gecondoleerd!
Gvd, we hebben onze vakantie geboekt via Thomas Cook. Ik had me zo verheugd op 2 weken even niks doen, en nu is er een grote kans dat het niet doorgaat. Ik refresh alle nieuwssite’s de hele dag als een malle. De onzekerheid is echt killing.
kunnen kledingwinkels verdomme eens stoppen met advertenties plaatsen voor dingen die al uitverkocht zijn
O wat kut zeg!
Dat vind ik altijd zo kut aan Zalando! Ohhh hey ik heb na een uur scrollen eindelijk een broek in mijn maat gevonden, in de juiste kleur, en het juiste materiaal?!! Ennnnnn het is uitverkocht…
Ik ben hele tijd zo duizelig. En ik wil echt sporten straks… denk ook niet dat ik ga flauwvallen ofzo, maar het is wel vervelend.
Vandaag was echt een chille dag. Was lekker vroeg om 8.15 als eerste op kantoor. Vooraf dacht ik geen afspraken te hebben, maar heb 2 zaken opgepakt en was eigenlijk wel prima. Lekker doorgewerkt en opgeschoten. Nu onderweg naar huis en eten en relaxen. Ben vanavond alleen dus nog even verder in deze chille modus.
Shit… Wil spaghetti - spinazie - zalm maken, ben ik de roomkaas vergeten. Iemand een last-minuten tip?
Op het laatst kwark toevoegen, of griekse yoghurt net voordat je het opdient
Dank je, dat heb ik!
Ik haat het moment zo erg dat je - in dit geval koffer maar kan ook een lade ofzo zijn - aan het opruimen bent en dan bij de “kleine shit die geen echte plek heeft” aankomt. Ik heb nu zin om het op te geven maar ik ben zo dichtbij
Ik vind het restaurant bij Fort Resort Beemster heel erg goed!
Hahaha en dat dan weer in zo’n laatje/ bakje gooien want JE WEET NIET WAT JE ERMEE MOET. Zoiets? Succes!! Je kan het
Mijn vader is echt totaal niet attent met cadeautjes en volgens mij heb ik in m’n hele leven nog nooit iets echt van hem gehad (alleen dan samen van m’n ouders, gekocht en bedacht door m’n moeder). Ik was afgelopen weekend jarig en toen zei hij dat we naar een concert zouden gaan en dat ik kon kiezen uit twee artiesten die ik allebei heel leuk vind.
Ik was zo verbaasd maar ik vind het zo schattig! Ik zag het helemaal voor me dat hij ging uitzoeken wat er speelt de komende tijd en waar ik van hou. En nu ga ik met m’n vader naar Patrick Watson
Oh jeetje heel veel sterkte lieverd
Haha heel herkenbaar. Ik denk dat het komt doordat je tijd hebt om na te denken en niet afgeleid wordt door andere mensen, je telefoon, je werk, enz, en dat het dan echt alleen jij en je gedachten is. En omdat je moe bent misschien? Ik zat hier laatst ook nog over na te denken.
Ik moest net 2,50 toeslag betalen op de deliveroo voor een kleine order. Dus nu heb ik er een flesje water bij van 2,50. Ik vertik het om zo’n toeslag te betalen maar ik wil eigenlijk ook geen flesje water.
Zou het misschien komen doordat je meer uitgerust bent, en daardoor dingen beter kunt relativeren 's ochtends? (Ik ben altijd veel sneller emotioneel en trek me dingen sneller en erger aan als ik moe ben) En je hersenen verwerken 's nachts ook dingen tijdens je slaap (met dromen enzo) dus dan sta je er 's ochtends wat frisser in denk ik. Heb geen bronnen ofzo hoor, dit is gewoon wat ik zelf bedenk.
Edit: sorry zie nu dat @Woodkid ook al zei dat het misschien komt omdat je 's avonds vermoeider bent
Vriendinnen zeggen ook altijd dat dingen in de nacht veel erger lijken. Maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet? Overdag lijkt het even erg.
Ben benieuwd of het feit dat ik een avond/nachtmens ben er iets mee te maken heeft? Ik heb eerder dat in de ochtend de paniek/werkelijkheid toe- dan wel inslaat eigenlijk. Als ik goed en breed mijn ogen heb geopend.
Ik ben een ochtendmens en het is meer dat is snachts als ik in bed lig niet in slaap kan vallen van het piekeren. Overdag pieker ik ook, maar dan heb ik die “druk” niet om te moeten slapen om de dag erop enigszins fit te zijn.