Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb gisteren super veel gedaan en ook bijna alles in mijn huishouden. Vandaag moet ik alleen nog wassen en mijn bed verschonen, maar dat lijkt opeens zo’n grote taak :sweat_smile:

Mooi huis heb je!

1 like

Juist wel die dingen die je moet kneden haha maar doordat ze van wat zijn krijg je ze alsof ze ‘op maat gemaakt zijn’ ik bedoel trouwens deze:

niet deze:

Die met watjes zijn echt kut haha

1 like

@anon44204370 @Jumpsuit Thanks haha! De keuken moet er nog uitgesloopt worden. Daar wil ik een matzwarte keuken voor terug.

4 likes

Haha, hij is alleen zo onlogisch ingericht en de achterste rij kastjes zijn van RVS. Nou dat krijg ik dus noooooit goed schoon haha. En het hoge gedeelte wil ik daar ook laag, en dan aan de overkant wil ik de hoge kasten. Daar is nu een grote lege ruimte.

2 likes

Ik heb de afwas gedaan, oude restjes uit de koelkast gehaald, de helft van m’n planten water gegeven, gestofzuigd en gedweild. Ben echt moe nu. En ik kan niet eens blij zijn met wat ik gedaan heb. Omdat ik steeds alleen maar zag dat ik veel te weinig schoonmaak. Gelukkig ga ik straks wandelen met m’n dochter en onze honden. Van zon en frisse lucht knap ik wel weer op.

5 likes

Ik gebruik die tweede dus, maar ik vroeg me aan de hand van me post af: je weet wel dat je die watjes er af moet halen en dat er dan gewoon zo’n waxbolletje onder zit? Niet dat je ze met wat en al in je oor propt haha

5 likes

Godver ik haat mezelf zo. Mijn haar zat zo mooi als nooit tevoren. WAAROM moet ik dan juist op dat moment denken Oh als ik hier en daar nog wat laagjes erbij knip zit het nóg mooier! Eindresultaat is natuurlijk dat ik nu 3 maanden met een pet op moet lopen en een verknipte rattenkop heb omdat ik een beetje triggerhappy was. Waaaaarom ben ik zo :sob: Mijn eigen kapper is met zwangerschapsverlof tot december, het is duidelijk dat ik verloren ben zonder haar. Iemand moet die schaar van mij afpakken anders loop ik binnen een maand met een buzzcut rond.

1 like

Wat moet ik op deze foto zien behalve een interieur? :thinking:

14 likes

Godver ik ben nog helemaal niet klaar om de zomer achter me te laten :frowning: Altijd het idee dat ik te weinig heb genoten en afgelopen zomer helemaal.

3 likes

Ik was om 0830 wakker en dacht na een kwartiertje van ga nog even slapen. Dacht een slaapcyclus. Maar ik word dus 3 uur later wakker :’) Zonder tussendoor bewust wakker te worden, komt ook niet vaak voor. Ochtend is nu wel voorbij en moet nogal wat doen helaas.

1 like

Waarom zo’n sneer? Maar goed, als je het niet snapt hier dan de uitleg: Ik maak stiekem een foto van mijn vriend die dus toch de televisie al aan het ontkoppelen is terwijl ik had gezegd dat dit nog niet hoefde, want de nieuwe komt pas over een paar uur.

5 likes

Ja! Maar ik vind de was van die met watten een stuk oncomfortabeler dan die zonder watten. Die zijn een stuk zachter haha en doordat die met watten bij mij te hard bleven (iets met ongeduldig en geen zin om ze te verwarmen :joy:)

1 like

Hoezo een sneer? Ik kijk naar die foto en weet niet wat ik zou moeten zien. Nu je het zegt, zie ik daar rechts iemand staan ja.

5 likes

Hahaha zie dit nu pas maar love it!!

Toen ik gister thuis kwam stond m’n moeder me op te wachten met bloemen en een fles champagne. Die samen opgedronken en uiteindelijk met een vriendin de stad in gegaan. Was half 5 thuis. Zoooo’n hoofdpijn nu :sweat_smile:

4 likes

Het komt gewoon alles behalve vriendelijk over met die emoji erachter. Maar goed, dan heb je waarschijnlijk ook niet de andere post van mij gelezen die vier posts daarboven stond. Zo nee, dat verklaard dan meer.

7 likes

Toevallig wel omg… Nu wil ik eigenlijk juist niet weten wie dat is :upside_down_face::upside_down_face: (of juist wel hahaha)

1 like

Hahaha o huh ik begreep het dan ook helemaal verkeerd. Ik las een gesprek over noice cancelling koptelefoons en toen jouw foto met de caption: er wordt ook niet meer naar mij geluisterd. En ik zag een koptelefoon op de grond liggen op jouw foto. Dus ik dacht dat jij bedoelde mijn vriend heeft er ook een, of zo :joy:

Edit: noise !!! @Mhysa

20 likes

Gisteren voelde ik me nog prima, vannacht werd ik wakker met erge keelpijn en vanochtend werd ik wakker met een compleet verkouden snothoofd. Ugh, kan ik echt niet gebruiken nu. Morgen ook nog de hele dag werken.

Haha die watjes moet je eraf halen (toch!?). Ik had het idee dat dat eromheen zit zodat ze niet aan elkaar plakken. Ik vind ohropax echt de beste oordopjes :+1:

@anon44204370

5 likes