Wat je even kwijt wilt #27

Kozen jullie dan wel echt iemand? In het tijdschrift van mijn school stond een biecht van iemand dat ze kijkavonden organiseren en vragen of iedereen drank wil meenemen terwijl er niet eens een kamer vrij is!!! Hahaha wojoh

6 likes

Ah zo, ik snap het!

1 like

Nee we deden het wel echt. Want kijkavonden zijn echt saai; dus zou dat niet faken voor drank. Maar wel veel te veel mensen uitnodigen, ook mensen waarvan we al wisten ā€˜dit is een nee’

Lullig? Ja
Gierig? Ja
Effectief: oh jazeker

15 likes

Ik was uit nieuwsgierigheid lid geworden van een groep op facebook over vliegen als dik persoon. Vandaag was er een vrouw die zei dat ze nu al zenuwachtig is om om dat verlengstuk te vragen terwijl ze over 8 maanden pas vliegt… ik heb gereageerd dat vragen om een verlengstukje niet zo moeilijk is en nu ben ik een week gemute :face_with_raised_eyebrow: heb de groep maar verlaten, ik ga toch nooit meer vliegen

1 like

Onze vaatwastabletten zijn al een paar dagen op, maar ik heb deze week geen tijd om naar de winkel te lopen. Ik hoop dus dat m’n huisgenoot ze koopt, maar dat is dus nog niet gebeurd. Ik heb wel een extra voorraadje in m’n kamer liggen, omdat ik al eerder had dat ze dan plots op waren en het niet past.

Alleen moet het voor mijn huisgenoot best verwarrend zijn dat de tabletten op zijn, maar de vaatwasmachine nog wel steeds draait en propere vaat geeft? :joy:

1 like

Ah wat een nare situatie! Waarom vind je de opleiding en het werk vreselijk? Is daar iets aan te doen of blijft dat de komende jaren zo?
Niks is het waard om heel ongelukkig van te worden. Je mentale gezondheid is veel waard. Waarom zou je absoluut niet weg kunnen?

Nouja als je lid bent van zo’n groep dan verwacht je daar lotgenoten te vinden die er hetzelfde over denken, ik zou het dan ook niet leuk vinden als iemand zegt dat ik me niet aan moet stellen en het niks voorstelt.

5 likes

Ooh dat heb ik ook wel eens op zo lekker!

1 like

Schijtweer zeg.

Heb besloten vandaag niks nuttigs te doen en straks komt een vriendin en dan gaan we allerlei trash kijken en vreten :partying_face:

1 like

Ja misschien niet zo aardig van me, maar ik denk dan ja het is je veiligheid… dan vraag je toch gewoon om zo’n verlenger? :hushed:

Maar ik bedoel ook niet niet aanstellen. Maar als je instapt kan je het gewoon vragen en je krijgt het, no big deal, je hoeft er geen papieren voor in te vullen of aanvraag te doen, dat bedoelde ik

Ik moet straks door de regen lopen naar een sollicitatiegesprek. Kijk nu al uit naar het moment dat ik terug thuis ben en op de bank kan kruipen.

Het is een beetje alsof je op een facebook voor mensen met bindings angst reageerd met ā€œMisschien moet je gewoon even een relatie nemenā€

18 likes

Ja die is heel chill. Maar is dat nou officieel grieks of italiaans? Pasticcio italiano is echt geweldig.

Ik dacht dat ik nog tijd had om uit te zoeken of ik mijn ns abonnement wil houden of niet (reizen naar mn ouders is duur), maar nu heeft de ns het al voor een jaar verlengd per 15 november. Ze zijn er lekker vroeg bij :joy:

Wooow ik heb zulke erge menstruatiekrampen echt lang niet meer gehad. Ik krimp gewoon helemaal in elkaar omg wat een hel zo kan ik toch niet werken

Succes!!

1 like

Oke het is duidelijk, ik kan me er inderdaad niet zo goed in inleven, sorry @Soy.peor @Eddie @Booklover @HvO

1 like

Je kunt beter sorry zeggen tegen die persoon om wie het gaat, niet tegen deze forummers.

Is het al weekend? Ik ben er een beetje klaar mee. Voor het eerst sinds heel lang weer ongesteld en ik stel dit allemaal niet zo op prijs. Al weet ik aan de andere kant ook dat ik niet moet klagen, omdat ik een vriendin met een kinderwens en PCOS heb en die met smart wacht op een ongesteldheid omdat ze dat dus niet meer zo regelmatig wordt.

ik heb de groep verlaten, dus dat zal niet gaan!