De remake van jungle book is echt een slap aftreksel van de echte. De olifanten marcheren niet eens.
Mijn vriend is nacho’s en zelfgemaakte guacamole aan het maken. Wat zou ik toch zonder hem moeten
Oh en ik ben best trots op mezelf, want ik heb gistermiddag als een soort strenge moeder een collega verboden om het derde biertje waar hij net aan begonnen was verder leeg te drinken. Hij was met de auto. Verbazingwekkend genoeg luisterde hij ook nog naar me, heeft hem aan mij gegeven en zelf een alcoholvrije gepakt
Mijn broer heeft net via uber eten besteld en ik ga stuk Echt zo grappig om
Om wat… Waaaaattt…
geen idee maar leuk idee!!!
Native youth heeft wel mooie
Ik kom net terug van vakantie en ik heb zo’n hongerrrr. Heb me al twee weken verheugd op een pokebowl de avond dat ik thuiskom, maar was vergeten dat er een uur tijdsverschil is, dus nu bezorgen ze niet meer
Dat je het kan volgen en die gast verkeerd reed
Josh V. Hoewel, niet erg betaalbaar
Ik heb een donkerblauw pak met witte streepjes van YAS, verder heeft loavies volgens mij pakken en zara ook vast wel. Een collega had een roze pak van de markt.
De steps heeft op dit moment een knalroze, knalblauw en felgroen pak, maar weet niet zo goed hoe de pasvorm is
My Jewellery heeft een aantal pakken in de collectie!
Ben zo leuk mn moeder uiteten geweest. Vroeger deden we dat wekelijks. Gewoon casual en vaak buiten en dan lekker tapas eten, wijntje erbij en klaar. Wij zitten nogal snel vol dus dan is zoiets prima. Nu hebben we afgesproken dat we dit iig weer 2 keer per maand weer gaan doen. En alles van de kaart een keer gaan proberen. Het was echt gezellig en ik had het gemist. Heb echt een lieve moeder.
Ik kwam net tegen dat Hunted vanaf 7 oktober terug is op tv!
story of my life…
Mn zusje logeert hier. Met 2 vriendinneb
Ik betwijfel of ik ga kunnen slapen: zonder slaappillen, met kriebels in mn buik en 3 pubers in mn appartement
Leuk is het wel, ze heeft eindelijk echt leuke vriendinnen gevonden, zo blij voor haar
Kriebels in je buik?? Je date was leuk dus