Wat je even kwijt wilt #27

Wat raar?! Maar die afspraak stond al wel? Ik moest toevallig vandaag ook naar de tandarts maar WIJ waren te laten, zoo stom. Het is meestal andersom dst je zelf lang moet wachten. Iig, mijn tandarts zegt dus altijd dat mn verstandskiezen zeer waars altijd in mn kaak blijven liggen en dus niet getrokken hoeven te worden. Maar toen ik veel pijn had zei ze dat dat maar een episode was, en weer wegtrok. Dus ik dacht eh ok mooi. Maar een wortelkanaalbehandeling is vrij ingrijpend en als je er al op ingesteld bent en dan hoeft het ineens niet?

Ik heb zo’n goede broek gevonden bij de Episode vanmiddag, ben er nog steeds helemaal vrolijk van

7 likes

Foto!!!

1 like

Dit klinkt zo goor ben blij dat het weg is al heb ik het nooit gegeten.

1 like

Ik lig nu in m’n joggingbroek op de bank, anders zou ik nog even een foto maken waar je de bovenkant ook ziet (hij is high waisted), maar heb vanmiddag deze foto’s gemaakt

Broek

3 likes

Ik zag net op Twitter een tweet voorbij komen over iemand die een bal van 24 binnenkanten van Milky Ways verkocht als kunst (inclusief foto met ranzige nagels) en ik moest serieus even kokhalzen

1 like

Fuck KPN.
Eerst zeggen om 19.30 is de storing voorbij en nu ineens pas na 21.00
:fu: :fu:

Ik haat haat haat verkouden zijn, ik ben veel liever misselijk ofzo.

3 likes

Ja dat heb ik ook, ik kan alleen overdag slapen als ik de nacht ervoor maar 2 uur geslapen heb ofzo. Dan lukt het wel

Merci, Skechers zijn nog een kanshebber! Ja, veel contact met bloed en ontlasting denk ik.

Ik draag gewoon nikes/puma’s met een fijn voetbed. Wel alleen schoenen die gewassen kunnen worden.

1 like

Gvd. Al twee keer naar de keuken gelopen om zout te gaan halen, al twee keer zonder teruggekeerd. Poging 3 dan maar.

2 likes

welke versie van cards against humanity is t leukst?

Ik zit voor het eerst steenrijk straatarm te kijken maar eh gaan ze niks doen aan hun situatie? Een baan of dagbesteding zoeken oid? Of komt dat nog?
Want het is nu voor de straatarmen alleen maar dat geld er doorheen jassen
Of is dat het hele punt?

Ik zweer bij klompen!
Niet helemaal wat je vroeg maar vind ze geweldig

1 like

Hier denk ik heel vaak aan. En ook hoe ik dan ga reageren en vaak bedenk ik me dan dat ik de wc moet schoonhouden, voor het geval ze op de stoep staan :rofl:

1 like

Ik zou je wel evt kunnen helpen als je me een berichtje stuurt. Kijk ik er morgen even na.

1 like

Ik kijk nu aflevering 2 van Love Island, maar ik vind het echt een raar programma. Totaal niet interessant deze mensen en dit concept. En het komt elke werkdag, dus er zijn zoooveel beelden van deze mensen, echt een soort utopia ofzo.
Ik kijk het nav Monica’s vlogs, maar niks voor mij. Dacht dat het soort Temptation Island was

2 likes

Echt fuck deze dag en week. Ik ga slapen.

Die mensen bij Steenrijk, Straatarm… ze snappen pas hoe laag het budget is als ze het omrekenen naar wijn. Altijd dat gedram over hun wijn(tjes) :mask:

7 likes