Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb weer contact met een vriendin uit Praag waar ik “ruzie” mee had toen ik vertrok maar sinds kort appen/bellen we weer en ik zie haar dit weekend weer en kijk er zo naar uit!

3 likes

:yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:
Weet dat je me altijd mag appen!

Wat rot, sterkte! :hugs:

@jigglypuff Hoe gaat het nu met jou? :hugs:

:heart:

Kan niet slapen…

Wat ontzettend rot :slightly_frowning_face: je mag echt wel verdrietig zijn hoor, een hamster is ook gewoon een huisdier waar je toch een bepaalde band mee hebt. Sterkte

1 like

Sterkte :two_hearts:

Altijd!

Ik wil mijn vriend een setje sleutels van mijn appartement geven zodat hij ook binnen kan als ik er (nog) niet ben enzo. Wil het wel op een leuke manier geven maar eerlijk gezegd geen idee hoe…

Gisteren was wel echt een dieptepunt maar nu weer langzaamaan aan het opklimmen. Bedankt om aan me te denken! :heart:

1 like

1 oktober

4 likes

Ik zou 1 oktober zeggen!

1 like

Ik heb hier de hele week een groep schilders over de vloer en ik vind het op dag 2 al verschrikkelijk. Dit ligt absoluut niet aan hen, het zijn gewoon nette mannen. Maar ik houd gewoon er van veel privacy en ongestoord mijn dingen kunnen doen.

Ik ben deze week thuis en ik houd van warm eten. Ik had net bijna geen warm eten bereid omdat ik bang was dat zij daar iets over zouden zeggen. :joy: Maar het is mijn huis. :joy:

5 likes

Ik ben vandaag om 7 uur opgestaan om drie kwartier te sporten terwijl ik makkelijk nog anderhalf uur in mijn nest had kunnen blijven liggen. Hoera voor mezelf! :joy:

8 likes

Ik ben echt veel te nuchter en praktisch hiervoor. De keren dat dit gebeurde drukten we gewoon de sleutel in elkaars hands “Hier, dan kun je m’n huis in de volgende keer als ik er niet ben. Houd hem maar gewoon, altijd handig om te hebben”.

8 likes

Wat naar! Ook mij mag je PB’en. Ik heb geen idee wie je bent, dus voor mij ben je anoniem. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch iemand vindt om erover te kunnen praten. Misschien je huisarts? Of iemand anders met beroepsgeheim?

Ik zit in de trein van Arnhem naar Düsseldorf. Was eindelijk ontspannen. We stonden stil op station Wesel. En omdat ik niet kon gaan plassen ging ik m’n nagelriemen met olie insmeren. Roepen ze opeens om dat deze trein terug gaat naar Arnhem. En dat er op spoor 4 een trein naar Düsseldorf zou komen. De hele trein stroomt leeg. Ik prop snel m’n spullen in m’n tas. Trein gedoe in Duitsland.

1 like

Ik kom altijd een syrische vrouw tegen op het station die naar een taal cursus gaat. We herkennen elkaar en zeggen wel gedag. Maar voor de rest is het een beetje ongemakkelijk omdat zij niet goed nederlands praat en ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Vandaag heb ik haar een compliment gegeven op haar outfit en we hebben een beetje gepraat. Echt een lieve vrouw.

59 likes

Dit vind ik een fijn berichtje op de vroege morgen :heart:

1 like

Ik ontbijt met chips omdat ik mijn afwas niet heb gedaan.

11 likes