Wat je even kwijt wilt #27

Ja.

Weet iemand een fancy lunchtentje in Groningen? Mag wel luxe zijn, maar ook gezellig.

Nou ik heb m’n tweede teen gebroken! Helaas niks aan te doen, zal nog wel een weekje pijn doen.

1 like

Hebben ze de teen getapt?

Ik denk dat ik hem inderdaad gewoon maar ergens anders ga neerzetten! Je komt toch iedere keer in de verleiding als hij zo pontificaal in de badkamer staat :neutral_face: En ik heb nu al meerdere keren gezien dat ik minder weeg wanneer ik mezelf minder weeg haha

1 like

@Luzarl heb nu een beeld waarbij een teen een meeluisterapparaat heeft :joy:

8 likes

Ik ben mijn laptoptas en dus ook de laptop kwijt :grimacing:

Dat mag toch? :man_teacher::honey_pot:

1 like

Dankjewel. :heart: Ik probeer er het beste van te maken, maar het is wel kut zonder mama ja.

Het universum is nooit subtiel, dat weet je toch? :grin:

2 likes

Nee, hij staat nog mooi recht en tapen zou alleen maar irritatie veroorzaken

Dat klinkt fantastisch ik ga maar hopen dat mijn macbook air dat gaat trekken. :slightly_smiling_face:

1 like

De schilder was er en hij moest wachten op een bestelling, verder had ie niks te doen. Kon vanaf 8 uur tot 11 uur bezorgd worden. Bezorger kwam uiteraard om 5 voor 11. Dus ik 3 uur lang die man entertainen, godver wat irritant. Heb ook 5 koppen koffie op omdat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Heb uiteindelijk samen met hem maar gekeken naar 3 afleveringen NAILED IT!

Ben blij dat dat over is.

34 likes

Ik was met m’n hondje aan het wandelen en wilde de poep opruimen en terwijl ik daar druk mee bezig was bedacht m’n hond zich ineens dat het een goed idee was op over het pad te gaan lopen (dit is een fiets/voetgangerspad) en werd ze aangereden door een fietser. Dit meisje was overigens echt de liefste ooit, ze dook al direct van de fiets aan maakte zich alleen maar zorgen om mijn hondje. “Gelukkig” heeft ze alleen 2 kleine schaafwondjes op haar poot maar man, ik ben echt geschrokken en voel me tegelijkertijd zo schuldig. Heb dierenarts al gebeld en moet even kijken of ze er last van heeft (maar mevrouw is een mega bikkel dus die doet net of er niks aan de hand is terwijl ik af en toe wel zie dat ze haar pootje een beetje optilt om er niet op te gaan leunen) anders gaan we even langs en maken zij het schoon en doen er een verbandje om heen. Pff. Arm beestje.

1 like

Dankjewel! Ik ben zo intens opgelucht dat het geen scooter was… dan was het een heel ander verhaal geworden vrees ik…

2 likes

Grrr windows only als ik doorklik via steam. Hopelijk komt het op ten duur dan ook beschikbaar voor maccies.

Jaaa of ‘met @Mhysa’ en dan een pauze ‘haha ik ben er niet!’

Was echt de shit

11 likes
4 likes

Wat luxer is het Feithuis. Een minder luxe, maar ook erg leuke plek vind ik het bakkerscafe, beleg kiezen en zelf onbeperkt brood erbij halen.

Jongens dilemma… Ga ik voor mezelf van die puddingbroodjes kopen of een mokkagebakje (dan heb ik er ook 2)?

• Puddingbroodje
  • Mokkagebakje

0 stemmers