Wat je even kwijt wilt #27

Ik ga zo op de fiets (ik haat fietsen) door de regen (ik haat regen) naar de trampolinehal om jumpfitness te doen. Ik ben benieuwd. Ga met m’n zusje dus wordt vast lachuh.

6 likes

Ik voel me echt verschrikkelijk slecht gekleed als ik dit zie. Maar mooi wat je hebt gekocht!

Ik heb reuzemergpijpen gekocht, waarom koop ik dit en waarom vreet ik het in 1 avond op. Zo vies lekker die dingen.

12 likes

Elke keer als ik Eddy zoey zie mis ik het programma Nu we er toch zijn. En dan de afleveringen dat Dennis storm en valerio mee deden. Ik wacht nog steeds tot die 2 bij mij aanbellen.

18 likes

Ik ga het werken op m’n Nikes zo missen. Deze nieuwe baan dwingt me wel echt om me beter te kleden inderdaad. Heb ook meteen het voornemen om ‘s avonds alles klaar te leggen enzo :grimacing:

Het ziet er sophisticated uit :ok_hand: alleen een leren rok vind ik wel heel kut zitten. Maar de rest ziet er ook comfortabel uit!

1 like

Aan de artsen (in opleiding)/verpleegkundigen/zorgkundigen:
welke sportschoenen raden jullie aan om lang op te blijven staan zonder problemen? Liefst ook geen schoenen die dat typische ‘nieuwe schoen’-piepgeluid maken als je rondloopt in de gang.

Heb net een heerlijk dutje gedaan en nu weer helemaal energie om m’n huis op te ruimen

1 like

Netjes, ik ben altijd zo gaar na een dutje.

2 likes

Ik helaas ook, helemaal gedesorienteerd en heb dan ook vaak ff een kutgevoel daarna. Tenzij je zegmaar lang onderweg bent en dan een dutje doet, maar dan ben je er al op ingesteld. Al word ik dan alsnog gaar wakker haha

1 like

Het was een hele korte! Half uurtje ofzo

Ik heb dit ook, ik snap powernaps ook echt niet. Maar het duurt bij mij meestal ook een halfuur voor ik in slaap val dus 20 minuten gaan liggen heeft ook niet zoveel zin haha.
Het schijnt dat mensen vroeger twee keer 4 uur sliepen in plaats van één keer 8. Dat zou ook niet echt iets voor mij zijn denk ik

Gewoon wat lekker zit. Ik heb brede voeten dus het liefst Adidas.
Ik werk niet in uniform dus kan afwisselen met nette schoenen.

1 like

Wilde gaan sporten vanavond maar ben heel slim even op bed gaan liggen. Nu lig ik zo lekker dat ik niet meer wil sporten.

1 like

Oh echt? Nog nooit gehoord, wel interessant. Ik ben een slechte slaper dus ik kan ook niet ff zo een dutje doen. Ik ben of aan, of uit. Haha. Volgens mij deed ik als tiener/begin student jaren wel eens een dutje doe het nou nooit meer. En idd die moeite om in slaap te vallen alleen al.

ik moest vanmiddag voor een wortelkanaalbehandeling maar toen ik daar kwam zei de tandarts dat het nog niet hoefde?! hahaha zo’n fucking rare situatie. omdat ik alleen nog last van heb bij heel warm/heel koud en het nog niet constant pulseert of een kloppend gevoel geeft hoeft het nog niet :joy: ik was helemaal zenuwachtig maar eindstand stond ik binnen 15 min weer buiten hahaha. dusssss

en ik ben ineens helemaal in de herfststemming! is ook echt al om half acht donker gewoon? oja en ik heb een halve zak chocolade pepernoten op dus dat draagt ook bij aan het herfstgevoel denk ik haha

4 likes

In die categorie: hoe is het met het karbonaadje met ananas papaya?

1 like

Zoo mee eens. Echt 80% van je behandeling is je therapeutische relatie met degene die tegenover je zit (de cliënt in mijn geval als therapeut), en dát bepaalt de kans van slagen. Het stoicijns volgen van een protocol niet. Helaas denken sommige collega’s daar anders over.

3 likes

Skechers!

Ik heb durea’s. Geen sportschoen wel wat meer gekleed. Ik heb ook Nikes gehad , ook fijn.

Moet je veel mensen douchen,kom je veel in aanraking met ontlasting of juist met bloed? Goed kunnen schoonmaken of in de wasmachine is wel een pre.

1 like