Wat je even kwijt wilt #27

Ja zo doe ik het ook altijd maar vorig jaar kreeg ik minder korting omdat ik al ieder jaar korting kreeg (van 50 naar 29) Vorig jaar kreeg ik maar 15 euro. Dus dacht als ze nog aan aanbiedingen doen kan ik mischien beter gewoon opzeggen en dan een nieuw abbo afsluiten als ze een aanbieding hebben.

Oke het mysterie is opgelost. Vanaf het voorjaar komt er soms bij de buren vanaf het balkon een gore lucht naar ons toe gewaaid. En mijn vriend en ik wisten allebei niet wat het was, we dachten aan wierook of aan muntbladeren die verbrand werden geen idee. Maar eindelijk na al die maanden weet ik het! Ik zit nu ook op het balkon en hoor geborrel en de buurjongen moest hoesten. En opeens wist ik het, het is een waterpijp… Maar echt het stinkt zo erg gadverdamme.

Mijn moeder die helemaal into fotografie is met haar compacte camera en iPad doet mee aan een fotowedstrijd. Zouden jullie willen stemmen zodat ze een DSLR kan winnen? Het is alleen maar op stem klikken en dan is het klaar (geen registratie o.i.d.). Gun het haar zo haha.

29 likes

done

1 like

Mijn moeder is zon fan van Jamie oliver. Maar ze noemt hem : Ollovum…
Ik word er leip van.

14 likes

Ik weet niet of ik dit hilarisch vind of bijna zielig. Toch zou ik wel een aanfoto willen zien bij een baby

12 likes

iDeal werkt alleen als je via de Nederlandse site winkelt!

Daar was ik al bang voor. Wel jammer dat ze dat dan wel als betaaloptie laten zien bij de checkout.

Ah joh, daar kun je gewoon heen in je spijkerbroek hoor! Zou geen afgetrapte sneakers en een kapotte broek aan doen, maar voor de rest kijken ze daar nergens naar.

ik ga morgen mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen maar ben nu al zo zenuwachtig ervoor. Alle proefexamens die ik vandaag maak gaan ook niet goed dus dat schept ook niet echt goede hoop.

3 likes

Jurkje en dan een panty en vestje in je tas?

Ik heb geen enkel proefexamen gehaald en ben uiteindelijk zonder kleerscheuren in één keer door het echte examen gekomen. You can do this!

1 like

Ik vraag me de dag na het uitgaan altijd af of het dit ellendige gevoel wel waard is. Voel me echt zo verrot maar gelukkig heb ik geen verplichtingen vandaag.

8 likes

Jaaa brrrrr!! Dat geluid vind ik echt zo kut, sorry maar dat kan ik echt niet aan.

1 like

Ik ben bij vrienden met een kat. Eindelijk weer een diertje aaien. Soms heb ik daar zon behoefte aan haha.
(Heb zelf geen tijd voor huisdieren en heb allergieen)

9 likes

Super lief al die stemmen! Mijn moeder is helemaal blij en ik moet jullie bedanken. :hugs:

8 likes

Niks gierigs aan, juist goed dat je niks wilt betalen. Anders leren die mensen het nooit.

1 like

Ik vind het zo fantastisch dat als mijn vriend en ik onze verjaardag vieren we cadeautjes krijgen voor onze kat! :smiling_face_with_three_hearts: Wij hebben zelf toch niks nodig en de kat is ons kindje hahah.

8 likes

Niceee ik heb glazen gewonnen van de Albert Heijn, je kan ze nu sparen en je kon hier bonnetje inleveren van de zelfscan en dan maakte je kans op een glazenset… Nou 1x raden wie heeft gewonnen! Ben benieuwd hoeveel glazen ik krijg haha, hoewel ik met 1 setje allang tevreden ben hoor.

Wel tof. Ik heb bij een vorige actie al een keer 2 mooie glazen kommetjes gekocht. :heart:

15 likes

En zoals je zelf al zei, roken is natuurlijk een serieuze verslaving maar dan is het alsnog niet jouw probleem. En sommige mensen moeten gewoon echt hard op hun bek gaan om iets in hun leven te kunnen veranderen.

1 like