@Oxen vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend. Ik heb dit ook gehad met mijn ex, de koek was na 8 jaar echt helemaal op. Denk na 6 jaar ofzo al, maar ik wilde de relatie niet zomaar stoppen, voor het geval een dipje zou zijn. Ik wist toen ook dat ik echt de juiste keus maakte door bij hem weg te gaan. Hij was echt mijn beste vriend, hadden ook een hond samen (maakte het extra moeilijk), maar het was gewoon meer een /zus relatie geworden. Dit is nu 3 jaar geleden.
Soms mis ik hem, maar niet als geliefde, maar echt als vriend. Eens in de zoveel tijd spreken we elkaar nog ivm de hond en het is dan altijd mega gezellig.
Ik denk dat je inderdaad en goede keus moet maken en bedenken of hij het nog waard is om voor te vechten.
Nu heb ik een nieuwe partner, waar ik veel over zeik hier, maar hij maakt mij echt tot een beter persoon en sinds ik met hem ben, ben ik persoonlijk zo gegroeid. En dat had ik totaal niet met mijn ex.
is trouwens niet in NL hoor, kan me niet voorstellen dat het daar ook zo gaat haha.
echt hoe dan haha. had 't blijkbaar nodig dan. en nu weet ik niet wat ik vandaag zal gaan doen hmm
Scheelt weer! Wordt wel een vrij sobere maand, maar dat is ok.