Weet niet of dit het juiste topic is maar ik moet het even kwijt.
Ik twijfel heel erg aan mijn relatie. Ik ben veranderd door mijn studie en ik merk dat ik andere behoeftes heb en dat ik me steeds meer erger aan karaktertrekken van hem. We zijn altijd meer vrienden geweest dan dat we een relatie hebben alleen sinds een maand of twee is dat gedeelte relatie helemaal weg. Er is geen intimiteit, geen passie of wat dan ook. Maar hij is mijn beste vriend, we wonen samen, hebben een hond en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Oh mensen, wat moet ik vanavond weer eten? Ik eet alleen en heb wat tomatensoep. Maar wat moet ik erbij eten? Ben zo geen kookgek.
Ik vind dit altijd zulke vreemde polls. Kies gewoon waar je zelf het meeste zin in hebt?
Ah kut om te lezen, ik vind het verhaal van jullie relatie altijd zo leuk om te lezen
Soms is het een moeilijke keuze en ben ik jullie hulp gewoon even nodig.
Allebei
Dat vind ik leuk om te horen, heb het net zelf terug gelezen en twijfel nu nog meer haha :’)
Dr zit maar 1 ding op haha rn dat is praten met hem. Wie weet zitten jullie nu even in een dip en komen jullie er samen weer uit.
Ooooh sowieso puddingbroodje! Heb ik ook net gehad. Eentje waarvan ik pudding OVER had!!
Allebei niet, neem een tompouce!
Ik heb alleen maar avonddiensten gehad deze maand en het is zooo heerlijk! Ik ben pas om 11 uur opgestaan en lig nu al een uur onder een deken op de bank en hoef pas over twee uur te vertrekken naar mn werk
Ik word echt nieuwsgierig als je ziet dat iemand aan het typen is en dat waarschijnlijk een reactie op een post van jou is (@Eddie op het moment). Weet nog niet of ik het een toegevoegde waarde vindt dat je dat kunt zien. Ja mijn forumverslaving vindt het wel leuk.
Al gedaan, hij vind het nog steeds gezellig en ziet niet echt in dat het voor mij zo niet meer werkt. Ik wil graag een relatie, geen gezellige vriendschap. Hij zal bijvoorbeeld nooit uit zichzelf me knuffelen of een kusje geven. Laatst gleed ik uit op de vloer omdat hij z’n schoenen had ingespoten (binnen ja, snap het ook niet) en ik landde vol op m’n knie dus ik zat huilend op de vloer, hij zat op de bank en vroeg alleen maar of ik nog kon lopen.
Daarna heb ik dus aangegeven dat ik het wel fijn zou vinden als hij vraagt of het uberhaupt wel gaat of even een coldpack pakt ofzo. Ik weet niet. Nu ik het typ voel ik me echt een enorme zeur en hij hoeft ook niet super bezorgd te zijn maar ik vind hem nu vrij kil en hard. Hier zei hij op dat hij z’n best zou doen om wat liever te zijn.
Vorige week kwam ik boven en toen had hij mijn bed opgemaakt. Ik bedankte hem en zei dat ik het lief vond maar hij had m’n laken boven op de deken gedaan, dus ik heb dat weer veranderd. Hij zei alleen maar: ‘oh, is het niet goed genoeg voor je? Ik doe mijn best hoor!’ Ja wtf moet ik daar nou weer mee.
Sorry, het is echt veel langer geworden dan de bedoeling is. Ik zit zo in strijd met mezelf.
Ja daar verheug ik me ook al op
Ik heb dit ook heel erg gehad met mijn ex. Dat het meer een vriendschap was dan echt een relatie. Misschien kun je anders even een break inlassen? Kijken hoe dat voelt voor beide kanten. Misschien dat als hij je heel erg mist hij inziet dat er wat voor jou moet veranderen in de relatie. En voor jou een goed moment om stil te staan of dit echt is wat je wil. Kom anders naar het leed dat een relatie heet - topic. Daar reageert iedereen altijd heel behulpzaam en komen mensen met goede adviezen!
Dat had ik anders ook zeker gedaan, alleen ik heb nog niet genoeg berichten helaas!
@Oxen vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend. Ik heb dit ook gehad met mijn ex, de koek was na 8 jaar echt helemaal op. Denk na 6 jaar ofzo al, maar ik wilde de relatie niet zomaar stoppen, voor het geval een dipje zou zijn. Ik wist toen ook dat ik echt de juiste keus maakte door bij hem weg te gaan. Hij was echt mijn beste vriend, hadden ook een hond samen (maakte het extra moeilijk), maar het was gewoon meer een /zus relatie geworden. Dit is nu 3 jaar geleden.
Soms mis ik hem, maar niet als geliefde, maar echt als vriend. Eens in de zoveel tijd spreken we elkaar nog ivm de hond en het is dan altijd mega gezellig.
Ik denk dat je inderdaad en goede keus moet maken en bedenken of hij het nog waard is om voor te vechten.
Nu heb ik een nieuwe partner, waar ik veel over zeik hier, maar hij maakt mij echt tot een beter persoon en sinds ik met hem ben, ben ik persoonlijk zo gegroeid. En dat had ik totaal niet met mijn ex.
Ah vandaar! Nou dan kunnen we je ook hier zeker helpen hoor haha. Sorry daar had ik helemaal niet aangedacht, aan het aantal berichten etc.
ja heel vreemd. was in het voorjaar geweest en toen zei de tandarts dat wanneer ik meer klachten kreeg het gelijk een wk-behandeling zou worden dus ik had de praktijk gebeld. zegt ze assistente oké ja ik plan het dan gelijk voor morgen in, tandarts heeft genoeg tijd dan. kom je daar gaat het opeens niet door is trouwens niet in NL hoor, kan me niet voorstellen dat het daar ook zo gaat haha.
ik had vannacht een mug op m’n kamer zitten die me 8275x keer gestoken heeft, echt slecht geslapen tot half 6. toen de mug weten te killen en toen verder geslapen. werd ik om 12u wakker echt hoe dan haha. had 't blijkbaar nodig dan. en nu weet ik niet wat ik vandaag zal gaan doen hmm
Ik heb salaris ontvangen en het ziet er naar uit dat ik toch geen extra geld hoef te lenen van familie Scheelt weer! Wordt wel een vrij sobere maand, maar dat is ok.