Een dag in de week! Ben vormgever. Of bedoel je mensen die fulltime voor zichzelf werken zonder kantoor oid?
Ik ga zo uit eten met een vriendin om onze Snapchatstreak van 365 dagen te vieren.
Ik ging net bij de snackbar wijn halen, ja een beetje gek maar liep er toch langs en dan hoef ik niet naar een drukke supermarkt ofzo. Nou die vrouw kwam eraan en vroeg aan zo’n medewerker of hij die en die wijn wilde pakken. Was fout en hij moest weer terug,toen had hij wel de goede. Hij zei “kijk eens” als in alsublieft. Ik zei dankje! Toen keek ik hem ff aan en wtf hij was zo knap, leek echt op de jongere versie van danny ( oops ik bedoel dave!!) roelvink. Is niet echt het type waar ik op val maar oke wow. Toen propte ik die wijn in mn tas en liep hij snel naar de deur die hij voor me open hield. In een snackbar . Ben nog een beetje onder de indruk.
Dat wordt veel patat halen komende tijd! Haha
Toen ik de deur uitliep dacht ik ook letterlijk “oh die eigenaar heeft het mooi getroffen”. Geen idee hoe oud hij is maar ik kan me heel goed voorstellen dat jongere meisjes speciaal daar naartoe gaan om te kijken en te giechelen :’).
Omg rip, ik had ze laatst ook, alles weggegooid en toen vond ik er in mn nieuwe huis weer 1?? Dus weer overal de fik erin.
Wat doen ze trouwens op het plafond?
Zijn dit Donny en Dave samen haha
Oja hahahaha wat slecht
Nja ik moest eerst even denken welke van de 2 ook alweer danny was hahahaha.
Ben net naar drie verschillende supermarkten gefietst voor fucking burrata. Heb ik er eindelijk eentje bemachtigd, laat ik ‘m kapot vallen in de winkel. Topdag
Ik ben vandaag 7 jaar samen met m’n vriend en we gaan vanavond uit eten, en nou hebben 2 collega’s al gezegd ‘oh hij gaat je vast ten huwelijk vragen!!’ Mag toch hopen van niet
Er staat een vrouw in de trein met een prachtig Iers accent en ik wil dit zo graag ook hebben.
Haha dit was een tijdje echt zo’n irrationele angst van mij. Nu voelt het niet meer zo irrationaal maar ben ik ook niet echt meer bang.
Wat kan je maximaal betalen? Ik doe altijd vier weken voor vier euro, maar er zijn zoveel aanbiedingen. Ik werk zelf voor de persgroep dus kan je wel adviseren, haha (no spon en ik verdien er niks aan)
25 euro is waarschijnlijk een volledig abonnement en dan betaal je ongeveer 1 euro per krant dus veel is het niet, maar ik snap wel dat je het als student niet wil missen. Een zaterdagabonnement is wel goedkoper en een digitaal abonnement gaat al vanaf 10 euro per maand
Nee, maar wel heel nieuwsgierig. Maar ken haar pas net.
Hahaha ik vind dit echt grappig
Ik hoop dat jullie een match zijn!
Ja is veel, maar is een onafhankelijke krant dus werkt iets anders
Sterkte. Komt nooit uit, zo’n aanval. Misschien is er een kamertje waar je even kan zijn tot het weg trekt?
Ahh thanks voor de tip! Ik zal kijken of ik dat ergens kan fixen. Het wordt ook nie echt beter namelijk…