Wat je even kwijt wilt #27

Ondanks dat ik er niet over kan/wil praten, toch heb ik enorm veel aan dit forum en zijn gebruikers :heart:

2 likes

Waarom lijkt het alsof de remake van JUNGLE book is ‘opgenomen’ op de Serengeti?

:orange_heart:

1 like

Ik heb echt een goeie dag, alles zit mee en allemaal mensen die contact met me opnemen, krijg er echt energie van.

En vanavond lekker uitgaan :partying_face::partying_face:
Heb echt zin om Mn make-up te doen en outfit enzo.

20 likes

I am smelting.

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Ja godsallemachtig ik had afgelopen week een gesprek voor een literatuurproject (laatste wat ik moet doen om m’n master af te kunnen maken, een literatuurreview schrijven) en had een begeleider gevonden die ook wel een idee had en me vast wat artikelen had toegestuurd. Is er de dag na ons gesprek een review gepubliceerd die volgens mij precies de scope heeft die wij al in gedachte hadden :") gvd

Balen!! Heeft die schrijver niet ergens iets laten liggen waar je aandacht aan zou kunnen besteden?

Ja ga ik wel even goed naar kijken inderdaad! Is alleen een volledig nieuw onderwerp voor mij dus vind dat nog beetje lastig te overzien, maar kom daar met m’n begeleider samen hopelijk wel uit.

1 like

Mini Mowgli is wel mega cute

:hugs::hugs::hugs::heart::heart::heart:

Edit: Oh en @jigglypuff, mocht je er toch over kunnen en willen praten, nu of over een tijdje, dan zijn hier heel veel lieve luisterende oren voor je. En als niemand het vandaag nog tegen je gezegd heeft, je doet er toe en bent een waardevol mens :heart:

8 likes

Weet niet meer wie hier mee kwam, maar ik ga een douchebiertje proberen. Hoop dat het bevalt. :partying_face:

12 likes

Jullie zijn allemaal zo lief! :heart:

6 likes

Ik zou eigenlijk gaan chillen met een vriendin, maar die is ziek, en toen bedacht ik me 20 min dat ik misschien naar de sauna kon gaan. Die is 30 min verderop en sluit om 23:00 (om 22:30 moet je er dan uit). En nu lig ik nog steeds om de bank en vind ik het te laat om te gaan en baal ik van mezelf.

Of zal ik toch nog snel gaan binnen nu en 5 minuten.
Hmm.

1 like

Nog 4 minuten!

1 like

Ohh ik echt verschrikkelijk brak vandaag! Maar, net een dutje gedaan en zit nu met een ijsje dirty dancing te kijken. Kon minder!

4 likes

Je hebt nog tijd zat? Meestal lig je toch max een half uurtje onder dat ding. Dan zou je er 22u moeten zijn en het is pas half acht?

Haha ik vind het irritant dat je stellingen met een vraagteken erachter typt. Komt geirriteerd over. Ik wil naar de spa - ik noem dat sauna. Waar je sauna’s, stoombaden en zwembaden hebt. En ligbanken. En wat 20+ euro entree kost.

Maar ik vertrek as we speak.

1 like

Ik spreek ze ook vragend uit :stuck_out_tongue:
Oh ik dacht echt zonnebank, dan snap ik je dilemma
Edit haha huh ik heb er zonnebank in mijn hoofd van gemaakt. Geen idee waarom. Denk omdat sauna en zonnebank in mijn sportschool naast elkaar zitten en daar ga je bij beide maar 10//20 minuten in daar.

Was lekker!

4 likes