Succes met je sollicitatie!
Mijn god ik zit echt zo brak als de tering op het vliegveld. Ik heb twee dagen echt geteerd op misschien 4 uur slaap in totaal. En ik ga ook gelijk door naar mijn werk wanneer ik thuis kom. Ik ben zo fucked. Maar ja ik heb Hatari gezien en een stripper mijn leven kan niet meer stuk
Hahaha omg if only
1 kies doet een beetje pijn(vooral het tandvlees) en toen ik net ging stoken kwam er een beetje bloed. Bellen jullie dan gelijk de tandarts?
Ah dankje! En @Enim ook! Het is het 2e gesprek dus vind het heel spannend allemaal. Maar aan de andere kant is het geen ramp als ik het niet wordt. Ik snap alleen niet waarom m’n lichaam reageert alsof het een kwestie van leven en dood is
Bloedend tandvlees is meestal een teken van ontstoken tandvlees en niet zo zeer van problemen met je tanden/kiezen zelf. Dat kan je vaak wel oplossen met goed je tandvlees mee poetsen, en stokeren. Kiespijn is wel een slecht teken, wordt het erger als je eet/drinkt? En is het meer oppervlakkig of lijkt de pijn dieper te zitten?
Nee, want dan kan ik altijd wel bellen, haha. Maar tandvlees kan ook echt goed zeer doen, zeker als je weerstand bijvoorbeeld slechter is (bij mij dan).
Ja ik stook al 1 keer per dag, en vandaag dan 2 keer en verder poets ik elektrische en idd het tandvlees mee. Ik probeer niet te hard te poetsen, maar ik heb wel het idee dat het tandvlees daar wat terug getrokken is. Het is ook vooral mijn tandvlees erboven dat pijn doet, niet de kies zelf. En eten en drinken heeft geen invloed op de pijn.
Mijn tandarts gaf nog als tip om 1x per dag te spoelen met zout water bij gevoelig/ontstoken tandvlees!
Ik ben je ook gaan volgen!
Edit: ik ben je bijna naamgenoot.
Hahahaha ik vind het echt grappig om al die following requests binnen te zien komen n.a.v stripper gate
Oké ik gil
Dat lachen van jullie erbij, heerlijk
Ik moest het ook even kijken, dus ben je ook gaan volgen!
En ik had absoluut niet aan zien komen dat die man daar zo zou staan, mijn god. Ik keek het in de trein, gelukkig zat er niemand naast me hahaha
Ja dit en toen liep mn insta vast toen ieh alleen een onderbroekje stond dus ik klikte verder en ineens staat tie daar zo met zn zwans in het gezicht van de schoonmoeder van @Otzi te zwaaien.
En daarna ook nog netjes even kussen met die zwaaiende piemel eronder
Als het de vorige keren goed ging, waarom nu dan niet? Denk hieraan en het zal wel meevallen! Succes!
Why are you waving the question about Saturday?
ik ontving dit op whatsapp, en nu heb ik gereageerd met:
zo kut haha maar ik kan nog geen concreet antwoord geven en ik heb een hekel aan mensen die dingen vooruit plannen.
Ah wat een compliment, dankjewel ! Ik vind het heel fijn om regelmatig iets attents te doen voor vriendinnen (en andere mensen die ik lief heb)
Ik word kotsmisselijk van de situatie in Hong Kong. Ik weet dat het op heel veel plekken op deze planeet niet goed gaat, maar het is vreselijk om te zien dat deze mensen al maandenlang protesteren tegen iets wat ze niet gaan voorkomen.