Wat je even kwijt wilt #27

Pancakes gegeten met @Panthera!
Was gezellig :blush:

3 likes

Ik heb vandaag zo achterlijk veel geld uitgegeven tijdens een shoppingsessie en nu zit ik moe en voldaan op de bank. Nu kan ik gaan shinen op m’n nieuwe werk :star_struck:

5 likes

Iemand anders bij wie het mobiele internet van kpn geen flikker uitvoert?

Hebben storing tot 19.30

Ik had me echt heel erg verheugd om mijn verjaardag groots te vieren maar niemand op mijn vriend na kan komen. Kon ik de dag maar gewoon overslaan.

Ah thanks. Ik was aan het zoeken, maar de site van kpn doet (dus?) ook niks een wifi in de trein is een ramp die bijna niks laadt, vandaar dat ik het hier vroeg.

Geldt dit voor heel kpn? Ik heb mn Wi-Fi thuis ook op kpn :sweat_smile:

Ja!
Vet irritant want onze wifi en digitale tv doet dus niks.
Wel lekker rustig dat niks van mijn werk het ook doet :angel:

1 like

Ik wacht totdat het droog is, zodat ik op de fiets naar de sportschool kan. Ondertussen eet ik snicker ijsjes, want die waren in de bonus :+1:t3:

3 likes

Foto’s? Ben benieuwd en heb inspi nodig.

Ook zo’n onzin, sommige dingen eet je toch niet voor je gezondheid maar gewoon omdat ze lekker zijn? Kan me trouwens niet voorstellen dat dit hetzelfde smaakt als echt koekdeeg

4 likes

Vind het maar vreemd. Zag een shirtje wat je net poste en zoiets zou ik ook wel kunnen dragen. Meestal wel met een vestje erover heen maar ik ben nogal een koukleum. En ik let er op als ik afspraken heb met externen of hoger management (bij presentatie ofzo) dat ik me iets formeler kleed. Maar ik zie echt niet in wat er daarmee mis is en ben soms best kritisch op de kleding van anderen :blush:
Je zal misschien net pech hebben met je leidinggevende of afdeling maar in mijn ‘overheidsdeel’ is het echt heel gewoon.

Ik zit altijd te zeiken dat mensen normaal moeten doen en herfst maar een seizoen is en geen levensstijl, maar ik werd toch overvallen door gevoel en eindstand ik heb genoeg pompoensoep voor een week.

Nou hou ik op hoor, voor je het weet zit ik in september al aan de warme chocomel.

13 likes

Net maar liefst DRIE collega’s ontlopen die vlakbij me stonden op het perron zodat ik niet met ze hoefde te praten in de trein. Ben achterlangs geslopen. Nu lekker alleen in de stiltecoupĂ©
Screenshot_20190924-183512_Gallery

70 likes

Maakt mij niet uit hoor dat je warme chocomelk drinkt. Als is ieh paars. ( mn favo deel uit dat filmpje)

1 like

Oke wel even in een spoiler want het is aardig wat. Ik heb de productfoto’s gebruikt van internet! En het is echt een hoop voor m’n kantoorbaan haha.

Samenvatting

Bijenkorf (CVRD):

COS

Mango

Deze in een mooie roestkleur maar die kan ik op de site niet vinden

H&M:

Nog een blauw/grijze blouse die ik niet kan vinden

Uniqlo

Dit is trouwens een super lekkere zachte stof

Zara

+Nog een lange zwarte blouse voor hier overheen

En een blouse met luipaarden erop maar die is ook niet te vinden online

En loafers van Manfield.

Mostwanted:

En ik kon geen goede rok vinden dus ik heb nog een kokerrok en nepleren rokje besteld :see_no_evil:

12 likes

Jij bent ziek.

Eigenlijk drink ik het alleen als het echt koud is omdat ik anders dik wordt.

1 like

Haha zo herkenbaar

1 like

Zitten echt leuke dingen bij! Vooral die eerste blouse is mooi.

In het echt is ie nog veel mooier :heart_eyes:

1 like

Ik ga zo op de fiets (ik haat fietsen) door de regen (ik haat regen) naar de trampolinehal om jumpfitness te doen. Ik ben benieuwd. Ga met m’n zusje dus wordt vast lachuh.

6 likes