Wat je even kwijt wilt #27

Heb je aanraders? Ik vind dat ook altijd mooi. Waar heb je ze vandaan?

Goeie! Jullie hebben helemaal gelijk, thanks dit had ik ff nodig @Motherofdragons. Ik ga ervoor!

Samenvatting

6 likes

Daarom maak ik altijd gebruik van de zelfs van kassa als ik pepernoten ( en al m’n andere “cheatlife” food) koop!

1 like

Yes! Ik hoop dat je leuke dingen vindt, kan nu haast niet anders met zoveel wilskracht haha

uiterst onprofessioneel! klanten uitlachen om hun boodschappen, hoe is dat een goed idee?!

1 like

Wat n bitch.

2 likes

Au… Ik ben zo slim om mn vinger tussen de deur te proppen en dan de deur dicht te doen

Geen goed idee. Doe dit niet thuis. Ik herhaal doe dit niet thuis na

Iemand postte hier laatst over een afspeellijst met franse rap die le swag heet, maar kan de post niet meer vinden @kali @morale, was dat een van jullie?

Ik heb net iets van 11 km gewandeld en ben echt kapot dus ga een dutje doen, hoe deed ik dat vroeger met de avondvierdaagse???

1 like

Ik heb vandaag midden op straat staan schreeuwen omdat een enge vieze vent me niet met rust liet. Het hielp wel :upside_down_face:

4 likes

Geweldig. Waar zijn ze van?

1 like

Dit had mijn vriend laatst ook, bleken de dagen van de week per paar op te staan. Inclusief allitererende bijvoeglijk naamwoorden, moody monday en freaky friday enzo 🤷 Ik vind die ‘you sock’ stiekem nog wel leuk trouwens

2 likes

Deze posts onder elkaar :joy:

36 likes

Wat naar! Voel je je oké nu?

1 like

Ik had eerst dat als iemand mij een foto stuurde via whatsapp, ik alleen whatsapp hoefde te openen en kon ik de foto in mijn fotoalbum bekijken zonder het gesprek te openen. Nu kan dat niet meer, hebben meer mensen hier last van? (iPhone trouwens)

Ja hoor, gelukkig was het gewoon midden op de dag en waren er dus ook veel mensen op straat die me hoorden/zagen waardoor de engerd denk ik ook afdroop.

2 likes

Ik heb een kastje dat in de winkel €90 kost, op Marktplaats in bijna gloednieuwe staat op de kop getikt voor €10 :laugh: zo blij mee!

16 likes

Oei ben je oke?

1 like

Ja hoor, gelukkig besloot ie toen wel om me met rust te laten :slight_smile:

1 like

So… they sock!

4 likes