Wat je even kwijt wilt #27

Maar je hoeft het ook allemaal niet te weten toch? Je kan best een tijdje appen en afspreken om erachter te komen of je wel of niet romantische of vriendschappelijke gevoelens hebt. Het is prima om daar twee weken of twee maanden of een half jaar over te doen en het is ook oke om tussentijds van gedachten te veranderen. Er is geen ‘norm’ waar je gevoelens zich aan moeten houden.

3 likes

Ik was bij een praatje van een orthopeed en aan het eind heb ik hem nog even gezegd dat ik het een heel tof praatje vond. Hij keek me aan en zei: jij bent vast zelf danseres of niet? Superraar, want ik ben geen danseres (i wish, heb al moeite als ik meer dan één ledemaat tegelijk moet aansturen) maar dit is me in het verleden 3x eerder gevraagd, nota bene ook door orthopeden. Ben reuze benieuwd waarom orthopeden denken dat ik dans. Had ik natuurlijk moeten vragen maar ik was zo overdonderd dat ik gewoon iets doms heb uitgekraamd over dat ik soms zelfs al moeite heb met lopen als ik erover nadenk hoe het ook alweer moet. Ben soms zo’n sukkel. Dacht het ook in mn hoofd toen ik mezelf hoorde praten.

2 likes

Vriendin vroeg hoeveel ik verdien en toen had ik antwoord gegeven maar dit is zo’n ding waarbij ik bij thuiskomst kan denken van jezus houd dingen eens voor je. Vind het op zich geen punt om te delen en ben zelf ook nieuwsgierig, maar ze grapte al van “Oh met dat salaris is uitgave x aan uitje met de vriendengroep natuurlijk geen probleem”. Terwijl, mag ik zelf bepalen wat ik te veel vind voor een bepaalde activiteit en wat ik daar wel aan uit wil geven? Nu heb ik dus spijt dat ik het heb verteld omdat ze nu in d’r hoofd zal hebben dat ik dingen wel kan betalen terwijl ik schulden heb die ik moet aflossen en zelf gewoon bepaalde kaders heb qua budget en ook vind dat ik “recht” heb om die kaders te bepalen. Maar toch kan ik het dan niet naast me neerleggen en mezelf zeggen me niks aan te trekken van haar oordeel.

Ik vind het eigenlijk best wel raar en onbeleefd als mensen dat zo direct vragen Jij hebt waarschijnlijk alleen maar antwoord gegeven omdat het rauw op je dak kwam vallen. Ik vind het best wel naar dat zij dan even voor je gaat uitrekenen waar je wel/niet je geld aan zou kunnen uitgeven. Bizar dat soort mensen eigenlijk. Ik vind het wel begrijpelijk dat je antwoord hebt gegeven… Ik heb ook een vriendin die continu moet weten wat iedereen verdient en ook telkens moet vertellen wat zij verdient, en dan zit ze ook serieus salarissen te vergelijken enzo. Ik weet niet, ik vind het maar raar. Ik haal er echt totaal geen meerwaarde uit om te weten wat iemand verdient en hoe dat dan ten opzichte van mezelf is, maar maybe thats just me :joy:

3 likes

Ja ik had antwoord en dacht direct al hmm… Wilde ook wel weten wat zij verdient dan natuurlijk :stuck_out_tongue: Maar vooral het gevolg: dan kun je x en y wel betalen vind ik irritant. Laat me dat lekker zelf bepalen.
En schept die vriendin dan op over haar salaris of vindt ze het juist weinig?

1 like

Hahaha laat even weten in welke aflevering jullie tzt zitten dan ga ik jullie spotten :joy:
Maar het was dus de moeite waard?

1 like

Vertel, waar kunnen we jullie in zien?

Nog steeds Victor? :heart_eyes::heart_eyes:
Maar goed om te horen! :blush:
ga mijzelf de volgende keer ook maar opgeven als achtergrond eter haha (en dan hopelijk uitgekozen worden :joy:)

Ik vond vanavond een naaktslak in huis?! Hoe komt die überhaupt binnen? En een dikke spin in m’n bed. Ik ben niet rap bang/vies van beesten, maar dit is me toch te veel.

Heb een melding van geluidsoverlast gedaan omdat ik al uren mijn bed uitgetrild wordt. Zegt die man “het is voor die mensen wel fijner als er door een buurman wordt aangebeld ipv dat de politie voor de deur staat” :rofl:
Ik zou het ook fijner vinden als ik gewoon kon slapen.

8 likes

Ik ook! Altijd een naaktslak op mijn slaapkamer terwijl ik een hor voor mijn slaapkamerraam heb

Ik heb insta en fb van mijn telefoon verwijderd en nu realiseer ik me pas hoevaak ik daar naar kijk :sweat_smile: Wat deed ik vroeger met mijn tijd? Ik ben al een half uur eerder klaar om naar mijn werk te vertrekken.

1 like

Ulg sommige tijdstippen zijn echt alleen leuk als je nog wakker bent en alcohol op hebt. Niet als je wakker moet worden in het donker voor je werk.

1 like

Ik word gek. Normaal heb ik al een mega luide zoemende koelkast. Nu heb ik gisteren de ventilatie in de keuken aan gehad(heb ik best vaak) en nu doe ik hen op de laagste stand en blijft hij gewoon mega hard zoomen. (Hij is wel zachter gegaan, maar nog steeds luid)Ik zit nu op de bank en het is gewoon super luid.

Iemand ervaring? Dit is echt heel naar

Edit: mijn afzuiging is verbonden met die in de badkamer en ook daar hoor ik dat zoemende geluid…

Ik heb mijn vader getrakteerd op floaten en een massage, dus dat gaan we vanavond samen doen.
Zoveel zin in en ik hoop dat het hem rust brengt na zijn ontslag…

40 likes

Wat lief van je :heart:

2 likes

Lief zeg!

@Perzik hoe zijn de gesprekken nog gegaan op zijn werk?

Vreemde droom over collega gehad. Gelukkig zie ik hem voorlopig even niet.

Wel een goede titel “Is danseres volgens orthopeden” :stuck_out_tongue:

1 like

Ah wat lief dat je het herinnert.
Heel moeizaam… kregen steeds geen antwoord maar hadden wel uitstel gekregen. Gisteren gehoord dat ze niks gaan veranderen aan het voorstel. Dus per 1 okt zit hij thuis.
Ik hoop dat hij rust kan vinden, mijn ouders slapen allebei al sinds het nieuws slecht, dus hoop dat het floaten hem helpt.