Wat je even kwijt wilt #27

Zou je via Blendle goedkoper kunnen lezen? Dat je gewoon de interessantste artikelen eruit pikt? Of mss kan je 'm delen, mijn zusje en een vriend zitten bijvoorbeeld ook op mijn online Volkskrant (lees 'm zelf meestal op papier) (en dan gratis want zij studeren nog).

Jongenssssss mijn eerste internationale double blind peer reviewed artikel is geaccepteerd en heb 'm nu helemaal aangepast nav de feedback van de reviewers dus ze kunnen 'm gaan drukken yesssss en om dat te vieren ga ik denk ik een ereader kopen voor mezelf. Hoera!

33 likes

Blendle werkt helaas niet meer zo. Wat betreft de nieuwste artikelen bepaal zij wat je voorgeschoteld krijgt. Lekker het bubbelleven nog verder toejuichen.

1 like

Ah 't is ff geleden dat ik 't had dus wist ik niet. Zit ff te kijken maar is dat ook zo als je de Ontdek-tab op hun app gebruikt? Op hun website staat dat je dan wel in het archief kan zoeken/door tijdschriften kan bladeren.

Idd wel heel jammer anders!

Ik maak anders wel even een topic aan, is wat overzichtelijker voor mezelf en dan spam ik het hier ook niet vol met m’n getwijfel haha

Maar als er al een relatie leed topic is weet ik niet of het verstandig is nog een soortgelijk topic aan te maken? Hoeveel posts heb je? Je kan ook prive berichten aan mensen sturen.

Daar heb je gelijk in, ik heb 23 posts dus dat duurt nog wel even voordat ik aan 50 kom.

Ik hang al 6 minuten ergens in de wacht en drie keer per minuut komt er zo’n bandje. Zo irritant

Jezus ik moet voor mn werk inloggen op een netwerk en de inlogcapaciteit is bereikt (hoe kan dat, het is woensdag dus rustig) en werd er net uitgegooid en kom er niet keer in. Wat een gezeik. Ik kan NIKS. Terwijl ik best veel te doen heb. Denk dat ik zo maar naar huis ga en hoop dat het weer werkt als ik thuiskom

Geen idee heb de app niet. Maar die info stond op hun website en in hun mailings.

Ik heb soms het gevoel dat ik een deel van de ontwikkeling van de Nederhop in de periode 2000 - 2015 heb gemist door veel posts op FF. Zou toch deel moeten zijn van mijn ontwikkeling? :upside_down_face:

Ik heb een mooie winterjas gekocht, maar had hem gepast met een bloesje eronder. Probeer ik het met een trui eronder, zit hij toch te strak op mijn rug. Waarom is die niet wat minder breed :@ (maat groter is weer te groot bij mijn schouders/borst).

Man naar mn hart.

1 like

Misschien kun je eerst de tijd nemen om na te denken wat je wilt in je toekomst? Hoe ziet jouw leven er over bijv een half jaar of over een jaar uit? Onafhankelijk wat je huidige vriend zou willen.

zo werkt het hier eigenlijk niet: we proberen de topics tot een overzichtelijk aantal te beperken, daarom zijn er langlopende topics over bepaalde onderwerpen in plaats van dat er voor ieder particulier issue een topic wordt aangemaakt. op die manier voorkomen we dat we met een hele hoop dode topics komen te zitten op een gegeven moment.
de tip die werd gegeven is dus goed, alleen moet je daar nog heel even geduld voor hebben.

Ik heb in november een kneuterig weekend weg gepland met vrienden en ik heb daar zoveel zin in. Lekker aan de kust, uitwaaien (en verregenen) op het strand, spelletjes spelen, lekker eten. Ben er nu al aan toe ;p

11 likes

Objectief. Denk eerder dat ze qua gedrag bedoelen dan qua uiterlijk? Maar dat basseer ik niet op mijn eigen ervaring of feiten, maar gewoon mijn gevoel. Al vind ik het gek, want dat is toch eigenlijk niet objectief?!

Ik ben dus naar huis gegaan van werk en kan nog steeds niet in het systeem
 vraag me af of het nog gaat werken vandaag. Mis gewoon een hele middag, zo kut dit. Juist op een dag dat ik genoeg te doen had. Kan nu beter maar iets voor mezelf gaan doen en ervan “genieten” maar dat voelt gek?

Bij mij stond er ook wel eens ‘ziet er jonger uit dan haar kalenderleeftijd’ :joy:

3 likes

Bij mij ook! Ongeveer het enige leuke dat ik in dat document terug las :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik denk dat het inderdaad op basis van je uiterlijk is. Ik heb een achtergrond in psychologie en tijdens een intake moest ik ook altijd dingen noteren zoals ziet er ouder/jonger/gelijk aan kalenderleeftijd uit en een heleboel andere (irrelevante) vragen, ook al had dit in 99% van de gevallen niks te maken met de klachten.

Ik heb iemand ontmoet met herpes in haar oog en kon alleen maar aan dit forum denken met ‘tyfus in je oogbal’. Zij heeft wel blijvende schade trouwens & het was echt wel sneu.

44 likes