Haha heel herkenbaar. Ik denk dat het komt doordat je tijd hebt om na te denken en niet afgeleid wordt door andere mensen, je telefoon, je werk, enz, en dat het dan echt alleen jij en je gedachten is. En omdat je moe bent misschien? Ik zat hier laatst ook nog over na te denken.
Ik moest net 2,50 toeslag betalen op de deliveroo voor een kleine order. Dus nu heb ik er een flesje water bij van 2,50. Ik vertik het om zoān toeslag te betalen maar ik wil eigenlijk ook geen flesje water.
Zou het misschien komen doordat je meer uitgerust bent, en daardoor dingen beter kunt relativeren 's ochtends? (Ik ben altijd veel sneller emotioneel en trek me dingen sneller en erger aan als ik moe ben) En je hersenen verwerken 's nachts ook dingen tijdens je slaap (met dromen enzo) dus dan sta je er 's ochtends wat frisser in denk ik. Heb geen bronnen ofzo hoor, dit is gewoon wat ik zelf bedenk.
Edit: sorry zie nu dat @Woodkid ook al zei dat het misschien komt omdat je 's avonds vermoeider bent 
Vriendinnen zeggen ook altijd dat dingen in de nacht veel erger lijken. Maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet? Overdag lijkt het even erg.
Ben benieuwd of het feit dat ik een avond/nachtmens ben er iets mee te maken heeft? Ik heb eerder dat in de ochtend de paniek/werkelijkheid toe- dan wel inslaat eigenlijk. Als ik goed en breed mijn ogen heb geopend.
Ik ben een ochtendmens en het is meer dat is snachts als ik in bed lig niet in slaap kan vallen van het piekeren. Overdag pieker ik ook, maar dan heb ik die ādrukā niet om te moeten slapen om de dag erop enigszins fit te zijn.
Hahaha ik had ook een crush op haar en vast nog wel meer tekenfilm figuren. Uit Disney films ofzo, Robin Hood bijvoorbeeld haha
pff, en ook niet de eerste keer dat daar iemand overleed 
Hebben we ook een irritante huisgenotentopic?
In mijn huis is een kamer vrij en in mijn kamer woont iemand in onderhuur. Krijg ik net de vraag of ik niet naar die lege kamer wil zodat zij in de mijne kan blijven
Eh, nee? Dan had ik dat toch allang al wel voorgesteld? Ik vind dit echt asociaal 
Dat wil ze dus niet, dus dan moet ik het maar⦠ja doei
ze mag of in die lege kamer of straks uit het huis, ik zou het wel weten
Je kan gewoon douchen daarna hoor
daarbij is het in het begin even wennen omdat er veel water tussen blijft en je kan minder in je oog wrijven. Verder vind ik het echt fantastisch. Ik heb het nu een jaar en kan echt niet meer zonder
Dertig vond leuk, maar die veertig komt toch ook wel dichtbij inmiddels, en op de een of andere manier zie ik daar toch meer tegenop. Ik denk dat ik een reisje boek en mijn telefoon uitzet die dagā¦
Ah nee, de dinner train is failliet
Wilde dat voor mān verjaardag vragen
⦠dus iemand anders tips voor ~~~~ unieke ~~~~ dinerervaringen
De lege kamer is 20 m2 met ingebouwde hoogslaper en twee grote ramen en de mijne die ze onderhuurt is 10 m2 en de ingang naar het gedeelde dakterras. Dus lijkt me duidelijk welke chiller is 
Ja dat mag wel hoor, je mag me appen
Eten bij Zwart in Breda? Dat is dineren in het donker, de serveersters/serveerders zijn mensen met een visuele beperking. Je weet ook niet wat je te eten krijgt en dat moet je raden. Ik zou zweren dat ik kippensoep had, maar het bleek doperwtensoep te zijn. Wel grappig als je volledig bent overgelaten aan reuk en smaak. Ik vond het iig een hele leuke en bijzondere ervaring!
Ik kan me zo inleven als die vrouw van huis vol spullen. Heb nog niet zoveel maar kan ook zo moeilijk wat weg doen.
Ik heb twee biertjes gedronken, sta nu in de sportschool en het gaat best goed
Prima pre-workout
Ja, daar dacht ik ook aan. Kan ook bij Bartimeus in Zeist of bij Ctaste in Amsterdam. En vast in nog wel meer steden. Ik ben zelf bij Ctaste geweest (jaren geleden) en vond de ervaring wel leuk, maar het eten was niet bijzonder.
Ik zou juist die lege kamer willen en als ik in haar schoenen stond, dat ook eerst aan jou voorstellen (want zou me super lullig voelen als ik de lege kamer van je āsteelā). Misschien bedoelde ze het dus helemaal niet aso?
Ik vind eigenlijk overdag alles erger. 's Avonds boeit het me allemaal geen reet meer want dan hoef ik geen stomme dingen meer te doen en ga ik gewoon lekker chillen en slapen. Ik lig ook echt nooit wakker. In de ochtend als ik wakker word word ik weer geconfronteerd met de deceptie die het leven is en zakt de moed me instant in de schoenen bij de gedachte aan alles wat die dag gaat komen. Volgens mij weeg ik 's avonds 3 kilo minder dan 's ochtends.