Wat je even kwijt wilt #27

Wat lief dat je aan me denkt :ok_woman:t3: Gaat prima! Alleen een beetje aan het afkicken van mijn telefoonverslaving, dus vandaar niet heel actief

2 likes

Ik had de mijne nog ergens in een link in een email gevonden, maar profiel was afgeschermd dus ik zag alsnog niks helaas haha. Maar misschien kun je dus nog in je mail zoeken!

1 like

Uuugh zou ook zo graag willen maar kan het geld momenteel niet missen… zie dat er wel nog kaarten beschikbaar zijn maar ga de verleiding weerstaan

Vandaag mijn eerste wendag op mijn nieuwe afdeling. Vind het wel echt spannend hoor.

5 likes

Die mail die ik voor hyves gebruikte gebruik ik niet meer haha.

Heb net zelfs even die mail nickname gebruikt maar helaas. Denk dat hij niet opgeslagen is. Er stond ook niet veel meer op geloof ik. Maar had (vond ik toen) een vette lay out gemaakt haha. Toen snapte ik html nog

1 like

Market Garden! Is 75 jaar geleden.

2 likes

Me too! :raised_hands: Maar had al in de presale gekocht :joy:

1 like

Market garden idd! Word knettergek van die vliegtuigen man.

Ze hebben nu ook het journaal ‘s avonds waarbij ze praten over market garden alsof het vandaag speelt, mijn vriend was gisteravond echt in de war en dacht dat er echt een aanslag was. :joy:

4 likes

Haha jawel maar dit jaar pakken ze groter uit omdat het 75 jaar geleden is (denk ik). Ik werk vlakbij één van de bruggen in Arnhem en er is ook al de hele week van alles te doen.

1 like

Oooh ik wist wel dat er een oorlog herdenking was maar vond het al vreemd dat het meerdere dagen was. Maar het is natuurlijk van 17 tot 25 september.

Wat ga je maken? Amandelmeel is wel lekkerder qua smaak. Je kan eventueel wel zelf amandelmeel maken van amandelen, in het geval dat je die wel eet. Je kunt amandelmeel ook echt wel lang bewaren. Mocht je het liever vervangen door bloem is het goed om te weten dat je van bloem minder nodig dan van amandelmeel, dus ik zou het niet 1 op 1 vervangen. Voor anderhalve cup amandelmeel gebruik je een cup bloem. Mocht je voor bloem kiezen kun je eventueel nog wel wat amandelextract door het deeg doen voor de smaak.

5 likes

@HvO Dit en amandelmeel geeft ook een andere textuur, wat kleffiger.
Dus zonder zal het anders, maar vast ook wel lekker zijn.

2 likes

Worden er nog meer mensen zenuwachtig van Chateau Meiland? Net als dat scheldende stel die die kerstboom opzet wat iedereen zo grappig vind. Ik erger me dan. Zo’n negatieve energie, ze zeiken zo op elkaar. Helemaal niet rustiggevend in naar te kijken. En het doet me aan vroeger thuis denken; iedereen die op elkaar zeikt en zeurt en scheldt.

4 likes

Ik word er ook zenuwachtig van. Vind het ook niet grappig, eerder irritant. En dan niet op zo’n love to hate manier zeg maar.

2 likes

Net het verlossende woord gekregen dat ik mijn master heb gehaald! Eindelijk afgestudeerd, ben zo blij! :star_struck:

92 likes

Met saaie tv je avond vullen is bijna jammer van je tijd. Sporten vind ik ook heerlijk. Ben je van de kleine huisdieren? Cavia of vogeltje of parkiet? Of is iets groen misschien leuk, tuinieren of een moestuin of potjrs met bloemen of groenten erin? Iets heel anders is bijvoorbeeld tafeltennis of poolen of mountainbiken of bergbeklimmen of kanoën. Dan zijn ook massa cursussen die je kan doen. Italiaans leren of piano spelen of boetseren of kleding maken. Allerlei creatieve dingen. En dan zijn er nog verenigingen of vrijwilligers werk. Of een opleiding doen. Daar heb ik heel wat avonden mee gevuld. Heb ik je misschien wat inspiratie gegeven?

11 likes

Gefeliciteerd. Van harte. Een belangrijke mijlpaal gehaald, dat mag je vieren😊

1 like

Ik heb m’n oude telefoon op marktplaats staan en nu al 2x gehad dat mensen een bod doen. Ik aan geef akkoord te gaan en dat ze dan zonder reactie hun bod verwijderen… Vet irritant.

M’n honden hebben een energie/stoei aanval. In de woonkamer op de gladde vloer. Ik blijf maar even rustig zitten tot het voorbij is.

2 likes

Ik ben nu 3/4 maanden aan het daten met een gast, alleen hebben we nog nooit echt “the talk” gehad als in waar we nu staan. Hij is net zo afwachtend als ik en ik vind over gevoelens praten echt het engste dat er bestaat. Toch wil ik wel het gesprek aangaan omdat ik niet wil dat we voor altijd in de date fase blijven hangen, maar ik wil hem ook niet afschrikken. Iemand tips voor hoe ik dit gesprek op een niet al te zware manier kan voeren?