Dies niet wijs joh
Wajooo dat is wel echt veel minder dan kokend. Ik heb nu alleen een fluitketel maar na mn verhuizing moet ik een waterkoker kopen, dan ga ik er een uitzoeken die verschillende temperaturen kan doen. Ben benieuwd!
Ik heb net mijn vader gebeld over hoe laat Ajax - PSV vandaag begonnen omdat ik echt helemaal in de war raakte van websites die hun tijdschema aanpassen op jouw lokale tijd maar zonder het te vermelden :") Ik heb al twee keer een uur te vroeg klaargezeten voor een wedstrijd, omdat ik dacht āohhhh 8 uur Nederlandse tijd is 7 uur hier!ā en dan bleek de website zich al aangeapst te hebben aan mijn tijdzone. Zo verwarrendddd.
Ahhh top teletekst gaat natuurlijk niet met je tijdzone lopen kutten! Soms kijk ik op de dag zelf ook op de insta van Ajax want dan staat er vaak een foto met de tijd er in en een foto gaat natuurlijk ook niet zomaar aangepast worden.
@Monstertruck het is heel verwarrend ja, maar gelukkig zit ik in Engeland dus ben ik dan altijd een uur te vroeg in plaats van te laat. Anders zou ik echt heel pissig zijn ja :")
Ik heb een vraag. Ik drink vrijwel elke ochtend een smoothie, omdat ik ander soort ontbijt niet wegkrijg. Hierin zit ongeveer 80 gram spinazie, 75 gram rood fruit, 1 banaan, 100 ml water, 200 ml ongezoete sojamelk en 2 eetlepels brinta. Ik drink dit tussen 09.00 en 10.00 en heb dan meestal rond 12.30/13.00 weer honger, waarna ik lunch.
Is dit gezond?
Je kan toch zelf uitrekenen hoeveel kcal hierin zitten en hoe dit zich verhoudt tot de rest van je dag?
Qua aantal kcal is het prima, maar vaak doen mensen zo panisch over smoothies omdat je niet kauwt ed, dus ik ging twijfelen of het wel zoān gezond ontbijt is als ik zelf denk.
Weet iemand of NS tegenwoordig nog aan aanbiedingen voor abonnementen doet?
Paar weken gelezen nog korting gekregen omdat ik een berichtje stuurde dat ik wilde opzeggen
Ik ben vannacht ongesteld geworden in bed en mijn vriend keek vanochtend echt zo
Wat Denver zegt en als je nog geen abonnement hebt kan je er prima naar vragen, heb het idee dat ze vrij snel korting geven.
Als het om kcal gaat is het geen probleem.
Want men vaak beweerd. Als je alles pureert kunnen er veel fruit suikers in zitten. Als je het fruit zo los zou eten ben je sneller verzadigd.
Als het voor jou werkt waarom niet ?
Ik wil iets via asos uk kopen, mijn currency app zegt dat het omgerekend een bedrag is, maar via Paypal is het dan 5 euro meer. Dus ik wil het proberen via iDeal en die staat ook als optie, maar ik kan alleen creditcard toevoegen of Paypal. Iemand enig idee hoe ik dan toch iDeal kan gebruiken?
Ja zo doe ik het ook altijd maar vorig jaar kreeg ik minder korting omdat ik al ieder jaar korting kreeg (van 50 naar 29) Vorig jaar kreeg ik maar 15 euro. Dus dacht als ze nog aan aanbiedingen doen kan ik mischien beter gewoon opzeggen en dan een nieuw abbo afsluiten als ze een aanbieding hebben.
Oke het mysterie is opgelost. Vanaf het voorjaar komt er soms bij de buren vanaf het balkon een gore lucht naar ons toe gewaaid. En mijn vriend en ik wisten allebei niet wat het was, we dachten aan wierook of aan muntbladeren die verbrand werden geen idee. Maar eindelijk na al die maanden weet ik het! Ik zit nu ook op het balkon en hoor geborrel en de buurjongen moest hoesten. En opeens wist ik het, het is een waterpijp⦠Maar echt het stinkt zo erg gadverdamme.
Mijn moeder die helemaal into fotografie is met haar compacte camera en iPad doet mee aan een fotowedstrijd. Zouden jullie willen stemmen zodat ze een DSLR kan winnen? Het is alleen maar op stem klikken en dan is het klaar (geen registratie o.i.d.). Gun het haar zo haha.
done
Mijn moeder is zon fan van Jamie oliver. Maar ze noemt hem : Ollovumā¦
Ik word er leip van.
Ik weet niet of ik dit hilarisch vind of bijna zielig. Toch zou ik wel een aanfoto willen zien bij een baby
iDeal werkt alleen als je via de Nederlandse site winkelt!