leek me niet wat. Zou zoiets voor hier niet ook leuk zijn?
Lijkt me leuk om hier te doen!
Ah dankjewel! Ik zit in de theologie! Ik wacht eventjes af en misschien dat ik je dan nog een berichtje stuur. Bedankt voor je reactie in elk geval!