Wat je even kwijt wilt #27

Waarom zitten de hoodies van de Mannen afdeling veel fijner? En goedkoper ook nog. Afzetterij!

5 likes

Ja, ik koop al een aantal jaar hoodies van de mannenafdeling. Ze zijn dikker en dus warmer, minder stretch. Dus betere stof. En vaak goedkoper ook.

2 likes

Ja heb ik ook! Maar denk dat het gewoon een nieuwe update is. Zodat je het gesprek wel moet openen voordat je de foto ziet en hij is opgeslagen in je fotoalbum

1 like

Ja belachelijk eigenlijk dat er daar verschil in zit. Maar goed nu een heerlijke warme hoodie!

Sowieso hoodies, maar ook sommige sweaters en andere truien lekker op de mannenafdeling scoren. Zijn vaak goedkoper, dikker en gaan langer mee. Geld ook voor flanel.

5 likes

Zag net een heel oud Indisch vrouwtje met paars haar. Love it🤩

6 likes

Ik ga volgende week een weekendje naar Antwerpen met mn vriend. Iemand tips voor leuke eettentjes of mooie plekjes? :grin:

Ja ik weet nu waar ik voortaan ga kijken inderdaad. :ok_hand:

Misschien is het toeval maar klokje van de app voor de wekker geeft met de wijzers de juiste tijd aan.

2 likes

Shit, ik viel net van de trap en ik heb me flink bezeerd. Gelukkig gaat het, maar het blijft toch tricky om met sokken op een gladde trap te lopen.

Ik heb net even Beau terug gekeken met Lange fans en Baas b. Maar valt toch even vies tegen. De opposites zien er nog fris uit maar f en b zien er nog ouder uit dan De Jeugd.

Weg illusie.

1 like

Jaa, graag :grin:

Weet niet wat voor telefoon je hebt, maar ik heb een Samsung en bij mij is dat ook, dus geen toeval, grappig hè :blush: De Samsung calendar app geeft ook het getal van de datum aan in zijn icoontje.

@Lentex @Mokie11 Thanks voor jullie reacties :heart: Inmiddels heb ik via zo’n anonieme chat website even met iemand gepraat om mijn verhaal te doen, en dat heeft zo enorm opgelucht. Misschien een goede tip voor iedereen die met iets zit waar je eigenlijk met niemand in je omgeving over kunt/wilt praten, het heet de luisterlijn, ze hebben een telefoonnummer (lokaal tarief, 24/7 open) en een chat overdag tot 22:00 geloof ik, echt heel fijn.

10 likes

Ja samsung idd. Het gaat mee. Kalender was me ook nog niet opgevallen!

1 like

Wow haha inderdaad

1 like

Ik moet echt even het gat in m’n hand dichten :sweat_smile: Het geld vliegt eruit. Boodschappen, effe uiteten, effe terrasje, paar dagen uit, ipad gekocht, zorgkosten, sportkosten, benzine … help. Moet ff bezuinigen haha.
Wil ik even kwijt omdat ik er dan misschien werkelijk mee aan de slag ga :joy:

Edit: aanvulling: super veel zin om te “herfst shoppen” en er komt nog een tripje aan

1 like

Dit is blijkbaar een ding voor de dolce gusto. Heb net oa de mars en milkyway besteld.

15 likes

Dit is altijd een anti climax. Maar toch wil ik het.

Oke ik moet deze insta even met jullie delen. Puur genieten haha.

1 like

Heb je nog een voorkeur voor mannen- of vrouwenstemmen? Ik kwam erbij door Herman Finkers die Gregoriaanse meezingmissen organiseert, was bij dwdd van de week.
Vrouwen (modern koor, geen oorspronkelijk kerkkoor. Er zit aan het einde 1 nummer bij waar je Herman Finkers in het Twents hoort lullen maar die skip ik altijd, de rest is wel mooi.)

Benedictijne monniken van Santo Domingo De Silos:

Hildegard von Bingen:

De monniken van Notre Dame

Benedictijnse nonnen van St. Cecilia

Deze vind ik allemaal mooi en clean, geen poespas, mooie stemmen.

3 likes