Wat je even kwijt wilt #27

2 likes

En Baudet en de PVV maar bang zijn voor een toename van buitenlandse invloeden. Hollandser kan je het niet hebben, urenlang in de rij staan voor iets wat gratis is. Die gierigaards pffft.

5 likes

hahahaha maar ook zo apatisch
ze zijn waarschijnlijk gewoon heel moe maar ik vind het hilarisch

7 likes

Ik heb mezelf net echt verbaasd. Maanden geleden heeft mijn vriend mij op een zwak moment overgehaald om OneFit te proberen (ik was dronken en werd gek van zijn gezeur), omdat hij ervan baalde dat ik nooit wilde sporten. Nu ben ik vanochtend vrijwillig (!!) 8 km gaan hardlopen. Wie ben ik??

17 likes

Uiteraard zal ik bij mijn eigen clubje wel lekker inclusive zijn ben je mindervingerige neerlandicus dan mag die persoon ook gewoon meedoen. :slightly_smiling_face:

3 likes

Mn Engelse oom was van de week op bezoek en al is ie al 30 jaar getrouwd met Mn tante kan hij ongeveer 3 woorden Nederlands. Maar ik had hem geleerd dat wij graag met ziektes iets benadrukken en welke mn faves zijn.

Appt ie net in de familieapp met allemaal oude mensen “it’s tyfus far away”.

#trots

82 likes

Ugh ik vind mezelf zooo irritant. Ik ben mn vrije dagen echt zat, ik weet van gekkigheid gewoon niet meer wat ik moet doen thuis want ik verveel me zo erg. Maar aan de andere kant kan ik dan ook weer niks bedenken wat ik wel wil doen en ben ik super moe. Ik wil meubels shoppen voor ons nieuwe huis, maar moet nog wachten tot volgende maand. Pfff. Ik ga maar was vouwen en mijn afstudeerverslag schrijven.

Aahh gos, volgens mij zijn die jongens echt heel moe inderdaad! Zit je dan ook met zijn tweeën de hele middag voor niets daar, realiserend dat 15 uur van te voren misschien wat te overdreven was.

Doet me er trouwens aan denken dat ik ooit een tafeltje wilde hebben dat de Aldi verkocht, en waarvan er maar een verkocht zou worden in mijn filiaal (had ik van te voren even nagevraagd). Ik weet niet waarom ik dacht dat er een run op dat alditafeltje zou ontstaan, maar een half uur voor openingstijd stond ik daar. In mijn eentje natuurlijk.

8 likes

Ik ga vandaag denk ik even in m’n eentje naar Den Haag, maar voel me dan altijd zo eenzaam ofzo? Dan wil ik na een uurtje alweer weg :rolleyes:. Heb ook niet echt een doel ofzo, maar wil me gewoon kunnen vermaken alleen haha

2 likes

Ik ben vroeger zo dom geweest om een uur voor de opening van het lokale postkantoortje buiten te gaan wachten omdat ik bang was geen kaartjes meer te kunnen kopen voor een tamelijk onbekende band. Dat concert was nooit uitverkocht ook niet toen het optreden aanving.

5 likes

Wat fijn, dat we dan niet langer naar Azië, Rusland of ander exotisch oord hoeven te emigreren om onder een dictator te leven.

7 likes

Oh sorry OneFit en hardlopen hebben eigenlijk weinig met elkaar te maken haha. Maar door OneFit ben ik weer gaan sporten, omdat je dus via OneFit bij allerlei sportscholen kunt sporten/lesjes kunt volgen, i.p.v. dat je vast zit aan één sportschool. Omdat ik weer ben gaan sporten, zit ik weer in een flow + mijn conditie is enorm verbeterd, waardoor hardlopen geen lijdensweg meer is.

2 likes

Ja, precies! Voor mij is het echt een topuitvinding, ondanks dat het wel vrij aan de prijs is. Het zit wel alleen in de vier grootste steden van NL volgens mij.

1 like

Ik wil ook graag de ministers van BuZa, infrastructuur en sociale zaken zijn.

Ben een goeie multitasker No worries

1 like

Veel plezier. Ga ook regelmatig naar Den Haag in mijn eentje. Ik vind het wel een leuke stad om bv te wandelen rondom het centrum.

1 like

Dat was logischer geweest😅

Ja jammer! Volgende feestje is denk ik Herfstdrift!

1 like

Ik wil iedere keer naar de Veluwe gaan omdat het helemaal in bloei staat en paars is
 maar iedere keer ben ik ziek, of gaat het niet en wtf het is zo irritant. Vandaag heb ik weer een keel als een pelikaan, dus heb ik er ook geen zin in. Het wil gewoon iedere keer niet lukken met die tering Veluwe :joy:

Die sla ik denk ik over :pleading_face: hebben dan net de sleutel van ons huis, flink aan de klus etc!

Het paars is helaas inmiddels wel weg
 maar alsnog mooi dus nu kan die druk eraf, kom je gewoon wanneer je zin hebt! In de winter is het ook mooi.

1 like