Ken je deze nog (DIT IS AL 9 JAAR GELEDEN WTFFFF)
dit is hem nu
Whuuuut
Ken je deze nog (DIT IS AL 9 JAAR GELEDEN WTFFFF)
dit is hem nu
Whuuuut
Mijn moeder stelde me om 8 uur een vraag en ik had al drie keer gezegd dat ik het niet wist. Toen ze het nog een keer vroeg zei ik iets van âWaarom vraag je dit aan mij? Ik zeg toch dat ik het niet weetâ en nu reageert ze al 2 uur niet en voel ik me schuldig. Is het onzin om naar huis te bellen??
George (mân hondje) wordt morgen gecastreerd, en ik ben een beetje zenuwachtig . En ik voel me nu al schuldig.
Het ging tijd geleden over huilen op de werkvloer en wat je daar van vindt. (Vond er toen best wat oordelende reacties tussen zitten geloof ik, maar dat ter zijde).
Dit is een mooi artikel erover
Kut au ik ben net zo hard van de trap geflikkerd. Ik zit nu op de grond in de gang
Oeh shit. Beetje oke?
Mn voet is dubbel geklapt, of ja mn teengedeelte? En dat doet echt heel veel pijn. Maar ik lig nu in bed en ga maar gewoon slapen. Ben bang voor morgen, straks is het kei dik en groot en pijnlijk
Heeft iedereen gewoon studiefinanciering gehad vandaag? Ik namelijk niet en vraag me af waar het aan kan liggen haha⊠Zie op internet verder niks staan.
Ik kan daar echt niet (lang) op blijven lopen!
Net de aflevering van John van den Heuvel gekeken over Wouter van Luijn, echt zo heftig en zielig voor die familie
Op Videoland?
Nee was net op RTL4
@Amphitrite ja het heeft ook echt enorme indruk op me gemaakt, zat gewoon te janken voor de tv en dat heb ik niet snel
Kun je het niet beter nog even koelen? Gewoon in bed iets uit koelkast of vriezer (evt in handdoek) erop leggen? Been/voet op een kussentje helpt dan ook denk ik.
Ja, ik ook!
Shit. Goed koelen!!
Ik kan er niet op staan en de koelkast is twee trappen af. Heb nu een handdoek natgemaakt maar die vier stappen naar de wasbak waren een hel. Het is echt heel erg pijnlijk
Kan bijna niet anders
Succes morgen, gaat vast goed. Kan die erna de blits maken in zân nieuwe outfit
Inderdaad iets onder je voet leggen zodat het hoger ligt dan je borst! Dan stroomt het vocht terug en heb je morgen hopelijk een minder dikke voet. Succes!
Dan hups je toch met één voet of desnoods zittend naar beneden? Als je zo bang bent dat het gaat opzwellen en het zoân pijn doet is het eerste dat je doet toch lang koelen met iets uit de vriezer?