Wat je even kwijt wilt #27

Die mensen bij ons huis vol spullen, my god

Ik ben bijna jarig en wil zelf een taart maken. Maar een collega eet glutenvrij en ook geen chocolade. Dus ik wil een glutenvrije taart maken. Heeft iemand een lekker recept voor een taart?

Lief dat je wil maken. Heeft ze coeliakie? Want dat houdt wel in dat er geen spoor van gluten in je keuken en op je materialen mag zijn, anders eet ze het waarschijnlijk toch niet!

Ja ik heb liever gewoon mijn eigen kamer terug, ik woon daar net een jaar. Ik hoef ook helemaal geen 20m2, ik heb heel weinig spullen en daar kan ik zo’n kamer niet mee vullen hoor

2 likes

Klinkt goed! Ga het onthouden :slight_smile:

zin om glow in the dark dino en sterrenstickers op m’n plafond te plakken

11 likes

Nee, dat heeft ze niet. Ze doet nu aan het fodmap dieet.

Heb je het al geprobeerd door Fudge Violet Toning een kwartier in te laten trekken? Dat trekt de warmte er helemaal uit als je het lang genoeg laat zitten.

Haha @Booklover tegelijk :joy:

3 likes

Ik zou op een haarverf-beurt naar die kleur sowieso niet besparen eigenlijk. Heb dit één keer laten doen bij Yes kappers in mijn stad en dat zag er echt bizar uit, het werd een soort assig donkerpaars. Misschien is het bij Kinki kappers iets goedkoper? Heb daar wel echt hele goede ervaringen.

1 like

dino stickers?? klinkt leuk

Jaaa topspul! Voor mij is 15 min wel echt de max hoor, anders wordt het te paars :joy:

2 likes

7 likes

omg haha zo lief! leuk idee

ik ga denk ik ook sterren op m’n boot plakken!!!

5 likes

Ahh ik had vroeger een glow in de dark bert en ernie. Naast mn lampen knop zodat ik die snachts kon vinden. Ah die wil ik weer :heart_eyes:

3 likes

Ik heb echt wat retail therapy nodig na de laatste dagen. Morgen naar de ‘gewone’ winkels, de kringloop of de action?

Ja die ervaring heb ik wel. Dat ze iig goed advies geven over wat zij denken dat wel/niet mooi is, en ook hoe je haar gaat reageren qua kleur enzo. En dat ze uiteindelijk ook precies doen wat afgesproken is van tevoren (of het tijdens het knippen in overleg iets aanpassen ofzo).
Ik heb natuurlijk alleen ervaring met de Kinki hier in mijn stad dus weet niet hoe het elders in NL is.

1 like

Ik wilde een beetje vroeg naar bed maar ben nu al 20 minuten in de badkamer aan het dansen op lizzo

4 likes

Ik hecht ook meer waarde aan tweedehands pareltjes, maar als ik me slecht voel/heb gevoeld en al maanden niet naar de gewone winkels ben geweest, dan kriebelt het toch soms wat om door de nieuwste hippe en trendy dingen te gaan neuzen. Soort van poging tot compensatie vinden voor m’n laag zelfbeeld etc. Maar goed, de knoop is doorgehakt! En desnoods kan ik nadien inderdaad nog wat anders doen.

Kringloop! Als ik echt zin heb om te shoppen vind ik het vaak ook fijn om naar een iets meer gecureerde tweedehands/vintage winkel te gaan, zoals Roxy in Utrecht of Zusjes in Den Haag. Niet naar de ketens maar toch met een arm vol een pashokje in, heerlijk

2 likes

disappointed but not surprised

4 likes