Gister gruwelijk verwend door mijn schoonfamilie en vandaag vieren met vrienden.
Taart in de koelkast, soep staat te pruttelen, drinken staat koud. Laat de visite maar komen!
Morgen lekker naar de sauna met een massage.
Verjaardagsweekend goed afsluiten!
En dan morgen eindelijk 28 jaar oud worden.
Kan maar beter beginnen aan de botox en facelifts
Het blijkt de noord veluwse biljart vereniging te zijn hahahaha. Omg, ook allemaal van die oude mannetjes. Ik appte dat door naar mn moeder en ze vroeg al of ik dan de voorzitter was of de penningmeester of dat ik gewoon maar voor de koffie moest zorgen. Ik snap niet dat die lui nog steeds niks doorhebben. Whaha
M’n kop knalt uit elkaar en m’n pink is blauw, ben al vanaf 13u aan het samenvatten. En nu nog het langste hoofdstuk te gaan. Maar het moet en zal af zijn want ik wil straks in alle rust Expeditie Robinson kijken Beetje overweldigd wel, dat ik na 1 schoolweek (zonder een enkele les te missen) blijkbaar nu al achter loop met de stof.
Ahhh mijn god wat een schatje!!
Wat een droppie zeg! En wat ontzettend fijn dat ze nu al zo knuffelig is, echt genieten is dat.
Awww super schattig <3
Had ik ook altijd op het begin! Maar je krijgt steeds meer door wat je wel/ niet moet lezen etc dus komt goed. Succes met je laatste hfst
Lief, dankje!
Ja tuurlijk! Mega logisch ook, je kent diegene nog niet lang en goed. Als het klikt word je vast vanzelf opener, dat mag echt wel een aantal weken/ maanden duren. Fijn dat je in ieder geval iemand hebt gevonden
Ik vind het zo ergerlijk dat expeditie naar de zondag is gegaan. Ik vind dat een donderdagavondprogramma. Boer zoekt vrouw en Heel Holland bakt horen op zondag. Maar expeditie begint eerder dus dan kijk ik dat. En erna BZV. Maar het klopt gewoon niet.
Ik ben het gaan luisteren door jouw post. Het is echt heel droog, met dat geblader tussendoor. Op een of andere manier wordt ik wel zen van, luister het misschien een keer als ik niet kan slapen.
Ik heb dit weekend allemaal vettige dingen gegeten voor ontbijt + lunch en niet mijn standaard voedsel, maar mijn lichaam/darmen kunnen dit niet goed verdragen. En net tijdens het sporten werd ik er misselijk van . Dit doe ik ook niet weer
Ik keek gisteren IHVH en vond het helemaal niet leuk dat ik SBS6 zat te kijken. Ik ben zo judgemental wat dat betreft, want het waren letterlijk dezelfde mensen (Linda de Mol, Jeroen, Guus) en toch vond ik het jammer dat ik geen RTL keek. Ik vind SBS echt minder leuk.
Haha dit is zo herkenbaar
Ja zo herkenbaar
Ik heb het gekeken en het is nog precies zoals ik me herinner dat het was! Dus ik zou zeggen geef het een kans.
Maar inderdaad herkenbaar dat het op SBS minder leuk voelt allemaal haha. De reclame tussendoor is trouwens ook wel echt heel irritant. Maar goed. Dat is op RTL ook.
Maar BZV komt toch pas over een half jaar oid? Maakt de zondag niet minder stom als expeditiedag, maar er is in ieder geval geen overlap qua programma’s!
OMG JE HEBT GELIJK. Heel chill. Zondag nog steeds geen expeditiedag maar nu is het 0.1% minder irritant.
Ik voel me een beetje meh dus wilde ff een potje gaan janken, maar durf niet omdat ik zelfbruiner op heb en geen strepen wil.
Ik las op fb een artikel over een vluchteling die zich in een dakkoffer had verstopt in Frankrijk en er dus in Engeland pas “uit kwam”.
Die reacties van mensen, echt zieke gestoorde fucking idioten.
“Had het koffer op slot gedaan en de Maas in gegooid, met drijven hebben ze wel ervaring.” “Koffer op slot maken en paar weken later bij azc achter laten.”
Ik weet dat ik beter geen facebook reacties kan lezen maar man man als ik het dan toch eens doe dan vult mijn hart zich echt met intense haat voor dit soort begriploze zielen