We hebben 3 weken geleden gordijnen besteld, dat zou 3 tot 5 weken duren maar mijn geduld raakt op!! Haha zit iedere avond lekker op de uitkijk. Ik wil mijn gordijnen!
(Ik hoop dat ik door dit bericht een mailtje krijg dat ze klaar zijn)
We hebben 3 weken geleden gordijnen besteld, dat zou 3 tot 5 weken duren maar mijn geduld raakt op!! Haha zit iedere avond lekker op de uitkijk. Ik wil mijn gordijnen!
(Ik hoop dat ik door dit bericht een mailtje krijg dat ze klaar zijn)
Weet niet of je op advies zit te wachten maar er zijn wel eens bedrijven die scholingskosten overnemen! Dus je zou kunnen solliciteren en dan polsen naar of ze bereid zijn dat te doen voor je misschien?
Nog 50 km tot we in het hotel zijn! Heerlijk door kunnen rijden zonder file. Kan niet wachten tot we in de stad zijn straks, voelt als thuiskomen!
Kuuuhuuutt, belde net om mijn NS abbo op te zeggen en normaal krijg ik dan altijd korting maar het eerste wat ze zei was âIk kan u helaas geen korting geven want dat heeft u al vier keer gehad en dat is al één keer meer dan we normaal doenâ jammer joh
Zit ik net bij een recruiter âja je ziet er zo jong en lief uit, misschien moet je volgende keer meer power vrouw kleding aan doenâ
Excuse me? Ik heb een pantalon, bloesje en hakken aan? Wat moet ik dan aan doen, een mantelpak?
Ja nou weet ik wel dat ik geen inlevingsvermogen heb.
Hij is de tussenpartij van een recruitmentbedrijf en de feedback van het bedrijf zelf is dat ik er misschien te lief uitzie (nou kan ik daar inkomen maar mensen schrikken daarna altijd gezien ik prima mân woordje klaar heb altijd) dus hij gaf dit als tip omdat hij weet dat ik niet te lief ben. Nou eikel, was dan voor me opgekomen. Had meer gehad aan een tip âvertel uit jezelf een situatie waarin blijkt dat je goed nee kan zeggen en op kan komen voor het belang van jouw taak/project/meningâ maar dat zei die dan weer niet, nee moest mân kleding aanpassen.
Neee ik heb toch al gezegd dat ik dat niet bedoelde. Ik wilde haar duidelijk maken dat om een verlengstukje vragen voor je riem gewoon in de cabine kan en dat je daar niet voor hoeft te bellen of papieren voor in hoeft te vullen, want ik dacht misschien ziet ze daar tegenop. Ik wilde haar helemaal niet lullig laten voelen of een lelijke opmerking maken. Maar dat heb ik hierboven ook al gezegd.
Jeetje nu weet Luzarl het wel⊠Is toch nu overduidelijk dat ze het zo niet bedoelde.
Ik ben van veel mensen de BEC denk ik haha dus die willen graag van zich laten horen ofzo
Nee ze zei tegen die persoon dit:
ik heb gereageerd dat vragen om een verlengstukje niet zo moeilijk is
En daarmee bedoelde ze dat de handeling om een verlengstuk te krijgen niet moeilijk is (dus geen aanvraag met een formulier e.d. van te voren), maar dat werd geĂŻnterpreteerd dat het vragen van het verlengstukje geen big deal voor die persoon moet zijn.
Maar goed, geen discussie waard dit
Succes!
Nou vind het wel goed dat je dit post eigenlijk, hoe paternalistisch iedereen erop reageert vind ik echt raar.
Ze komen wel in het Glamour Day topic en anders wil ik e ze ook wel naar je sturen als ik ze heb ontvangen.
Er wordt wel vaker onnodig lang doorgegaan op dingen, waarvan ik denk
En ga tompoucekruidnoten halen bij de Hema
Laat gewoon. Waarom ga je er nou over door.
Je merkt toch nu aan alles dat dit niet het moment is
BEC is wel echt happening he. dat woord. forumtrendje gespot.
Spuitelf hier, maar wat beteken BEC?
Ik vind het stom, ik doe niet mee