Een tijd terug waren die vegan Matt en Natt tassen erg populair op EGF of hier misschien ook wel. Ik zag ze gister in de bijenkorf, maar ik vind het helemaal niet in de buurt komen van leer qua gevoel, gewoon echt als plastic wel. Er werd toen dacht ik namelijk gezegd dat ze niet van echt leer te onderscheiden waren
Ooooh over een half uurtje al weekend!
Ik snap het ook niet precies. Een spijkerbroek en gympen zijn prima dus het gaat om de bovenkantjes. Maar ik draag gewoon normale shirtjes met korte mouwen. Wel met printjes of glitters maar helemaal geen rare dingen erop dus ik begrijp het ook niet helemaal. Maar ik heb maar wat blousjes besteld via UW…
Ik heb inmiddels geleerd dat boodschappen doen met honger en dorst niet handig is. Maar boodschappen doen als je misselijk bent is helemaal onverstandig, al die etensgeuren en vlees en vis en melkproducten en wat moet je überhaupt kopen?!
Te kort, diep decolleté?
Heb je niet gevraagd wat er aan mankeerde? Zou ik zelf wel willen weten.
Weer zo’n besef dat ik onzeker ben. Iemand van werk belde en die vroeg iets, ik gaf reactie en toen hoorde ik gelach aan de andere kant van de lijn. Ik denk dan meteen ‘zeg ik iets stoms? ja zeker?’. Echt vermoeiend dit. Moet mezelf dan helemaal vertellen ‘misschien vond hij het gewoon grappig, hij oordeelde vast niet meteen, je weet dat niet zeker’. Maar dat moeten relativeren en mezelf tegenspreken, jeetje wat irritant.
Nee ik draag nooit korte dingen of met decollete. Ik heb het wel gevraagd maar het was geen specifiek iets
Ok daar kun je dus precies helemaal niks mee? Wat een onzin.
Maar je zei zelf ook dat je statement kleding droeg toch? Kun je echt niet bedenken wat er dan is?
Wel vervelend voor je, lijkt me niet chill om dat te horen.
Ik heb bijv een shirt met ‘the future is female’, of iets in een panterprintje. Maar ik draag meestal dit soort shirtjes. En dit is idd niet zakelijk, maar iedereen draagt gewoon een shirt met een broek en gympen, dus ik snap het gewoon niet zo goed
Oh nee dan snap ik het ook niet!
Pff vind het echt nog moeilijker nu ik ga morgen nog wel even om verduidelijking vragen.
Even vragen en anders gewoon een basic effen shirtje dragen hoor. Gewoon waar jij je comfi in voelt maar dan wat simpeler.
Ja ga ik doen, lief van jullie
Dit vind ik toch leuk in deze context en helemaal mee eens!
Ik heb ontbeten met warme wafel met kersen omdat ik de afwas had gedaan
Iemand zei vandaag: wat is er toch anders aan jou, heb je normaal meer make-up op ofzo? Maar ik heb echt niks anders dan normaal. Dus blijkbaar zie ik er gewoon verrot uit vandaag ofzo echt top.
Haha wow dat is echt een kwestie van als je niks nuttigs te zeggen hebt houd dan je mond dicht.
Misschien niet per se om elkaar te leren kennen maar wel om ze een beetje los te laten komen en samen te laten werken:
In groepjes van 8 a 10 in 2 rijen tegenover elkaar staan. Vervolgens moeten ze allemaal hun handen omhoog houden met de palm naar beneden. Daarna wordt er een lange lat of uitgeklapte duimstok op hun handen gelegd. Ze moeten dan samen de lat naar de grond brengen, terwijl alle handen de lat nog raken! Dus het gaat heel erg om samenwerken en beheersd alles doen omdat je al heel snel je handen sneller laat zakken dan je buurman en dat mag dus niet.
Ik heb dit ooit een keertje met een groep half onbekenden gedaan en het was heel pittig! Ik vertel het in ieder geval altijd enthousiast aan anderen.
Nou inderdaad ik weet ook echt niet waar ze op doelde haha. Ik ben niet helemaal fit dus het kan best dat ik er gaar of moe uitzie maar dat hoef je toch niet te zeggen pfff