Ik was op 2e date met jongen van tinder. Van 11 tot half 6 
Het was echt leuk en fijn en gezellig! En heb mn ziekte die ik had aan hem verteld en hij reageerde heel lief en fijn. En we hebben geknuffeld en gezoend en hand in hand gelopen.
En ikheb buikpijn en wat is dit en hoe moet dit???
Aaaaah wat leuk om te horen! Wanneer is de 3e date? 
Denk dinsdagavondā:see_no_evil:
Ik ben gezwicht en heb de Disney app. Ga nu de remake van jungle book kijken. Want ik moet eindelijk inpakken, over een week verhuizen.
Ik krijg voortaan van mijn werk elke maand 150 euro te spenderen voor inspiratie tripjes en morgen ga ik in mijn eentje naar het Moco Museum in Amsterdam en daarna het centrum in. Heel veel zin in!
Het gaat enkel slechter en slechter. Er is geen uitweg meer. De ene optie betekent het einde, de andere evenzeer. Ik heb niets meer te verliezen want ik ben alles hoe dan ook kwijt. Ik ben helemaal vastgezet en uiteindelijk is het mijn eigen fucking schuld. Karma is a bitch. Ik wil met geheven hoofd het einde tegemoet gaan en doen alsof het me niet zoveel deert, maar ik denk niet dat ik hier sterk genoeg voor ben. Laat me gewoon verdwijnen.
Niet op reageren ajb, ik wil gewoon even mijn pijn kwijt kunnen door het neer te typen maar ik ben niet in staat om erover te praten, denk ik.

Ondanks dat ik er niet over kan/wil praten, toch heb ik enorm veel aan dit forum en zijn gebruikers 
Waarom lijkt het alsof de remake van JUNGLE book is āopgenomenā op de Serengeti?

Ik heb echt een goeie dag, alles zit mee en allemaal mensen die contact met me opnemen, krijg er echt energie van.
En vanavond lekker uitgaan 

Heb echt zin om Mn make-up te doen en outfit enzo.
I am smelting.

Ja godsallemachtig ik had afgelopen week een gesprek voor een literatuurproject (laatste wat ik moet doen om mān master af te kunnen maken, een literatuurreview schrijven) en had een begeleider gevonden die ook wel een idee had en me vast wat artikelen had toegestuurd. Is er de dag na ons gesprek een review gepubliceerd die volgens mij precies de scope heeft die wij al in gedachte hadden :") gvd
Balen!! Heeft die schrijver niet ergens iets laten liggen waar je aandacht aan zou kunnen besteden?
Ja ga ik wel even goed naar kijken inderdaad! Is alleen een volledig nieuw onderwerp voor mij dus vind dat nog beetje lastig te overzien, maar kom daar met mān begeleider samen hopelijk wel uit.
Mini Mowgli is wel mega cute

Edit: Oh en @jigglypuff, mocht je er toch over kunnen en willen praten, nu of over een tijdje, dan zijn hier heel veel lieve luisterende oren voor je. En als niemand het vandaag nog tegen je gezegd heeft, je doet er toe en bent een waardevol mens 
Weet niet meer wie hier mee kwam, maar ik ga een douchebiertje proberen. Hoop dat het bevalt. 
Jullie zijn allemaal zo lief!