Wat je even kwijt wilt #27

Have fun!!

Alles wat slecht is. Friet, warme kom bamisoep,chips, chocolade, pasta/pizza, taartje en het liefst allemaal tegelijk zodat ik een beetje van alles kan eten. En als het weer gezakt is weer door kan eten.

2 likes

Man ik ook. Ik kan best een uur per paar dagen even druk bezig zijn met dingen zoals schoonmaken. Maar de alledaagse dingen zoals het aanrecht opruimen, afwassen of mijn kleding opruimen/ophangen laat ik zo snel verslonzen.

Stofzuigen, dweilen, de badkamer poetsen: geen probleem. Zal niet zeggen dat ik het leuk vind, maar haat het niet ofzo. Maar gewoon de eettafel leeg houden, vaatwasser in/uitruimen en de keuken schoonhouden: WAT EEN HEL. Heb er ook echt bewondering voor dat het bij mijn ouders altijd netjes is, ben daar jaloers op hoor want bij ons ligt altijd overal wel wat “rommel”.

2 likes

Ik heb deze kan vandaag gekocht. Ik heb ‘m al heel lang, maar het idee dat ik ‘m ooit laat vallen
doet mijn hart breken. Hahahaha.

2 likes

Omg zoveel ideeën. Pasta carbonara heb ik al heel lang niet gegeten, eens kijken of ik die met vegaspekjes kan maken.

2 likes

We zijn verhuisd en de wc hier heeft een bidet. Dit is de leven hoor.

2 likes

Jaa ik ook. Vind juist stofzuigen en dweilen kut en de wc! Elke dag opnieuw en nooit is het netjes :sweat_smile:

Je hebt hem vandaag gekocht maar je hebt hem al heel lang?

1 like

Ik moet 200 meter lopen naar het station maar met een gebroken teen voelt dat echt als 50 kilometer

Dit is echt een goede tip!!

Mijn date heeft bedacht dat we beide een recept moeten zoeken die we nog nooit hebben gemaakt en dan gaan we kiezen welke het lekkerste is en ik vond het een vegan versie, dus ik ben helemaal zeker dat ik ga winnen :sunglasses:

1 like

Ik heb een baaldag. Krijg niks uit mijn vingers vandaag. Ik mag dus zo pizza bestellen van mezelf.

1 like

Volgende keer maar wat power tools meenemen om door zijn neus te boren. Maar wat een lul-de-behanger. Powervrouw? :’) Blijf gewoon jezelf.

Ik weet trouwens nog steeds niet wat BEC is. RGK’s wel maar deze term niet.

2 likes

Ik heb last van een jetlag en ik kijk echt uit naar het moment dat ik niet in slaap wil vallen om vijf uur smiddags.

@anon42392789

1 like

Als ik dat zou lezen zou ik je meteen de baan geven.

Ik heb zojuist een sollicitatiegesprek van een uur gehad. Voel me nu net alsof ik een marathon heb gelopen.

6 likes

Thnx, ik zal BEC toevoegen aan mijn vocabulaire. :wink:

1 like

Moet bij BEC steeds denken aan die pennen. Maar dat is BIC

2 likes

@kali ik heb mijn batterij een half jaar geleden laten vervangen en er staat ook reparatie bij mij. Hij doet het prima. Staat dat er niet als je m niet bij Apple laat vervangen? Ik heb m gewoon bij zo’n vage telefoonwinkel laten vervangen.

@monkeyslut Wat heb je gehaald? Ik ga ook chillen op de bank vanavond. Ik heb roti gehaald omdat ik langs mijn favoriete toko kwam, daarnaast een chocoladereep, pistachenootjes, chips, dynamietstaafjes en ijs (ik ga niet alles eten maar goed om opties te hebben).

2 likes