Naar mezelf heb al een mooie naamsticker aangeschaft
Ik vind hem zo mooi hé, ongelofelijk
Komt goed, hoewel ik dat soms nog steeds wel eens denk, wordt dat minder en beter.
Zeker als je eenmaal op je plek zit. Je kunt het
Ahhh komt helemaal goed!!! Je komt van de beste school!!
Vanmorgen ongesteld geworden en de hele dag voel ik me al een beetje bleh. Nu ben ik dus verschrikkelijk emotioneel en daardoor krijg ik weer paniek, waardoor ik me in probeer te houden om niet te huilen. Tja
Ik dacht dat het mailtje “gefeliciteerd je bent afgestudeerd” leidend is. Die datum wordt doorgegeven en dat wordt gezien als je afstudeerdatum (want vanaf dan wordt je ook uitgeschreven). Dus hangt er dus vanaf hoe snel ze zijn met nakijken en invoeren.
Ik kan het niet kijken zonder vroegtijdig te sterven dus ik heb werkelijk geen idee.
Mocht iemand het kijken: ik ben het meisje met een bloemetjesjurk op de pontonbrug, m’n zus had een mouwloos iets aan.
je kan toch in je strip zien of je hem geslikt hebt? maar volgens mij is het niet zo’n probleem om er 2 te slikken!
oja shit haha. dan zou ik er voor de zekerheid nog eentje nemen! better safe then sorryyy
Ik heb ook wel eens een dubbele dosis geslikt (wel iets meer uur er tussen) en de apothekersassistente zei dat dat niet zo erg was.
Hit me up de volgende keer, ik wil best een keertje mee! Woon daar echt om de hoek, haha.
Nee kan prima
Top! Dan ben ik sowieso op fietsafstand haha
Naah heel groot, nee niet echt. We zijn nog de stad in gegaan waarom? Ik weet Het echt niet want kan me er niet meer veel van herinneren, ik liep samen met een vriendin een steegje in, valt ook niet op zo’n witte jurk
. Was ik bezopen? Ja, erg? Ja. Heb ik het leuk gehad? JA! Haha
Ik heb gisteren laat heel hard gerend en net op het nippertje de bus gehaald naar huis maar ik ben vandaag wakker geworden met super erge pijn aan mijn linkerrib(ben) en hele dag last van en heb zelfs gegoogled of je je ribben kunt kneuzen van het rennen wtf is deze pijn
Ik lig na een week smelten in Spanje onder een deken in mijn eigen bed. Intens geluk.
Omg ben zo moe. Oh neee en ik bedenk me nou dat vanavond mn beste vriend blijft slapen die ZO onwijs snurkt. Oh neeee😭 ik ga wel vragen of die dat slaapmaskergeval meeneemt.
Mijn vriend kreeg net een appje van een vriendin van mij en nu weet ik dat ik volgend weekend mijn vrijgezellenfeest heb
De weersvoorspellingen voor mijn vakantiebestemming worden steeds slechter. Ik heb dadelijk met geluk 1/3 van mijn vakantie wel mooi weer, maar gezien er steeds meer slechte dagen bijkomen, ben ik daar niet echt zeker van.
Ik weet ook niet goed hoe ik me moet kleden met regen en onweer, bij temperaturen van 25-30 graden. Weet ook nog niet goed wat we qua activiteiten moeten gaan ondernemen met zo’n weer (behalve spelletjes en lezen). Zwemmen, zonnen en wandelen in de mooie natuur is denk ik niet zo’n succes nu.
Ik ben moeee, heb spierpijn in mn benen en ben net ongesteld geworden. Love deze maandag nu al.