Wat je even kwijt wilt #27

Douchen uitstellen tot je thuis bent? Dan kun je gewoon natregenen en daarna lekker warm douchen:)

1 like

Oudere mensen snappen dat inderdaad niet. Je kunt toch gewoon een huis kopen? Nou nee, niet als je geen ouders hebt die wel even bij kunnen springen, een dikke vette spaarrekening hebt, of een machtig goed betaalde baan hebt.
Ik woon nu vrije sector huur. Kan het betalen, maar ideaal is het niet. En in de stad waar ik woon heb ik niet lang genoeg inschrijfduur bij woningstichting. Enkel in de stad waar ik vandaan kom (80 km verderop…). Daar wil ik dus niet heen want ben gebonden hier ivm werk en heb sinds kort ook een relatie hier. En aan samen wonen ben ik voorlopig ook echt nog niet toe, want daar kennen we elkaar niet lang genoeg voor.
Dus ik zit hier denk ik voorlopig nog wel even.

3 likes

Het klopt, de regels zijn veel strenger. Ook voor ouderen hoor. En de prijzen zijn belachelijk hoog. Ik huur al 20 jaar want kopen lukt gewoon niet.

1 like

Klopt. Bedoel op vooral de oudere mensen die al jarenlang in een (afgelost) koophuis wonen. Mijn ouders snappen gelukkig wel soort van dat kopen er voorlopig er niet in zit

1 like

Ik wil ook, maar mijn ogen gaan nog steeds achteruit (wel heel langzaam, maar toch) :sob: Gelukkig heb ik harde lenzen, die gaan jaaaaaren mee.

1 like

Nee, het is een studio. Als ik de voordeur open doe, kom ik in de keuken direct. 3 stappen verder staat mijn bed. Als ik er een wasrek heb staan, staat mijn studio vol en kan ik er alleen nog maar zijwaarts doorheen lopen :joy:. Ik ben wel blij dat ik na 4 jaar eindelijk van mijn huisgenoten af ben, dus in dat opzicht is het zeker een grote vooruitgang.

4 likes

Ik heb laatst een gezamenlijke rekening aangevraagd bij s.ns maar al zo veel gedoe mee gehad dat ik er nu eigenlijk al klaar mee ben

Heb je aanraders? Ik vind dat ook altijd mooi. Waar heb je ze vandaan?

Goeie! Jullie hebben helemaal gelijk, thanks dit had ik ff nodig @Motherofdragons. Ik ga ervoor!

Samenvatting

6 likes

Daarom maak ik altijd gebruik van de zelfs van kassa als ik pepernoten ( en al m’n andere ā€œcheatlifeā€ food) koop!

1 like

Yes! Ik hoop dat je leuke dingen vindt, kan nu haast niet anders met zoveel wilskracht haha

uiterst onprofessioneel! klanten uitlachen om hun boodschappen, hoe is dat een goed idee?!

1 like

Wat n bitch.

2 likes

Au… Ik ben zo slim om mn vinger tussen de deur te proppen en dan de deur dicht te doen

Geen goed idee. Doe dit niet thuis. Ik herhaal doe dit niet thuis na

Iemand postte hier laatst over een afspeellijst met franse rap die le swag heet, maar kan de post niet meer vinden @kali @morale, was dat een van jullie?

Ik heb net iets van 11 km gewandeld en ben echt kapot dus ga een dutje doen, hoe deed ik dat vroeger met de avondvierdaagse???

1 like

Ik heb vandaag midden op straat staan schreeuwen omdat een enge vieze vent me niet met rust liet. Het hielp wel :upside_down_face:

4 likes

Geweldig. Waar zijn ze van?

1 like

Dit had mijn vriend laatst ook, bleken de dagen van de week per paar op te staan. Inclusief allitererende bijvoeglijk naamwoorden, moody monday en freaky friday enzo 🤷 Ik vind die ā€˜you sock’ stiekem nog wel leuk trouwens

2 likes

Deze posts onder elkaar :joy:

36 likes