Wat je even kwijt wilt #27

Nou dan hoop ik dat hij heel erg lekker wordt! Welk recept heb je gebruikt? Het klinkt in ieder geval wel goed!

1 like

Zuur he. En dit zijn de laatste dagen van mijn vakantie, maandag weer werken. Beterschap!

Ik ben naar m’n ouders gegaan om de bloemen water te geven, want ouders zijn op vakantie. Ik heb er 5 ur gechilld en ben net onderweg naar huis maar realiseer me dat ik ben vergeten de bloemen water te geven. Hoe dan?

36 likes

Hahaha, ik krijg altijd een enorm opgezette buik van vliegen, dat noem ik een vliegtuigbuik :yum:

1 like

Haha met een blikje gecondenseerde melk en suiker is de taart zeker weten zoet! Je moet het niet zien als een hartige taart/quiche, maar als een taartje voor bij de koffie/dessert.

1 like

Dit wilde ik binnenkort ook een keer maken! Wil je laten weten of het lekker wordt met dit recept?

Kan een hond die altijd heel fel op katten reageert wel wennen aan een kitten?

We denken er over om een kat in huis te nemen, maar mijn moeders hond wordt gek van katten en ze komen nogal eens samen langs. Zou het heel erg jammer vinden als de hond nooit meer langs zou kunnen komen.

Meh ik ben vandaag vrij en wil ervan genieten maar ik voel me lamlendig en onrustig tegelijk😩

Ja is ook zonde, heb het aangelaten en heb besloten het gewoon vaker te gaan dragen om te wennen! We zijn in ieder geval goed bezig door het aan te houden haha

1 like

Ik heb denk ik iets gemist, maar ik heb @anon39978576 al een tijdje niet gezien volgens mij? Gaat alles goed met haar?

1 like

Hahaha, ik heb het al als ik 1 uur moet vliegen. Mijn vriend heeft het ook en zei dat veel van zijn maten bij de luchtmacht het ook hadden. Komt door de luchtdruk ofzo zegt ie.

1 like

Ik lust graag komkommer en zelfs ook wel in mijn gin tonic maar KOMKOMMERSAP?? GADVER :nauseated_face:

Hahaha ja lange vluchten zijn echt vreselijk voor mijn buik. Heb ook altijd vet veel honger en dan in combinatie met zoveel lucht, pfff vreselijk haha. Ik laat dan wel stiekem gewoon scheetjes hoor, anders is het echt niet vol te houden (en je hoort ze toch niet door de herrie van het vliegtuig)

3 likes

Zit op Weeze te wachten op m’n vlucht naar Londen en ik vergeet altijd weer hoe troosteloos dit vliegveld is :sweat_smile: maar ook ideaal want rustig en weet ik het

6 likes

Geen idee of een hond kan wennen aan een kat, maar als het altijd maar om een uur of 2 gaat kun je de kat makkelijk die tijd in een andere ruimte laten chillen (met toegang tot kattenbak en eten/drinken). Of als je een bovenverdieping hebt is het helemaal makkelijk.

1 like

Ik heb vanmiddag voor het eerst alleen op een terras geluncht. Lunchen doe ik wel vaker alleen, maar had het nog nooit gedaan op een terras. Het was heel gezellig met mezelf :grin:

22 likes

Have fun @Nidorina
————————————-

Ik had vandaag mijn onkosten terug moeten krijgen, en verheugd me er echt op want ik wil dingen kopen. Maar heb niks op mij rekening ontvangen :frowning:

Hopelijk zit het er dan volgende week bij mijn loon bij.

Ik heb skeelers gekocht omdat ik skeelerende mensen er altijd zo sportief uit vind zien. De rem is nog ver te zoeken (weet niet of ik echt rem of dat ik gewoon uitrol) en ik heb enorme kramp in mijn voeten maar het is wel leuk om te doen!

11 likes

Ik remde altijd met hulp van een lantaarnpaal :grimacing: nooit goed leren remmen en nu durf ik niet meer. Maar het is juist leuk dus vind het cool dat je begint!

1 like

Lantaarnpaal is ook een goede! Ik had een bezem mee als stok om te remmen/overeind te blijven :joy:

5 likes