Wat je even kwijt wilt #27

Hahahahaha ook dat vind ik zielig :face_with_hand_over_mouth: wat doe ik hem allemaal aan! Moet ie straks ook nog zo’n afzichtelijk blauw legerprint rompertje aan :see_no_evil:

1 like

Ik durf echt niet. Maar ik heb nu mn voet tussen natte en koude handdoeken gestopt

2 likes

Stoned in bed naar ASMR filmpjes kijken kan ik echt iedereen aanraden.

4 likes

Hoi kampioen voet kneuzer hiero, pak een stoel steun met je knie (pijnlijke voet kant ) op die stoel til hem steeds op en zet met je niet pijnlijke voet steeds een stap.
Totaal niet duidelijk dit. Maar ik voelde me een genie toen ik dot ontdekt had.
Oh en gewoon met je billen van de trap af en knieen de trap op.

Even asperientje nemen en zak ijs erop et voilla.

Het is voorbij met mijn twintiger jaren. :broken_heart:

15 likes

Ik had vanavond twee collega’s uitgenodigd om te komen eten en was wel een beetje zenuwachtig. Nieuwe mensen leren kennen, vrienden maken in een nieuw land enzo. Het was zo gezellig en we hebben de hele avond gelachen en nog bordspelletjes gespeeld. Na deze zware maanden had ik dat echt nodig en voel me gewoon weer even een mens na deze avond.

61 likes

Ik heb twee aften in m’n mond en het doet best wel pijn :frowning:

Verdorrie 3e dag op rij dat ik een uur voor mijn wekker wakker ben.
Helemaal klaar mee.
Wil gewoon een uur extra slapen.

Ik moet me denk ik ook afmelden op mn stage, ik kan serieus geen stap zetten… wtf

Door de dubbelgeklapte voet of de spierpijn? Dat laatste heb ik altijd na een trapval.

Balen zeg :frowning: :frowning:

Ik kan er niet op staan of leunen… heb er net 5 minuten over gedaan om naar beneden te gaan naar de wc… ik weet niet of ik overdrijf maar het lijkt me niet heel handig om met zoveel pijn en moeite naar stage te gaan. Kan ook niks doen, want heb een actieve baan

Ja moet ik even met mn moeder overleggen, die haalt me straks op. Ik sta hier niet meer ingeschreven helaas, maar dat komt wel goed

1 like

Ja ik heb nog best oke geslapen! Dankjewel!

Gefeliciteerd!!
Wel een heftige week zo, eerst je oma en nu je eerste verjaardag zonder je moeder… Hopelijk heb je toch een fijne dag met lieve mensen om je heen!

1 like

Is je voet dubbel geklapt op een trap? Dat had ik vorig jaar ook, daar had ik de volgende dag ook mega last van. Hij was heel dik en idd niet belastbaar. Ik zou me afmelden op stage, vooral stage die jij doet. Daar moet je gewoon mobiel zijn. Misschien hoopgevend: het ging bij mij echt vet snel wet wat ā€˜beter’; kon vet snel wel weer strompelen en dus dingen doen.

Mn tenen zijn zo dubbel gegaan. Kan wel op mn hiel staan een beetje. Ik hoop dat het morgen beter gaat, thanks!

Ik voel me schuldig als ik greetz gebruik om een kaart te sturen omdat ik al zo weinig schrijf met een pen en een handgeschreven kaart zo leuk is

1 like

Ben vandaag weer om 7 uur opgestaan om te sporten. Nu nog zien dat ik dit volgende week weer volhou. Ik heb wel weer de grove fout gemaakt om op de weegschaal te gaan staan terwijl ik dit niet wou doen. Ik zag natuurlijk weer een fucking hoog getal en het eerste wat ik nu wil doen is een pak maizena koekjes leegvreten omdat het meestal een binge aanval triggert :sob: Waarom moest ik nou weer op die kut weegschaal staan haha

Balen! Maar er is nog een beetje hoop dat ze de financiering niet rondkrijgen, duimen dus.

Gooi je weegschaal weg! Of verstop hem op een heel onhandige plek zodat het echt even moeite kost om ā€˜m te pakken. Want je bent supergoed bezig en het is zonde om je te laten demotiveren door zo’n stomme weegschaal!

1 like