Wat je even kwijt wilt #27

Weet iemand wat dit is? Waar kan je het voor gebruiken?

Ik heb straks uitvaart van mijn oma en ondanks dat ik nog nauwelijks heb gehuild vind ik het toch beetje lastig maar vooral omdat tot nu toe alles hetzelfde is als met mijn moeder
 Ze zijn ook op dezelfde manier overleden schijnbaar en oma lag ook in dezelfde kamer opgebaard zag ik zaterdag. En wrs is de uitvaart zelf ook nog eens in dezelfde zaal. :weary:

1 like

Ja hiermee kan je je telefoon opladen! Het stukje met de usb uitgang steek je in je oplader of in de laptop, en een van de andere uiteindes past op je telefoon!
Gebruik ik veel als ik tijdens werk mijn telefoon op moet laden aan de laptop. En hij is dus universeel.

Er zit geen stukje tussen voor mn iPhone helaas. En het is wel heel klein vind ik joh, je oplaadbron moet echt 3cm naast je telefoon zijn dan.

Ohhh ja ik zie het. Zal wel zijn omdat er heel groot Huawei op staat hahaha. Tja dan heeft ie niet veel nut voor jou haha.

3 likes

Ik hoopte dat het gewoon een usb was, maar helaas. Ik geef hem wel aan mn broertje haha

ja klopt.

Ik gebruik zoiets om mijn telefoon op te laden via de usb poort van mijn lamp. Dus dat kan heel dicht bij elkaar zitten. Ik vind het echt ideaal.

Oeh over verjaardagen gesproken ik ben bijna 26,5.

3 likes

Ik snap je. Ik word over een paar maanden 29 :tired_face:

1 like

Voel me de laatste tijd echt vaak viezig/vettig/niet ‘fris’. M’n huid lijkt wat grijzer, voelt alsof ik meer moet zweten en kleding jeukt de hele tijd haha. Beïnvloed m’n humeur zo erg maar weet niet wat ik eraan zou kunnen doen.

1 like

Ik vind 29 echt heftig
 ben telkens aan het berekenen hoe lang het nog duurt totdat ik geen twintiger meer ben :disappointed: 5 maanden en 21 dagen :scream:

5 likes

Ik denk dat het ook mee gaat vallen
 maar tis toch wel een drempeltje voor mij :zipper_mouth_face:

meer omdat ik vanaf mn 18e tot nu niet gefunctioneerd heb en enorm baal dat nu deze jaren ‘weg’ zijn

2 likes

Waarom? Laat lekker. We hoeven er niet zo de aandacht op te vestigen toch?

4 likes

Muck?

2 likes

Ik ben zĂł moe na een weekendje weg en moet nog zo veel doen maar in plaats daarvan lig ik een serie te kijken in bed en me schuldig te voelen

Ik word deze week 30 en vind het prima eigenlijk. Heb de afgelopen 10 jaar goed gefeest en mn wilde haren geschud, ben nu wel klaar om volwassener te worden denk ik
Ook leuk hoe ik nu ‘volwassenen’ van 21 echt kindjes vind, wat ik eerst had bij 17-jarigen.
Blijft dat zo, vraag ik me af. Dus als je 45 bent, dat je bij iemand van 37 dan denkt: ach kind je leert het nog wel haha

17 likes

Ik ook :confounded: ik voel me er ook gewoon helemaal nog niet klaar voor om aan baby’s e.d te beginnen dat is denk ik vooral waarom ik er zo mee zit :sob:

Sowieso zijn mijn vriend en ik gewoon echt een stel idioten bij elkaar soms. Ik zie gewoon niet hoe wij al bijna 30 zijn :joy:

1 like

toen ik dertig werd dacht ik OMG OMG OMG.

toen ik veertig werd dacht ik hmmm wat zal ik eens eten vandaag.

55 likes

Ik voel me zooo slecht. Gister opstap geweest want het is hier kermis. Ik heb overal pijn, kater van hier tot Tokio, 1 nagel (acryl) eraf en 2 blaren van mensen die mij hebben aangefikt met sigaretten. Ik moet over 20 minuten beginnen met werken maar ik voel me gewoon nog niet nuchter. Echt erg dit. Oh en ik heb ook nog eens bijna geen stem meer.

3 likes

Jeeeej moest net voor een sollicitatie een test maken en 40% scoren. Ging zo goed en werd net gebeld dat m’n score 91% was, wtf. Maar wel weer een stap dichterbij de baan zo!

45 likes