Wat je even kwijt wilt #27

Jaaa lente! :heart_eyes:

Mijn beste vriendin trouwt vandaag :tada::tada:

36 likes

#meanmom

1 like

Exact hetzelfde, zelfs verjaardag, haha

1 like

Ja, met muziek aan is het toch sowieso niet stil? Ik begrijp het niet?

1 like

Jep, ook pas sinds een jaar of 2. Draag sinds toen ook echt 1 a 2 dagen in de week makeup, maar het begint na een paar uur al te prikken en wil het er het liefst afhalen en wegwrijven. Ook zo’n moe-gevoel.

Lijkt me dan beter om gewoon oordopjes (geen muziekoordopjes, maar gewone die geluid tegenhouden) te kopen in plaats van te investeren in zo’n dure koptelefoon.

1 like

Ik heb de Sony en ik gebruik ‘m heel vaak zonder muziek in het ov of thuis. En het wordt nooit compleet stil, maar alle lage tonen vallen weg, en die zijn vaak vermoeiend voor je hoofd. Dus als die wegvallen, blijf ik ook rustig. Echt m’n beste aankoop ooit.

Op naar de Efteling :blush:

8 likes

Ik heb vandaag een personeelsuitje terwijl ik maandag misschien hoor of ik een nieuwe baan heb.

6 likes

Ik ga vandaag een paddenstoelenworkshop Aka drie uur lopen en paddenstoelen zoeken. Oh ja eerst nog ff twee uur naar Drenthe rijden.

Gelukkig ben ik niet brak hoezeee.

14 likes

Context: Ik heb twee banen en op allebei is het druk dus ik werk momenteel gemiddeld 6 dagen in de week, en nu 10 dagen achter elkaar en dan 1 dag vrij. Niet slim, ga ik volgende maand anders aanpakken maar het moet maar even.

Maar vandaag hoef ik pas om 12:00 te beginnen en m’n vriend moest op tijd weg dus ik ben sinds half 8 wakker en ik heb uitgebreid gedoucht, lekker make-up gedaan, ontbeten met Indonesische leftovers en nu zit ik in bed met thee YouTube te kijken en het voelt alsof ik m’n hele zaterdag in een ochtend doe, echt fantastisch

22 likes

Dat vinden ze sowieso leuk! Niks mis met een enthousiaste klant toch?

3 likes

Ik ben fan van de Dudok Red Velvet taart. Is voor 8-10 personen dacht ik.

En zou het restaurant gewoon bellen!

3 likes

O ja eens. En de opluchting daarna heel fijn.

Waar ben je zenuwachtig voor?

Mijn vriend staat als sinds 8u vanmorgen te stuiteren, want de nieuwe televisie wordt vandaag geleverd. Hij kan nergens rust vinden en wil nu al de oude helemaal ontkoppelen terwijl vanmiddag dat ding pas komt haha.

Die arme jongen zit ook al 5 dagen in spanning tot dit moment.

Gisteravond zat hij al in de stress “WANT WE HADDEN NOG GEEN MAIL MET T&T”

20 likes

Vroeg net om gewoon water maar ik kreeg een flesje sourcy met perensmaak. Dat is dus echt niet lekker.

1 like

Natuurlijk houdt ie dat tegen, want daar zijn ze voor gemaakt. Als je alleen muziek zou kunnen luisteren zou het toch nooit stil zijn? Je kan de noise canceling aan en uit zetten, muziek luisteren is optioneel

2 likes

ooit al eens wax oordoppen geprobeerd? dan is het bij mij echt compleet stil!

Er wordt ook niet meer naar mij geluisterd. :joy:

23 likes