Wat je even kwijt wilt #27

1 like

Ik heb loon gehad maar ik moet sparen (voor iets belangrijks) maar het enige wat ik wil is winkelen en online dingen bestellen. Waarom ben ik zo materialistisch?? :sob:

Omg de hotelkamer is zooo mooi en luxe en we hebben een groot bad IN de slaapkamer!!! :smiling_face_with_three_hearts: en we mogen onbeperkt gebruik maken van de Spa hier. Echt zo blij dat we dit hotel hebben gekozen!

19 likes

Oh maar dat heb ik met 99% van de mensheid :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Met dit weer wil je toch gewoon in bed liggen en je volproppen met comfort food.

Precies dat ga ik vanavond doen :smiley:

3 likes

Ik moet straks werken tot 23.00 terwijl ik liever gewoon de hele dag in m’n bed blijf liggen. Huilen

Ik verveel me dood op werk omdat niemand iets komt halen met dit pleuris weer

Ik voel me echt heel oud. En waarom is dit iets waar je trots op moet zijn, want zo lijkt het nu net?

Op dit soort momenten merk ik dat ik gewoon echt niet zoveel van mensen begrijp.

2 likes

Ik heb net eindelijk na drie dagen de mug gelocaliseerd die mij iedere nacht terroriseert. Die motherfucker :raised_hand::boom::mosquito:

5 likes

Mijn vriend zei dat hij een verrassing voor mij in de auto heeft liggen. Ik hou niet van verrassingen

3 likes

Yess pinterest heeft een zwarte lay out zi fijn

Wat is jullie favo comfort food?

Pasta met tomatensaus en balletjes (kan ook vegetarisch!).

3 likes

Pasta met véél kaas en pesto

2 likes

Pasta met vega balletjes of tajine

1 like

Aardappelroosjes (pommes duchesses ofzo) en zalm met kruiden en citroenolie. Allemaal uit de oven, dus kost echt geen moeite. En dan met mayonais

2 likes

Wow haha thanks allemaal voor de suggesties. Ik ga ff denken. Wil er eigenlijk 0 moeite aan besteden :grimacing:

Pannenkoeken met spek en kaas

1 like

Gisteren is mijn fiets weer kapot gegaan, of naja kapot
 Mijn ketting had ineens enorm veel ruimte en viel er steeds af en ik had geen kettingspanners erop schijnbaar. Ik dus weer helemaal in paniek want arm en allemaal dingen dit weekend waar ik heen moet op de fiets
 Zegt een vriendin: We gaan naar de fietsenmaker en dat krijg je van mij voor je verjaardag. :heart: Zoooo lief.

Fiets is nu dus weer klaar maar moet hem zo even ophalen.

12 likes

Ik verwacht een belangrijk telefoontje maar ik weet niet precies wanneer ze bellen en ik ben zooooo ongeduldig. Heb echt het geduld hier niet voor, zit de hele tijd panisch met mijn telefoon in mijn hand en bij elk geluidje schrik ik op. Schiet gewoon opppppp.