Wat je even kwijt wilt #27

Ik kijk TWD niet meer, misschien dat ik het ooit weer oppak, maar ik had altijd zo’n hekel aan Carl dat ik elke aflevering hoopte dat hij het niet zou halen.

1 like

Hebben jullie wel eens een pakketje van Zalando Lounge te laat teruggestuurd? Ik heb een pakketje liggen maar had geen printer tot mijn beschikking. Hij is denk ik al wel een week of zelfs langer te laat… nog proberen?

Ik was ook gestopt halverwege seizoen 7, maar wilde nu weer afkijken

Zal aan de kater liggen maar ik moest bijna huilen bij de dans van Bibian bin Dancing with the Stars, wat een sterke mooie vrouw is dat!

1 like

Haha echt? ahhh nou dan ga ik ook niet meer stressen :joy:

1 like

Ik moet bijna huilen omdat mijn vriend vraagt of ik weet waar we kunnen lunchen.

Ik ben zo moe, moet elke keer als ik naar mijn vriend ga een hele constructie bedenken om de volgende dag naar werk te kunnen en weer naar huis, ik moet vroeg op en ik wil wel bij hem slapen maar ik slaap nooit zo goed samen. Dan begin ik morgen weer moe aan de week. Ik heb ‘ruzie’ met een vriendin en gisteren waren we het soort van aan het uitpraten maar nu zegt ze niks meer. En ik denk: ‘jezus ik bedenk altijd wat. Jij kan ook verzinnen waar we kunnen lunchen een keer.’

Lekker dramatisch en ik ben niet eens ongesteld

Misschien moet dit in het gierige topic, maar waar kan je in Breda en ongeving gratis uit eten op je verjaardag? :innocent::innocent:

haha helemaal niet gierig hoor
je kunt googelen naar gratis dingen op je verjaardag en dan krijg je een overzicht. misschien had je dat al gedaan, maar daar staat ook per stad/omgeving het een en ander

is het gierig dat ik dat toen gegoogeld heb voor mijn verjaardag :thinking:

1 like

Ohh chill, wist niet dat dat zo’n ding was haha. Had er alleen van gehoord hier op het forum, vandaar dat ik het hier vroeg.

ik heb het ook oooit hier pas voor het eerst meegekregen. maar sindsdien kijk ik altijd wel eventjes of er iets interessant tussen zit om gebruik van te maken :joy:

1 like

Ik ben zo brak en m’n huid is zo slecht

1 like

Ik gooide kaneelpoeder ipv kerriepoeder over mijn gebakken ei :nauseated_face:

13 likes

Ik ben zojuist toegevoegd in de groepsapp NVBV. Voor het bestuur. Ik dacht wtf? Dus ik googelde en het is Nederlands Vlaamse Bouwfysica Vereniging. Heb ik 0.0 te zoeken. :joy: Maar ik ga er expres nog ff niet uit haha

13 likes

Haha ja ik ben nu overal klantaccounts aan het aanmaken :rofl: Niet echt gratis uit eten hier in de buurt helaas.

2 likes

:cry:

6 likes

Ik vind het zo irritant als ik een Engelstalige klantenservice spreek maar ik gewoon het accent van diegene niet kan verstaan?? Voel me nu echt een dom en klein kind, die vrouw praatte ook supersnel en ik kon het gewoon echt niet volgen allemaal

1 like

Hahaha wat is dit, die Ikea catalogus als luisterboek :joy: ik vind dit echt hilarisch. Je hebt er precies niks aan.

4 likes

Ik heb dit probleem ook! Sowieso kon ik heel lang niet aan de telefoon Engels praten, terwijl ik irl dat gewoon wel kon. Maar het gezicht er niet bij zien maakt het moeilijk en zeker als ze dan zo’n accent hebben.

Ik ook, ik heb een vriend uit Atlanta en in mijn ogen mompelt hij maar wat als hij voicememo’s stuurt. Vind het per Amerikaan wel verschillen maar dit is echt next level. Ik stuurde zn voicememo een keer door en diegene kon van anderhalve minuut alleen “you know” verstaan.

2 likes

Ah gelukkig ben ik niet de enige! Ik vind Engels aan de telefoon idd veel moeilijker dan in het echt maar deze vrouw praatte ook ziek snel en ik hoorde heel hard toetsenborden rammelen op de achtergrond ook nog, dat hielp ook niet bepaald. Kan ook nog steeds totaal niet plaatsen naar wat voor accent ik nou heb zitten luisteren

2 likes