Wat je even kwijt wilt #27

Hahahah wat een hoogstandje weer. Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo’n hele cast bij elkaar te krijgen waarvan er niet een kan acteren.

10 likes

Noo concert van james blake is verplaats naar april 2020 :sleepy:

Aah zo, ja ik snap het, dat heb ik ook wel.eens! Ik begreep je verkeerd dan idd

1 like

Haha wat slecht dit, ze staan allemaal al zo slecht geposeerd op de foto dat je toch gewoon niks meer van acteerwerk kan verwachten

3 likes

Haha mijn broertje heeft Sjoelen met stoelen gewonnen bij 3fm :joy:

8 likes

Ik denk dat hij tegenwoordig meer op de serieuze toer is.

Edit: althans niet meer. Ik volg het niet meer :'D

Wij zagen meisjes met ‘a better world for everyone’ op hun voorhoofd na de klimaatmars bij de macdonalds :blush: was een grappig gezicht. Geen oordeel verder, maar het voelde beetje tegenstrijdig. Ze waren nog wel jong volgens mij (al zegt dat met Greta ook niet veel meer!)

2 likes

Ik won vorige maand 120,- :grimacing:

5 likes

Misschien aten ze wel een vegaburger

5 likes

Ik wil.een bed en breakfast beginnen om mee te kunnen doen aan dat programma :rofl:

13 likes

Dat zou goed kunnen… vandaar ook mijn ‘het was een grappig gezicht’. Ik weet geen inhoud, of bestelling of beweegredenen maar op het eerste oog ziet het er tegenstrijdig uit vond ik.

Ik ook man! Zit het nu ook te kijken en heerlijk maar ook echt gênant dat ze dan als blijk van waardering maar liefst € 2 meer dan de normale kamerprijs geven.

4 likes

Mijn vriend zit nu al twee dagen te klagen dat ie naar Disneyland moest vandaag… Nou boo frickin’ hoo man. Ohhh mijn leven is zo kut dat mijn werk mij gedwongen naar Disneyland stuurt oohhh nee! Pffff mijn enige disneyland achtige ervaring op mijn werk is als ik een dag geen schreeuwende klagende mensen aan de telefoon heb. Dat is mijn disneyland gevoel

36 likes

Ik lig in bed chips te eten, maar ben heel slim aan mijn vriend zijn kant gaan liggen zodat hij last heeft van kruimels. En uiteraard weet ik nergens wat van als hij kruimels vindt hè.

18 likes

Wat niet rekt, scheurt vanzelf joh.

17 likes

Nog bedankt voor de haren uispoelen met massage straal tip. You saved my life.

2 likes

Graag gedaan. Is dan €7,50!

2 likes

Omg zie nu een totaalruptuur voor me. De horror.

4 likes

Ik ga morgen ergens naar toe waar mijn favoriete artiest optreedt :smiling_face_with_three_hearts: (wist ik eerst nog niet), dus nu nog meer zin in. Nu alleen nog mijn gezelschap overtuigen. Voel me net een fangirl nu

4 likes

Haha ja en kleinste dingen altijd benoemen. En de activiteiten zijn ook altijd zo heerlijk kneuterig.

1 like