deze!!!1
Ear in muziekoordopjes krijg ik ook niet in mijn oor. Maar die zachte oordopjes wel, je moet ze heel dun kneden en dan in je oor “schuiven”.
En anders kun je trouwens beter denken aan een koptelefoon die mensen in de bouw gebruiken, als het echt gaat om je oren afsluiten voor omgevingslawaai en niks in je oren hebben zitten. Dat is goedkoper dan een Noise canceling koptelefoon en die niet gebruiken voor muziek.
Ik zou vandaag met iemand aan een opdracht werken en we hadden vaag om 13u afgesproken, maar nog niet waar. Ik denk dat we er allebei geen zin in hadden, want we stuurden allebei niks om verder af te spreken hoe en wat.
Dus ik heb nu tien minuutjes geleden toch maar bericht gestuurd en nu is ze online geweest, maar heeft ze nog niet gereageerd. En ondanks dat ik zelf ook totaal geen zin heb om af te spreken, erger ik me daar toch aan.
Ik ben een twerk tutorial aan het volgen via YouTube voor een spiegelwand met een belachelijke outfit aan en het is echt jammer dat niemand dit ziet, want het is echt pure comedy.
Het wil gewoon niet lukken.
Tip: je moet niet je billen naar achter proberen te bewegen, maar je schaambot/venusheuvel naar voren.
Maar in t filmpje zeggen ze juist dat je rug altijd krom moet zijn en niet hol en je alleen naar boven moet bewegen, niet naar voor of achter.
Zo jammer dat ik mijn laatste vakantiedagen niks bijzonders meer kan doen door die rugpijn
Schuifel wat door het huis, naar de appie en ik lig op de bank. Wat een feest.
Vind het zo heftig dat Marc Dutroux weer vrij kan komen. Ik ben verder helemaal niet voor de doodstraf maar zo’n monster als hij… is gewoon zonde van het eten en de zuurstof die hij gebruikt. Ben er misselijk van
Ik ga morgen op vakantie en heb vandaag niks op de planning staan maar nu ben ik alleen maar rusteloos aan het wachten tot het morgen is echt irritant
De h&m app ligt er al de hele tijd uit en ik wil gewoon even terugkijken wat ik ook alweer allemaal in een opwelling besteld had
Ik heb -0.25 oogsterkte en ik vind dat eigenlijk wel leuk.
Vannacht tot 7 uur gewerkt en mijn eerste brand/evacuatiealarm overleefd als bhv’er! Ik was trots, heb adequaat gehandeld. Er was gelukkig ook niets aan de hand maar ik heb wel gedaan wat ik moest doen en er was geen paniek Onder de bezoekers ook geen paniek, iedereen zat aan de wiet en xtc dus niemand evacueerde. Oke dan.
Nu ga ik als ma flodder in een roze chillbroek en op roze sandalen naar de ap. En! mn luipaardjas ophalen bij de hema.
Nee wel met beveiliging. Maar ik zit ergens waar het paneel hangt van het brandalarm. Dus ik kan dan zien waar de melding is, ik moet dat delen over de porto zodat er iemand gaat kijken en ik moet de brandweer te woord staan. En dat heb ik allemaal gedaan met een kloppende keel want ik trek die alarmen echt niet. Er zal maar echt wat zijn, ik ben bang dat ik helemaal verstijf. Ik heb niet zo flight of fight instinct geloof ik.
Kan in allemaal! Lekker aan doen wat je leuk vindt.
Onze gids had een locatie doorgestuurd voor die workshop en iedereen staat op de goede plek behalve hij. Nu issie een half uur te laat, begint goed zo!
Waarom vind je dat leuk dan?
Ik ben eindelijk aangekleed, en ben al uren wakker.
Tijdens make-up opdoen begon me oog te tranen, kan mascara zijn, heb ik wel vaker. Maar bleef prikken ed. Na prutsen, trek ik een haar van mijn hond uit. Hoe dan? Hij heeft kort haar maar was ong net zo lang als een vingerkootje. Geen idee hoe die erin komt.
Haha nope, deze keer niet
Ik heb er zo’n godsgloeiende hekel aan om genegeerd te worden.
Haha lol en ik doe een versnelde docentenopleiding Engels .
Ik gooi ‘t maar op vermoeidheid