Wat je even kwijt wilt #27

Heel herkenbaar :stuck_out_tongue: Mijn vriend en ik hebben destijds ā€˜the talkā€™ gevoerd toen we allebei behoorlijk wat gedronken hadden. Dat werkte al veel fijner, hahaha. Misschien gewoon lekker samen eten en dan openen met hoe je de toekomst samen ziet? Niet over waar jullie nu staan, maar waar jullie naar toe gaan oid?

1 like

Ik heb vandaag al meer dan 20x een nummer afgespeeld en ik hoor het nu ik stil zit nog echoƫn in Mn hoofd. Zal me niet verbazen als ik de 50x ook nog haal.

1 like

Alleen ik weet echt niet hoe ik het precies kan verwoorden zonder dat ik hem afschrik. Ik ben bang dat het overkomt alsof ik het direct officieel wil maken, wat niet perse mijn bedoeling is (alhoewel als hij het op dit moment officieel zou willen maken ik niet zou tegenstribbelen). Ik wil vooral gewoon zekerheid en weten waar ik aan toe ben

Ok jongens als ik hierna niet meer op het forum ben dan weet je wat er is gebeurt; ik ga nu huttekƤse op mā€™n brood doen die een maand (!) over datum is (maar het ziet en ruikt nog normaal). Wish me luck :joy:

9 likes

Ik heb vorige week yoghurt gegeten met tht 22 augustus. No problemo.

1 like

Misschien iets van hoe hij jullie ziet? En dan begin je zelf jouw mening te vertellen. Of je vraagt of hij denkt dat het ergens heen gaat, en vertelt jouw visie.

1 like

Word nu wel een beetje leip van die market garden herdenking. Om het uur 2 vliegtuigen die laag overvliegen.
Ja snap dat het toen vaker was enzo maar nu zijm we in 2019 en ben ik een millieu millenial en haat ik harde geluiden.

2 likes

Wat sneu :disappointed: Beterschap!

1 like

Holy shit wat een stress vanochtendā€¦ Ik had een video montagetoets, wat eerst eigenlijk best vlekkeloos verliep. Toen ik zo goed als mā€™n video klaar had, was er opeens geen geluid meer te horen, zowel als door mā€™n oortjes als de laptopspeaker niet meer. Toen raakte ik echt mega in paniek en bleef ik bijna de volle 3 uur zitten om het proberen te fixenā€¦ Dacht echt kutzooi, nu moet ik dit helemaal gaan herkansen terwijl ik de hele video al af had, alleen omdat er opeens geen geluid meer isā€¦ Dacht fuck it, dan lever ik het maar zonder geluid in en toen ik alles geĆ«xporteerd en gerendered had en uit mā€™n bewerkprogramma was, was het geluid er opeens weer :heart::heart: Halle fucking lujah. Een halfuur daarna trilden mā€™n benen nog steeds van de stress :joy:

11 likes

Gvd mijn rug. Waarom merk je pas bij pijn hoe fijn het is als je lijf het gewoon doet. Ik voel me Quasimodo

Ik heb het idee dat iedereen om me heen ineens verkouden is en keelpijn heeft. Hoest de longen uit mn lijf :sob:

1 like

welkom in de bubbel!

4 likes

Woehoeee even mā€™n stem aanpassen

1 like

Ik ben eindelijk in het hotel en wil nu ergens lunchen maar heb echt keuzestress. Oh en heb een ā€œvliegtuigbuikā€ dus zit vol met lucht.

@Blonde gefeliciteerd!

Haha wow ik kan me echt goed voorstellen wat een opluchting dit geweest moet zijn. Super fijn!

1 like

Nou dan hoop ik dat hij heel erg lekker wordt! Welk recept heb je gebruikt? Het klinkt in ieder geval wel goed!

1 like

Zuur he. En dit zijn de laatste dagen van mijn vakantie, maandag weer werken. Beterschap!

Ik ben naar mā€™n ouders gegaan om de bloemen water te geven, want ouders zijn op vakantie. Ik heb er 5 ur gechilld en ben net onderweg naar huis maar realiseer me dat ik ben vergeten de bloemen water te geven. Hoe dan?

36 likes

Hahaha, ik krijg altijd een enorm opgezette buik van vliegen, dat noem ik een vliegtuigbuik :yum:

1 like

Haha met een blikje gecondenseerde melk en suiker is de taart zeker weten zoet! Je moet het niet zien als een hartige taart/quiche, maar als een taartje voor bij de koffie/dessert.

1 like