Wat je even kwijt wilt #27

Onverschillig?

2 likes

Me rn
image

1 like

Ik ook. Maar goed. Ik heb van verliefdheid al een paar dagen weinig gegeten, dus opzich kan het ook daar aan liggen :joy:

7 likes

Morgen 1+1 gratis op make up bij Tr ekpleister. Behalve Catrice en Essence boehhh

Vegaknaks zijn prima kan ik bevestigen!

Dit bedoelde ik, inderdaad. We kunnen niet iedereen leuk vinden en niet iedereen kan ons leuk vinden, ik zou alleen niet zo snel zeggen dat ik vast voor velen een BEC ben, haha.

Ik heb een infectie in mijn mond. Niet kunnen eten + ongesteld zijn = vreselijk. Als mijn baarmoeder er half uit valt, laat me dan op zijn MINST de halve Appie leegvreten.

2 likes

Ik heb zo hard gewerkt vandaag en mezelf beloond met een patatje in de trein en nu ben ik echt kapot en klaar om ultiem te chillen (wow echt veel en) maar weet niet wat ik moet doen behalve bramenport drinken.

4 likes

Geen idee, maar zijn er fotos gemaakt na de aanrijding? Soms proberen mensen schade die er al was ook door de tegenpartij te laten betalen.

1 like

Ik ben officieel afgestudeerd!!:tada::tada: Ah mn eindgesprek ging gelukkig zo goed, kon het echt een beetje naar mijn eigen hand zetten dus dat was heel fijn!

66 likes

How to be single kijken (net5)

1 like

Als ik te kort heb gegeten voor het sporten word ik zo winderig. Echt gĂȘnant

Je zou je maatschappij kunnen vragen om het expertiserapport, maar ik weet niet of ze dit ivm AVG mogen geven (anonimiseren doen ze wss niet).

Hoeveel is het bedrag? Dure auto of niet, reparatie of total loss? Is het alleen materiĂ«le schade of ook letsel? Een auto met een gedeukte achterbumper kan intern veel meer stuk hebben en spuiten alleen al is DUUR. Als je wil mag je me wel PB’en, kan me voorstellen dat het wat privĂ© is.

1 like

Dan heeft foto’s maken na de aanrijding nog geen nut, want bewijs maar eens dat deuk A er al eerder zat. (Tenzij op een totaal andere plek, en dan nog)

Yes perfect thanks, lekker slechte film voor bij de port, topcombi :+1:

1 like

Wat fijn! Je zag er best tegen op volgens mij toch? Tof dat het zo goed is gegaan!

1 like

Beter! Ga je ze vaker zien?

Scheelt alvast wat zenuwen :smiley:

1 like

Dit is ook zo’n soort verhaal

1 like

Lief!
Ja t is druk in mn buik hahaha

1 like

deze lamp werkt op een afstandsbediening met batterijen en die waren leeg :confused: er lagen echt 100 batterijen in een la, maar geen AAA. Heb nu de batterijen uit de ab van de televisie gepakt, maar echt niet optimaal