@monkeyslut Wat heb je gehaald? Ik ga ook chillen op de bank vanavond. Ik heb roti gehaald omdat ik langs mijn favoriete toko kwam, daarnaast een chocoladereep, pistachenootjes, chips, dynamietstaafjes en ijs (ik ga niet alles eten maar goed om opties te hebben).
Dat is echt een plot voor een horror film
Het is broodje knak geworden maar ik ga straks nog wat halen voor ronde 2, weet alleen nog niet wat.
Vegetarische? Of eet jij niet vegetarisch? Zo ja, aanrader?
Ben ook echt toe aan comfort food dus ik ga voor naturel chips met dipsaus denk ik, en heb nog vega knaks in de kast dus misschien haal ik daar wel broodjes bij!
Kijk in het vieze eten topic. Genoeg inspiratie. Bedenk ik me nu pas.
Nu heb ik mega trek in bolletjes met knak en vet veel zaanse mayo en ketchup
Ik heb net als voorgerecht een volle kom chocopops (met melk) gegeten. Echt lekker.
Nee ik eet weinig vlees maar nu heb ik de normale genomen, de vega heb ik nog nooit gehad.
Mân vriend staat pannenkoeken te bakken. Enige wat ik hoor âzoo deze is perfectie, moet je echt ff komen kijken.â En nu âzo deze kan zo in een magazine, nu moet je Ă©cht komen kijkenâ
Ik kon niet komen kijken en hij is nu net met de pan naar me toegekomen zodat ik het wonder toch nog kon aanschouwen. Love it.
Ik heb vier jaar lang 1,5 uur naar school gereisd. Nu ik over een maand ofzo ga solliciteren zit er wss niets anders op dan ook zoiets te moeten doen. Dat heb je als je in een boerengehucht woont en uberhaupt al drie kwartier er over doet om bij een station te komen (ook al woon ik in de randstad)
Ik heb toevallig vandaag mân baan opgezegd, met name om deze reden en de gevolgen ervan (zoals @Trivia ook zegt). 1.5 uur enkele reis zonder vertraging van de trein, ik vind het slopend. Mân huishouden leidt eronder (ik woon alleen), ik eet slechter en doe s avonds niks doordeweeks. Ik weet dat dat laatste ook voor mensen geldt die dichtbij huis werken maar t is meer dat ik wel graag s avonds dingen zou WILLEN doen
Ik woon in Rotterdam en werk in Eindhoven, dat scheelt ook wel: 2e stad van Nederland, daar moet werk te vinden zijn, het is wellicht anders als je niet in de randstad woont en/of slechte verbindingen hebt
Ik zou dus zelf wel naar het gesprek gaan en als de baan aan alle kanten zou kloppen zou ik misschien wel verhuizen, maar ik weet niet of dat kan voor jou
Wow respectâŠdit is echt mijn allerergste introverte nachtmerrie
Ik kijk dwdd om te begrijpen wat er aan de hand is met Trump maar kan mn aandacht er gewoon niet bijhouden.
Haal maxima hartman van tv af please
Ik moet barfen van die Suzan en Freek had ze nog nooit gezien en ze waren net bij RTL Boulevard
Het heeft toch niks met trots ergens op zijn te maken? Soms heb je gewoon van die mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen zonder dat ze daar iets voor hoeven te doen, en BEC is daar de internetafkorting voor, is gewoon makkelijker dan dat helemaal uittypen. Ik ken het overigens van een website waar de schrijfsters tegen of in de veertig zijn en gemiddelde leeftijd van de lezers volgens mij ergens achter in de dertig is, dus zo oud hoef je je niet te voelenâŠ
Als ik de intentie zou hebben om meer die richting op te verhuizen (voor de baan of gewoon sowieso) zou ik voor een sollicitatie wel 1u45m reizen. Maar als ik die intentie niet zou hebben niet, dan ben je minstens 12u per dag van huis (3,5u reizen + 8,5u op werk), dat is echt too much.
Ik heb ze aangevraagd, ik wil ze wel naar je doorsturen als ik ze heb ontvangen, hoor!
Ik denk dat ze bedoelt waarom je er trots op zou zijn om iemands BEC te zijn.
Ah ok, zo had ik het niet begrepen (duh, anders had ik ook die reactie niet geschreven ) Dat is inderdaad een stuk logischer. Heb er geen antwoord op, ik weet niet of ik iemands BEC ben eigenlijk, en als ik dat wel zou zijn zou ik denk ik eerder indifferent (kom niet op een passende NL vertaling) zijn dan trots. Tenzij het iemand zou zijn die ik hoog heb zitten, dan zou ik het kut vinden en er zeker niet trots op zijn. Tot zover mijn woordkots.