Wat je even kwijt wilt #27

Dit heb ik ook altijd als ik ziek ben/koorts heb. Overal kippenvel en echt idd die speldenprikken.
Lekker veel slapen en scheer idd ook mijn benen :see_no_evil: maar of het daaraan ligt? Beterschap!

1 like

Super leuk! Zocht laatst nog op of het nieuwe seizoen toevallig al bezig was. Heb er zin in :smiley:

1 like

Zo zen nu :heart_eyes: en lekker in een boek begonnen. Nog even lezen en dan slapen :sleeping:.

5 likes

Door al dat gepraat over whisky in het Stel je persoonlijke vraag heb ik nu honingwhisky door m’n Rivella heen gegooid en het is echt vet lekker.

1 like

Stradivarius misschien?

Jaaa :slight_smile:

1 like

Het misschien wel heerlijkste van een avondje de deur uit zijn is toch wel dat je zo héérlijk veel bij te lezen hebt hier op ’t forum in bed! Genieten!

9 likes

Is er nog een “strak in je kerstpak” topic of andere motivatie topic voor gezonder eten / leven?

propt laatste handjes chips naar binnen

hahahhaha dacht ik al, vond het al te toevallig om waar te zijn. De wereld is klein

1 like

Ik ben een poker serie op YouTube aan het kijken waar twee mannen commentaar leveren op hoe de rest speelt, terwijl de rest hun alleen kan zien en niet horen, en het is hilarisch.

Ik was net naar allemaal kunstdingen in de stad en toen kwam mijn zusje een oud klasgenootje tegen die een performance ging doen. Nu heeft zij niks met performance en ik ook niet maar we moesten wel blijven uit beleefdheid. Ze had wel een of andere subsidie gekregen dus ik dacht misschien is het wel tof.
Het was suuuuperrraar en ik snapte er niks van. Een vriendin van me sloot iets later aan en zij viel er midden in en keek me superverward aan en daardoor kreeg ik de slappe lach. Wel stil, maar mn zusje die zag me wegkijken en die wist hoe laat het was en dan zitten we er samen in dus die zat alleen maar in mn oor te sissen: niet lachen! En dar maakt het allemaal nog erger. Ik zat daar in stilte en de tranen rolden langs mn wangen van de slappe lach. Het was zo ongemakkelijk. Ben maar naar buiten gerend en daar alles de vrije loop gelaten. En toen begon die artiest ook nog te blaffen. Man, ik had het niet meer, ging daarbuiten in mn eentje echt helemaal kapot. Mensen dachten vast dat ik gestoord was, zo ongemakkelijk.

36 likes

Ugh ik heb een heel nare droom gehad en nu durf ik niet meer verder te slapen omdat ik bang ben dat de droom dan verder gaat. Maar het is echt nog véél te vroeg om op te staan voor een zondag na een te drukke zaterdag. Dus nu lig ik hier maar een beetje op mijn telefoon te spelen terwijl de hele wereld nog slaapt, tot ik moed heb om verder te slapen, saaiii.

Ik hoor al wel vogels fluiten.

@Spaarlamp had me getagd, because yes ik draag niet zwarte/grijze pakken.

De WE heeft een rood pak neigend naar bordeaux, jas leek niet te lang te zijn.
Zara heeft redelijk veel pakken, maar de blazers vallen vaak lang. Misschien is het leuk om een high waisted pantalon te kiezen en los daarvan een blazer te zoeken. Op dit moment ben ik erg blij met mijn high waisted broek van Zara, ik vind hem en soortgelijke als ik zoek op ‘darted trousers’. Op dit moment heeft Zara ook een mooie rode broek die ik eigenlijk ook op het oog heb (https://www.zara.com/nl/en/trousers-with-snap-button-hems-p08372224.html?v1=14944351&v2=1281662).

Ik heb een erg mooi lichtblauw wollen pak van de Mango, van het online exclusive gedeelte, echt een aanrader, zitten mooie dingen bij!

4 likes

Ik heb vorig jaar bij Zara een pak gekocht voor een bruiloft, toen was ik zo’n 130 euro kwijt geloof ik. Heb je het op korte termijn nodig? Ik merkte toen namelijk dat er best veel pakken zijn als je erop gaat letten.
WE had vorig jaar bijvoorbeeld ook pakken, waarvan een in een mooie kleur donkergroen. Dan ben je ook niet veel geld kwijt.

Nouuuuuu wat ik nu toch meemaak.

Ik had een jurkje gezien op marktplaats en had een bod gedaan. Haar reactie duurde even en ondertussen had ik ook online een jurkje besteld. Ik dus met m’n goeie gedrag haar een berichtje sturen dat ik m’n online bestelling even wilde afwachten, als ze haar jurkje ondertussen kon verkopen dat ze dat zeker moest doen en dat ik het haar nog zou laten weten. Krijg ik vanochtend als reactie alleen een emoticon van een middelvinger???!!! Wtf :joy:

7 likes

Waarom smaakt koffie toch altijd zurig als ik het zelf maak. Kan dat te maken hebben met de temperatuur van het water? Heb verschillende koffiebonen gebruikt maar ik ontsnap niet aan de zurigheid. Het smaakt nooit zoals bij een koffiezaak.

1 like

Ja! Als je heter water gebruikt dan verbranden de zuren als het goed is. Misschien dat je dat kan proberen op een of andere manier?

1 like

Hahah serieus ik google dit even, meteen alle hits: gebruik geen kokend water, hierdoor komt er meer zuur en bitterheid vrij!

Oke dan :thumbsup:

Huh, lekker tegenstrijdig want ik googelde net ook even. Maar misschien dat je wel warm water moet gebruiken maar geen kokend water? Ik heb geen idee nu meer, koffie zetten is een kunst.:sweat_smile:

Misschien zou je kunnen opzoeken hoe warm het water van een koffiezet apparaat word en dan proberen om je water zo warm te maken.