Ja, ik heb een hele mooie zeegroene zijden jurk gescoord! Dus daar mag ik jou indirect voor bedanken, haha.
Aah echt jammer. Ik wil ze altijd eerst bekijken voordat ik meteen het gesprek in ga :(.
Ja ik heb iOS, bij mij werd het eerst ook automatisch opgeslagen maar nu niet meer helaas. Die functie staat bij mij aan en werkt dus niet meer.
Ik weet het. Maar toch besteld anders ben ik voor altijd nieuwsgierig.
Hoe bevalt je ipad? En hoe vaak laadt jij hem op? Ik wil nieuw spullen dus nooit opladen wil altijd dat ze het zo lang mogelijk doen, maar weet niet wat normaal is haha
Die met dat konijn is heel lekker en romig!
Jaa mijn lievelings! Niet te zoet zoals de andere.
Dat konijn? Dat is Quicky!!
Sorry ik mocht dat vroeger nooit, te duur
Ironische naam voor een konijn.
Jaaa gebruik hem wel veel! Heb alleen de afgelopen week geen tijd gehad voor Netflix of zo dus ben benieuwd of hij me daarvoor ook bevalt.
Ik laad hem nu een keer in de drie dagen of zo op haha gewoon wanneer ie <20% komt. Ligt denk ik aan hoe intensief je hem gebruikt.
Ik ben altijd bang dat ie dan sneller leeggaat als ik hem vaak oplaadt. Heb hem vorige week vrijdag opgeladen en toen eergister pas weer dus ik moet niet miepen, maar vind dat gewoon altijd spannend met nieuwe spullen. Fijn dat ie je zo bevalt!
Leuk!! Goed dat je nog bent gegaan!
wat bizar
en wat is het stil op het forum! laatste post in dit topic 2 uur geleden
jij bent een kenner: is het zo dat elke week een andere kandidaat in de belangstelling staat en de anderen dan een liedje gaan opdragen aan die persoon? Zo, ja is bekend wanneer Floor aan de beurt is. :'D
Ik vind het alleen jammer dat ze qua stijling van haar weer volledig de plank mis slaan maar bij Nightwish, haar huidige band, vind ik de meeste outfits ook vaak een flater. Zo jammer, want ze is wel een mooie stralende vrouw. Ik groeide op met haar muziek en ik heb haar maar 1 x kunnen betrappen op een minder fijne performance een cover van Lady gaga. :’)
Herkenbaar! Ik denk dan ook, jij ziet beter of het recht/goed zit dan ik. Negen van de 10 keer zie ik de onderkant niet eens lol
Dat en ik vond die gesprekken altijd zo akward. Jammer dat @Rozecoupeschaar niet mijn kapster is.
“Studeer of werk je?”
“Ik studeer Nederlands.”
“Maar je spreekt toch al Nederlands?”
Ik doe het tegenwoordig maar weer zelf. Gelukkig heb een een makkelijk model en is het ontzettend golvend dat het niet supernetjes hoeft te zijn. :’)
wtf??
Meh zou vanavond iets drinken met twee vriendinnen maar eentje heeft afgezegd want voelde zich mentaal niet zo goed. Die andere vriendin zou nog komen maar komt veel later thuis dan de planning was dus nu gaat het niet door. Is wel vaker onhandig georganiseerd door die tweede vriendin en dan zit je voor niks of heel lang te wachten