Wat je even kwijt wilt #27

Bij patisserie Lints een lekker gebakje eten en bij quetzal een warme moelleux eten.

Sint-annatunnel vond ik wel grappig om te zien.

1 like

Ik kan ook niet wachten haha, ben zo benieuwd! Heb er laatst ook over gedroomd haha

1 like

Ik kan niet meer slapen maar ik ben echt nog wel moe. Zo frustrerend

1 like

Ik ga binnenkort op vakantie naar een eiland in de middelandse zee. Door omstandigheden heb ik er nog weinig zin in. Ik heb nog niet echt het gevoel van ‘voorpret’. Nu wordt er voorspeld dat het de helft van onze vakantie gaat regenen, inclusief onweer :frowning:

Zelfde hier. Ik was gisteravond kapot, dus wilde vandaag ‘lekker uitslapen’: 07.15 :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Wij zijn in juni 2 weken op vakantie geweest, en de 2 weken ervoor gaven verschillende weersites alleen maar slecht weer aan. Ook hele dagen regen en onweer. Daar aangekomen prachtig weer gehad, met 1 dag een beetje bewolking en motregen.

Hoop voor jou dat het ook zo gaat

1 like

Ik droomde dat het uit ging met m’n vriend en ik wil eigenlijk nu meteen bevestiging dat het echt maar een droom was maar hij slaapt nog :angry:

4 likes

Ik droomde dat ik meedeed aan expeditie robinson :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik zit in de commissie voor de openlag op werk en nu moet ik een boodschappen lijst maken. De lijst is wel gelukt alleen hoeveel??? Hoeveel mensen zullen er komen? Hoeveel heb ik nodig van alles

Jaaaa dat stuk, en het einde dat Will kapot gaat :broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart:

1 like

ik lees “flappend geluid” en denk gelijk OMG EEN VEENMOL. ik ben verpest door het forum :joy:

4 likes

Ik kijk eigenhuis en tuin en volgens mij hebben zij geen rechten voor de muziek waardoor ze om de 30 sec een ander liedje gebruiken.

5 likes

Heb dadelijk mijn eerste wedstrijd van m’n nieuwe sport, kan nog helemaal niks en m’n conditie is kut dus ben beetje zenuwachtig :joy: wel zin in

8 likes

Grrr, die mensen op Marktplaats
 eentje zegt een uur voor de afspraak af omdat ie toch iets anders gevonden heeft, eentje komt gewoon niet opdagen en leest wel berichten maar reageert niet, en eentje valt geen afspraak mee te maken :expressionless:

Straks nog een passieve webshop: een webshop waar de levering uitblijft en een actieve webshop een online winkel waar je bestelling wel wordt verzonden.

3 likes

7 jaar studeren en tienduizenden euro’s schuld om in de horeca danwel retail zonder vast contract te werken?

afbeelding

21 likes

Waar schrijf ik mij in?

Kom maar op met die centjes.

Nee Nederlands wel een minor in die richting. Ik ben trouwen wel ooit begonnen met geschiedenis maar vond het te risicovol en had mijzelf wijsgemaakt dat je met Nederlands betere kansen had. En de rest is geschiedenis :joy:

5 likes

Telt niet!!!

Zoek je eigen lotgenoten!

6 likes

Ik zal een lotgenotensite op poten zetten want op google vind ik alleen dit soort berichten.

59

6 likes