@Fenayi sterkte vandaag!
Ik werk thuis vanmiddag, maar ben echt niet productief. Nouja, dan maar wat langer door vanmiddag. Wel lekker met soep als lunch en nu chocoladepepernoten en in mijn chillbroek
Herkenbaar, vandaag komt er eigenlijk te weinig uit mijn handen. Ik gun mezelf nu even pauze en hopelijk heb ik daarna wel wat meer concentratie en anders morgen maar wat inhalen. Ik weet ook niet waar het aan ligt, ik heb prima geslapen en het is ook niet dat ik geen zin heb om te werken, maar toch gaat het maar traag. Ik hoop dat het bij jou later vanmiddag ook wat beter gaat, succes!
Mijn chinchilla was overleden en net de kooi opgeruimd en de ruimte schoon gemaakt. Ik ga dat beestje missen maar het ziet er nu wel een stuk minder chaotisch uit.
Vaak is het op dat moment toch meer het gevoel dan dat je verstand spreekt. Dat je even je eigen leven vergelijkt met die van de mensen om je heen.
Ik heb mijn eerste studie nooit afgemaakt en ben rond mijn 21 toen begonnen met een andere studie. Mijn vorige studiegenoten waren toen (bijna) klaar.
Toen ik eind 20 was heb ik mijn master gehaald en ik had altijd gedacht dat ik daarna wel klaar was met studeren. En nu ben ik op mijn 30e weer de collegebank ingedoken met mensen die qua leeftijd 24 t/m ergens in de 50 zijn. Daar zitten allerlei mensen tussen.
Mensen die door gezondheidsproblemen of burn-outs nu pas kunnen doen of weten wat ze echt willen. Maar ook mensen die er al een andere carrièrepad hebben geprobeerd en toen tot de conclusie kwamen dat ze toch liever wat anders doen.
Leeftijd maakt niks uit. Wat belangrijk is dat je uiteindelijk iets vindt wat bij je past. Je hebt ook mensen die nominaal waren afgestudeerd, huisje, boompje en beestje hebben maar van binnen doodongelukkig zijn. Maar geen andere kant op kunnen omdat ze financieel een switch niet kunnen bekostigen of dat offer niet kunnen brengen. Alleen omdat de studiekeuze van toen niet meer past bij hun persoonlijkheid van nu.
Achteraf vind ik het juist fijn dat ik wat later opnieuw ben begonnen. Met meer wijsheid en serieusheid. Na rottige dingen leren hoe je minder fijne gebeurtenissen kan incaseren.
Uiteindelijk kom jij er ook sterker uit Het is alleen een kwestie van de vinden van de juiste studie en de juiste hulp vinden/regelen om je doel te behalen.
Ik haalde mijn hbo-diploma toen ik 20 was en ik vond en vind het vreselijk. Het gras is altijd groener aan de overkant maar je zult toch van je eigen situatie het beste moeten maken.
Ik heb ze (maar eigenlijk een halve maat te groot gekocht, dus draag extra zooltjes erin). Je hebt ze nu wel van verschillende soorten materiaal. Ik heb dat gewone dr martensleer dus niet dat soepele zoals de pascal of zeer pijnlijk lakleer. Ik vind ze lastiger inlopen dan de normale maar ze zijn na 2 maanden wel prima. Ik heb ze met hele dikke sokke ingelopen in huis eerst als pantoffels Maar als je ze te zwaar vindt lopen bij twijfel gewoon terugsturen.
Ik heb deze
Summary
Ik heb smalle voeten en geen hoge wreef en vond ze op ten duur wel wijder worden. Maar ze zijn erg duur en dan stuur ik bij twijfel wel dingen vaak terug. Ook al zijn ze heel leuk <3
Bij mij werden ze wel echt echt beter en nu lopen ze heerlijk. Alleen inlopen was inderdaad echt een hel
Ik was net op mijn nieuwe afdeling, donderdag heb ik een “wendag”, ze begonnen al meteen over verdeling en meetings waarin ik mee ga en wanneer ik mails wil ontvangen.
In was ook net in de weekelijkse afmelding. Werd meteen aangegeven dat ik er was e.d. Best wel tof! Voel me echt al welkom.
In Rome?
Mijngod ik heb al zeker 70 keer geniesd vandaag, het blijft maar komen, Fucking irritant.
- ja ik heb hier ook last van gehad
- Nee ik heb hier nooit ;last van gehad
0 stemmers
Ik vind het zo jammer dat je haar 30 cm lang moet zijn om het te kunnen doneren. Het lijkt me zo tof om dat een keer te doen maar 30 cm is echt veel, het duurt echt nog 2 jaar voor ik dat bij elkaar heb gespaard.
Ik vind de restaurants bij de sauna’s eigenlijk vaak net-niet.
Bij Spa Zuiver vond ik het eten wel lekker. De sauna in Maarssen leek me wat luxer, misschien is daar ook lekkerder eten?
Ja, het eten in Maarssen (Spa Sereen) is wel ok. Beter dan in de gemiddelde sauna waar ik geweest ben, @Vincent
Ik ben op vakantie en heb net te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb. Jeeee goed begin van de vakantie
Ik heb vandaag het gros van de dag liggen slapen eigenlijk. Gisteren om 11 uur naar bed gegaan, werd om 10 uur wakker… daarna ben ik om een uur of 12 gaan lunchen met mijn vriend… kom thuis rond een uur of 2, ben op de bank gaan liggen heb weer liggen slapen tot een uur of half 5. Zou best nog een paar uur kunnen slapen, maar dat doe ik niet omdat het niet ‘hoort’ haha.
Hij had zn maatje al een tijdje terug verloren en was al aan de oude kant. Was inderdaad niet leuk om hem zo te vinden. Bedankt.