Daar was ik al bang voor. Wel jammer dat ze dat dan wel als betaaloptie laten zien bij de checkout.
Ah joh, daar kun je gewoon heen in je spijkerbroek hoor! Zou geen afgetrapte sneakers en een kapotte broek aan doen, maar voor de rest kijken ze daar nergens naar.
ik ga morgen mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen maar ben nu al zo zenuwachtig ervoor. Alle proefexamens die ik vandaag maak gaan ook niet goed dus dat schept ook niet echt goede hoop.
Jurkje en dan een panty en vestje in je tas?
Ik heb geen enkel proefexamen gehaald en ben uiteindelijk zonder kleerscheuren in één keer door het echte examen gekomen. You can do this!
Ik vraag me de dag na het uitgaan altijd af of het dit ellendige gevoel wel waard is. Voel me echt zo verrot maar gelukkig heb ik geen verplichtingen vandaag.
Jaaa brrrrr!! Dat geluid vind ik echt zo kut, sorry maar dat kan ik echt niet aan.
Ik ben bij vrienden met een kat. Eindelijk weer een diertje aaien. Soms heb ik daar zon behoefte aan haha.
(Heb zelf geen tijd voor huisdieren en heb allergieen)
Super lief al die stemmen! Mijn moeder is helemaal blij en ik moet jullie bedanken.
Niks gierigs aan, juist goed dat je niks wilt betalen. Anders leren die mensen het nooit.
Ik vind het zo fantastisch dat als mijn vriend en ik onze verjaardag vieren we cadeautjes krijgen voor onze kat! Wij hebben zelf toch niks nodig en de kat is ons kindje hahah.
Niceee ik heb glazen gewonnen van de Albert Heijn, je kan ze nu sparen en je kon hier bonnetje inleveren van de zelfscan en dan maakte je kans op een glazenset… Nou 1x raden wie heeft gewonnen! Ben benieuwd hoeveel glazen ik krijg haha, hoewel ik met 1 setje allang tevreden ben hoor.
Wel tof. Ik heb bij een vorige actie al een keer 2 mooie glazen kommetjes gekocht.
En zoals je zelf al zei, roken is natuurlijk een serieuze verslaving maar dan is het alsnog niet jouw probleem. En sommige mensen moeten gewoon echt hard op hun bek gaan om iets in hun leven te kunnen veranderen.
Ik moet eigenlijk naar de supermarkt maar heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiin
Ik heb de afgelopen weken enorm veel gewerkt en vandaag voor het eerst in 3 weken een dag echt vrij en ohhh dit is zo chill. Lekker lang in bed gelegen, beetje gepoetst en een aantal planten verpot en nu lig ik terug in bed een aantal recepten uit te zoeken die ik vanavond al ga voorbereiden
Hoe gaat het met je baby??
Gister was de reünie van mijn 6 vwo klas na 7 jaar en het was echt geweldig. We pikten de draad weer zo op en iedereen had nog dezelfde vibe haha
Stond eergisteren op de roltrap en een meisje tikte me aan om me een compliment over m’n broek te geven. Zo lief/leuk. Moet dat eigenlijk zelf ook vaker spontaan doen.
Haha onze groep was toen best leuk, maar vond het ook wel spannend hoe het zou zijn. Maar mensen waren misschien nu nog wel leuker
ben twee jaar lang niet naar de kapper geweest dus ging even oriënteren maar schrik zo van de prijzen haha. brb ff laten crowdfunden.