Wodka kan ook! Beetje in een schaaltje. Gek wel dat je oor zo kapot is
Ik gooi ze op werk vaak in een bakje met 70% ethanol ofzo, werkt prima volgens mij. Mân oren klagen niet in elk geval en mân oorbellen tot zover ook niet.
Ik voel me wel beetje ernstig lui haha. Mijn fietsketting was eraf gevallen vanmiddag (en dacht dat ik die niet zomaar er weer op had) dus ik mijn vader bellen of hij mij kan meenemen naar de condoleance vanavond⊠Ja is goed zegt die. Ondertussen is mijn fiets weer klaar maar ik heb wel nog daarna gevraagd of hij me ook even na die tijd kan afzetten bij vrienden.
Kaas, veel kaas
Olijven
Gerookte amandelen
Chorizo of andere lekkere worst
Gemarineerde champignons
Gehaktballetjes in pittige tomatensaus
Garnalen met rode peper
Gevulde pepertjes met roomkaas
Stokbrood met aioli
Gevulde eieren (een van mân guilty pleasures)
Nachos
Bitterballen
Echt kapot chagrijnig momenteel door die fucking 25 graden. Fuck dit gewoon
Ik snakte echt naar dit lekkere weer, maar had weer een sombere dag dus alleen maar in bed gelegen en kon mezelf niet motiveren er uit te gaan. Jeetje mina stopt dat ooit eens. Nu snel douchen zodat ik nog een zonnestraaltje kan meepikken. Al denk ik ook steeds: ajoh ga terug naar bed. Wat een gevecht.
ik wilde hummus maken maar er kwam opeens aardig wat rook uit de binnenkant van mân staafmixer oeps
Ik heb zoveel spierpijn in mijn benen dat ik amper kan lopen, ik weet dat niks doen dan slecht is, maar het doet echt zoveel pijn dat ik daarom al de hele dag op de bank lig.
Ik moest net kleren kopen, echt moet moet want heb maandag een nette outfit nodig. Nouja, super gefrustreerd natuurlijk want pashokjeslicht en gewoon niks kunnen vinden in de goede maat. Uiteindelijk heb ik gewoon maar wat dingen uit de winkel gepakt, hopelijk in mijn maat en voor âŹ150 afgerekend. Hoop dat er in ieder geval 1 ding past en ik maandag niet in mân nakie hoef te gaan.
Ik ben Assepoester aan het kijken en die stiefmoeder lijkt echt op de moeder van mijn ex qua uiterlijk . Nooit bij stilgestaan.
Ik ben zo moe. Net tijdens zootropolis in slaap gevallen. Oeps
@Booklover Al bij Toms gekeken voor platte schoenen? Die vind ik ook altijd leuk! Ik heb zelf bijvoorbeeld deze, bij mij is het kwastje alleen helemaal zwart:
https://www.shoptoms.nl/dames/black-suede-womens-kelli-flats
Succes met je zoektocht!
We hadden vandaag feest op werk en ik had een baby op mijn arm. Ook wel één waarmee ik een hechte band heb (denk ik). En toen zei een andere moeder: âOh is die kleine van jou?!â
Wilde bijna ja zeggen want hij is zo cute
Ik was op 2e date met jongen van tinder. Van 11 tot half 6
Het was echt leuk en fijn en gezellig! En heb mn ziekte die ik had aan hem verteld en hij reageerde heel lief en fijn. En we hebben geknuffeld en gezoend en hand in hand gelopen.
En ikheb buikpijn en wat is dit en hoe moet dit???
Aaaaah wat leuk om te horen! Wanneer is de 3e date?
Denk dinsdagavondâ:see_no_evil:
Ik ben gezwicht en heb de Disney app. Ga nu de remake van jungle book kijken. Want ik moet eindelijk inpakken, over een week verhuizen.
Ik krijg voortaan van mijn werk elke maand 150 euro te spenderen voor inspiratie tripjes en morgen ga ik in mijn eentje naar het Moco Museum in Amsterdam en daarna het centrum in. Heel veel zin in!
Het gaat enkel slechter en slechter. Er is geen uitweg meer. De ene optie betekent het einde, de andere evenzeer. Ik heb niets meer te verliezen want ik ben alles hoe dan ook kwijt. Ik ben helemaal vastgezet en uiteindelijk is het mijn eigen fucking schuld. Karma is a bitch. Ik wil met geheven hoofd het einde tegemoet gaan en doen alsof het me niet zoveel deert, maar ik denk niet dat ik hier sterk genoeg voor ben. Laat me gewoon verdwijnen.
Niet op reageren ajb, ik wil gewoon even mijn pijn kwijt kunnen door het neer te typen maar ik ben niet in staat om erover te praten, denk ik.