Wat je even kwijt wilt #27

Voor zover ik weet is dat een fabeltje, goud is toch ook juist heel zacht? En gold leaf wordt in fancy restaurants ook gebruikt @Gelatelli , kan echt geen kwaad volgens mij. Geloof dat je lichaam het ook helemaal niet opneemt maar dat het er gewoon weer uit komt aan de andere kant

2 likes

Ja mijn vriendje toendertijd zei heel dramatisch dat dat Echt Slecht was en dus was dat het enige dat ik niet dronk en ook nooit gedronken heb eigenlijk

Maar eind goed al goed ik hoest nog geen bloed, dus het komt vast goed :thumbsup:

2 likes

Loafers of herenschoenen/veterschoenen/brogues!
Edit: bij nette jurkjes vind ik het heel lastig trouwens. Ik kan niet pijnloos op schoenen met hak lopen, maar het ziet er daardoor altijd vrij lomp uit, platte lage schoenen onder een jurkje.

1 like

Ik heb van die lakleren flatjes met een gouden gesp die ik aandoe op dagen dat ik hakken niet overleef.

Leren loafers zouden ook mooi zijn. Maar dat zijn wel koude voeten in de winter. Ben zelf ook nog op zoek naar de perfecte dichte schoen voor dit soort outfits.

Bah wat kan ik hier kwaad van worden

1 like

Ik heb zo’n koptelefoon en ik vind dat hij alleen goed werkt met muziek aan. Anders dempt hij het geluid zoals een normale koptelefoon.

1 like

Lage pump of laarsjes met lage hak. Of nette zwarte sneakers?

altijd als ik hier uitgelogd word ben ik bang dat ik opeens een dikke ban heb hier

1 like

Haha zo droog als je iemand ziet fietsen met z’n kussen op z’n stuur ofzo

Die van mij heeft een aanknopje. Als je dat aanschuift wordt het stil. Echt stil. Je kan dan muziek luisteren, maar muziek luisteren kan ook als het knopje uit staat en dan kost het geen batterij

1 like

Ik heb volgende week de laatste dag op mijn stage en een collega ging vandaag met vakantie en ik kreeg echt een lief kaartje en een fashioncheque :sob: voel me een beetje schuldig want ben best blij dat ik naar een nieuwe locatie ga.

7 likes

Doe jij toevallig de studie creative business? Een vriendin van mij volgt die ook en had vanochtend ook een montage toets, zou wel heel toevallig zijn hahaha

En dan is de vakantie voorbij :pensive: opweg naar Nederland…

Het is 6:11 en ik ben in limbo. Is de update nou al geweest of niet.

Er zit dan denk ik ook nog verschil in welke je hebt! Mijne maakt alles net als die van @Luzarl echt fijn stil. @anon44204370 als ik jou was zou ik even naar de mediamarkt of iets dergelijks gaan en ze even opzetten en testen als je er eentje wil kopen. Ik heb de Bose QC 35 II en ik vind hem echt heel goed. Je hebt in dezelfde prijscategorie ook een van Sony die ook erg goed is, alleen die was op de kleinste stand nog te groot. Dus even passen vond ik wel prettig!

2 likes

Voor alle kleine broertjes en zusjes hier onder ons :biggrin:

1 like

Ik hoorde net op de radio het idee dat mensen die veel van de herfst houden ook in de herfst geboren zijn. En dat zou dan ook voor andere seizoenen gelden. Matcht jouw lievelingsseizoen met je geboorteseizoen?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen lievelingsseizoen
  • Anders

0 stemmers

Ik had net een seksdroom over iemand die ik echt zooooo niet aantrekkelijk vond vroeger… En hij was onervaren ook in mijn droom gatverdamme, ik voel me gewoon vies na die droom :sob:. Ik heb ook nooooit seksdromen over mensen die ik aantrekkelijk vind, altijd van die mensen die ik niet eens zou overwegen irl. Ik heb nooit eens een seksdroom over idris Elba ofzo :joy:

8 likes

Was het @Desalnietteplus :smile:

1 like

Ligt eraan, metereologische herfst is voor december over, astronomische herfst duurt tot 22/12, maw gewoon kiezen wat je beter uitkomt…