@Lort @SpeedOfSound ik ook extreeeem veel afgelopen maand. heb het al langer heel erg (door een gebrek) maar man, deze maand met bosjes…
Ook @speedofsound
Sem zegt het ook. Eerste zoekresultaat was Libelle, dat ging te ver.
Alsnog geen wetenschap maar wel een aanknopingspunt
Ik zag net dat Vroege Vogels is genomineerd voor de Televisier Ring dus heb gelijk op ze gestemd
Lijkt me zo leuk als ze bij de laatste drie genomineerden zouden komen en daar mogen zitten, naast al die entertainment programma’s
Ah fijn dat je er nog wel bent! Of nou ja, minder vaak, maar niet helemaal verdwenen zeg maar.
Ja ik ga mijn vader denk ik maar om hulp vragen…
Sinds een week wonen hier drie cavia’s en twee pakten al sinds dag 1 eten uit mijn hand. Vandaag kwam de derde ook heel voorzichtig naar me toe om eten aan te nemen <3 Zo leuk om te zien dat ze steeds meer vertrouwd raken! Ze beginnen ook als een malle te piepen als de koelkast opengaat/je langsloopt/je kraakt met een zakje haha.
De katten vinden de nieuwe bewoners nog steeds zeer interessant, is echt een soort live televisie voor ze.
Welke, ga ik ook kijken zondag vliegen dus time to kill
Tlc moet echt opbokken met die vieze programma’s over pukkels en cystes.
Weten jullie vorig jaar al die verhalen over Mauro die meisjes op straat in Utrecht lastig viel?
Dit is net zo’n jongen. Doodeng.
Getver wat naar
omg doodeng inderdaad. “Keep her feeling like there’s something wrong with her”… jongens kunnen dit dus blijkbaar ergers leren? Of leren dit uberhaupt ergens. wtf
Het wil niet. Alleen met de test. Verdorie.
Goed dat je het zegt, ga ik ook weer eens spelen !
Ik drink bramenport
Ja, iedereen wil dit nu! Het is keilekker. Kom maar halen, ik zal proberen een bodempje te bewaren voor je. Geen garanties though
Haha mijn post uit januari was ook geliked. Ik heb weer ff gecringed en smakelijk gelachen om (het verhaal over) m’n kleine nichtje met een enorm taartpunt voor zich.
Ah uit ervaring weet ik dat het lastig is om hulp te vragen, maar dan blijkt dat ze je graag willen helpen en dat geeft dan wat rust! Maar het is even een drempel over. Hopelijk komt het in orde!
We hebben voor ons trouwen Bruidstranen gehad en zit dat nu te drinken, lugubere naam en al, maar er zitten dus goudvlokjes in net als bij Goldstrike
Heb toen ik 16 was ooit gehoord dat die vlokjes super slecht voor je zijn dus zit nu huiverig te drinken
Ah lief, dankjewel
Die goude vlokjes maken toch kleine sneetjes in je mond/tong/keel zodat het alcohol sneller wordt opgenomen ofz? Of is dit een fabel die mij is geleerd toen ik 15 was haha!