Wat je even kwijt wilt #27

Hahaha ik had ook een crush op haar en vast nog wel meer tekenfilm figuren. Uit Disney films ofzo, Robin Hood bijvoorbeeld haha

1 like

pff, en ook niet de eerste keer dat daar iemand overleed :no_mouth:

Hebben we ook een irritante huisgenotentopic?
In mijn huis is een kamer vrij en in mijn kamer woont iemand in onderhuur. Krijg ik net de vraag of ik niet naar die lege kamer wil zodat zij in de mijne kan blijven
Eh, nee? Dan had ik dat toch allang al wel voorgesteld? Ik vind dit echt asociaal :flushed:

2 likes

Dat wil ze dus niet, dus dan moet ik het maar
 ja doei :joy: ze mag of in die lege kamer of straks uit het huis, ik zou het wel weten

Je kan gewoon douchen daarna hoor :wink: daarbij is het in het begin even wennen omdat er veel water tussen blijft en je kan minder in je oog wrijven. Verder vind ik het echt fantastisch. Ik heb het nu een jaar en kan echt niet meer zonder

2 likes

Dertig vond leuk, maar die veertig komt toch ook wel dichtbij inmiddels, en op de een of andere manier zie ik daar toch meer tegenop. Ik denk dat ik een reisje boek en mijn telefoon uitzet die dag

Ah nee, de dinner train is failliet :frowning: Wilde dat voor m’n verjaardag vragen

dus iemand anders tips voor ~~~~ unieke ~~~~ dinerervaringen

De lege kamer is 20 m2 met ingebouwde hoogslaper en twee grote ramen en de mijne die ze onderhuurt is 10 m2 en de ingang naar het gedeelde dakterras. Dus lijkt me duidelijk welke chiller is :joy:

1 like

Ja dat mag wel hoor, je mag me appen

Eten bij Zwart in Breda? Dat is dineren in het donker, de serveersters/serveerders zijn mensen met een visuele beperking. Je weet ook niet wat je te eten krijgt en dat moet je raden. Ik zou zweren dat ik kippensoep had, maar het bleek doperwtensoep te zijn. Wel grappig als je volledig bent overgelaten aan reuk en smaak. Ik vond het iig een hele leuke en bijzondere ervaring!

4 likes

Ik kan me zo inleven als die vrouw van huis vol spullen. Heb nog niet zoveel maar kan ook zo moeilijk wat weg doen.

1 like

Ik heb twee biertjes gedronken, sta nu in de sportschool en het gaat best goed :+1:t3: Prima pre-workout

9 likes

Ja, daar dacht ik ook aan. Kan ook bij Bartimeus in Zeist of bij Ctaste in Amsterdam. En vast in nog wel meer steden. Ik ben zelf bij Ctaste geweest (jaren geleden) en vond de ervaring wel leuk, maar het eten was niet bijzonder.

Ik zou juist die lege kamer willen en als ik in haar schoenen stond, dat ook eerst aan jou voorstellen (want zou me super lullig voelen als ik de lege kamer van je “steel”). Misschien bedoelde ze het dus helemaal niet aso?

Ik vind eigenlijk overdag alles erger. 's Avonds boeit het me allemaal geen reet meer want dan hoef ik geen stomme dingen meer te doen en ga ik gewoon lekker chillen en slapen. Ik lig ook echt nooit wakker. In de ochtend als ik wakker word word ik weer geconfronteerd met de deceptie die het leven is en zakt de moed me instant in de schoenen bij de gedachte aan alles wat die dag gaat komen. Volgens mij weeg ik 's avonds 3 kilo minder dan 's ochtends.

3 likes

Ik heb een vakantie cadeau gehad van mijn moeder, maar die zou misschien niet door kunnen gaan door omstandigheden. Vandaag te horen gekregen dat het wel door gaat en omgggggg, zĂł veel zin in. Kan echt niet wachten om lekker aan het strand te liggen en cocktails te drinken.

23 likes

Heel herkenbaar! Ik dwing mezelf ook steeds om vroeg te gaan slapen zodra iets me echt dwarszit. Ik ga 's nachts dan een heel saaie youtube video kijken tot ik slaperig ben. In de ochtend heb ik dan meer veerkracht en wil ik de dingen aanpakken en begin ik een heuse PLAN DE CAMPAGNE in mijn hoofd in de douche.

2 likes

Ik ben lid van Fadims beautyspace op Facebook maar mijn hemel, de hele verhalen die er soms op worden gezet die echt nĂ©rgens over gaan of al die meiden die live gaan zonder iets boeiends te vertellen. Heb ‘m al op mute gezet want wil wel lid blijven voor de juice, maar krijg nog steeds van alles in mijn tijdlijn. :unamused:

2 likes

Ik heb al een paar keer gezegd dat ik die kamer niet wil en dan probeert ze het toch :sweat_smile: ik vind het gewoon een beetje gek

Getver, ik heb zoveel zin om met geld te smijten. Heb al een mail gestuurd voor een nieuwe tattoo maar wil eigenlijk ook een mooie nieuwe piercing en ik heb ook zin om nieuwe kleren te kopen maar dat is echt nergens voor nodig.

3 likes