Wat je even kwijt wilt #27

Nog meer mensen in de omgeving van Rotterdam die geen tv/internet hebben van Tele2? Zag dat er gister wel een storing was, maar ik zie niks over vandaag. Had tot nu ook geen problemen.

Ik vind het bizar dat het volgens mij wel ontzettend goed is ontvangen door de pers??? Hoe dan???

1 like

ik forum altijd op mijn telefoon. Vandaag voor het eerst een keer via de computer, compleet nieuwe forum ervaring zo.

2 likes

Wauw heel bizar. Lekkere rechter dan ook mocht dat waar zijn :no_mouth:. Of naja voormalig rechter maar dan nog.

Het is mijn laatste dag op vakantie, morgen gaan we weer naar huis. Ik word hier altijd zo emotioneel van, heb net nog lekker een potje gehuild haha.

Ik ben sowieso nog meer emo sinds ik een kind heb (en ik was al een natte dweil). De tijd vliegt zo snel voorbij en hij groeit zó snel.

Oké ik jank weer, daaaaag!

1 like

Haha goed gedaan! Ik probeer het vaak maar het mislukt altijd

1 like

Stomme hormonen. Ik huil om working moms :neutral_face:

1 like

Ik vang nog steeds elke dag meerdere muggen in huis. Ga. Weg.

3 likes

We hebben bij Nibbles gegeten. Het was heel lekker en ook chill dat je uit allerlei kleine gerechtjes kon kiezen! Nog bedankt voor de tip!

2 likes

In het dorp is een of ander evenement aan de gang. Al de hele dag dreunen slechte cover bands door het huis. Nu nog steeds. Ik weet dat ze over een uur wel klaar zijn, maar oma wil gewoon NU rustig in bed liggen. Ga weeeeeg. :woman_white_haired:

Feestje in Goffert. Gemist kans!

1 like

Haha ik ken het en ben er normaal altijd bij, maar dit jaar iets anders.

1 like

Ik heb net de aflevering van Glee gezien waarin Finn wordt herdacht, aangezien die acteur dus is overleden toen.
Man man man, 45 minuten lang gejankt. Echt snotteren ook gewoon.
Wetende dat die mensen gewoon echt verdriet hebben omdat ze een collega/vriend/partner verloren hebben.

7 likes

Van het lachen?

Aah ja deze aflevering is echt :sob::sob:

1 like

Blijf vannacht bij Mn vriend slapen en omdat hij nog op zn nieuwe bed aan het wachten is slapen we op een luchtbed. Iedere beweging maakt alleen zo fucking veel lawaai dat ik me amper durf te draaien :rofl:

Net weer op de bank in slaap gevallen en nu piepen mijn oren heel erg. Vraag me af waarvan.
En ik kon 1 pantoffel niet vinden, heeft mijn hond die gejat en ‘verstopt’ door erop te liggen in zijn mand. Gelukkig heeft ie het niet kapot gemaakt, zijn net nieuw.

@byefelicia fijn!

@Blush jaaa
En @Henk ook gezien!

@Damnatio Haha komt nog wel een keer

2 likes

Ik ook!!!
Was echt leuk!

1 like

Ja ik heb jou dus gemist, sund!!