Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb geen chocola in huis en ik baal. Zoveel zin in.

Moet enquĂȘte afnemen bij vrienden , familie , collega’s en klanten.
Vragen over mij als persoon. Moet voor mn opleiding
Collega’s , familie en vrienden zijn positief alleen de klanten zijn echt haters

En nu wil ik eigenlijk niks extras meer voor ze doen.

1 like

Ik had ook heel veel zin, maar kon net niet kiezen in de winkel. Toen bedacht ik me dat ik toch nog best vol zat van het avondeten en heb geen chocola gekocht.
Voel me zo volwassen nu.

3 likes

Ja wel volwassen maar ik wil VRETEN. Heb verder alleen een kiwi.

Chocopasta? Hagelslag? Desperate times call for desperate measures

1 like

Ik verveel me zal ik maar alvast gaan slapen

1 like

Ik vind m’n nieuwe werk zo leuk dat ik zelfs soms ‘s avonds ff m’n mail check en dan helemaal zin krijg om er morgen iets mee te doen :partying_face:
Nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen want m’n vorige werk was gewoon erg kut dusja

43 likes

Nee Haha dat eet ik niet!

Ik heb heel wat jaren 1 uur en drie kwartier gereisd (en dus 12u van huis als alles goed reed) en dat is alleen gestopt omdat ik daar geen nieuw werk kon vinden. Het is zwaar, maar je went eraan en als het werk leuk is weegt dat ook wel tegen elkaar op. Voor mii was het wel een rechtstreekse trein, dat scheelt enorm vind ik. Heb ook wel eens gesolliciteerd in Amsterdam en dat was voor mij ook meer dan 2 uur reizen en overstappen en dat ging me echt te ver.
Nu ben ik in 15 min op de fiets op werk en dat is wel echt heerlijk. Maar moet weer op zoek naar iets nieuws en alhoewel ik wel heel erg zal moeten wennen aan reistijd heb ik er wel vertrouwen in dat dat wel lukt. Vaak is er op een traject ook een vaste groep reizigers. Ik heb er zelfs een vriendin aan overgehouden.
Maar voor mij maakt het dus wel een groot verschil of je veel moet overstappen en hoe veel last je van de drukte ‘s ochtends hebt.

4 likes

Ik ben net gaan eten in een restaurant waar mijn vriend en ik de enige klanten waren, eerste keer in mijn leven in een echt leeg restaurant (en we hadden gereserveerd :sweat_smile: ) In de 2 uur dat we er zaten was er 1 persoon binnengekomen, geen klant, maar iemand die heel dringend naar de wc moest haha. Om het voor het personeel nog ff wat pijnlijker te maken.

2 likes

Nee ik heb nog niets nieuws, ook daar totaal geen energie voor. Ik ben van 6.30 tot 18.30 van huis elke dag, als t mee zit en tegenwoordig vaak kater thuis want overwerken, dus tijd voor sollicitaties is er ook amper. Ik ga nu minder werken om tijd ervoor te hebben!
Ik denk overigens ook dat het heel persoonlijk is. Want wat @Huismus zegt herken ik totaal niet, ik kan er niet aan wennen. Mijn treinreis was ook direct (een uur), maar ik ervaar zo veel drukte in m’n hoofd door t reizen op zich. Sommigen kunnen dat heel makkelijk uitzetten volgens mij, maar ik ben vaak bezig met vertragingen, de mensen om me heen, t haasten s ochtends (trein gaat maar 1 keer per half uur), etc.
Maar anderen zien treinreizen als relaxen

3 likes

Voor mij is treinreizen ook geen relaxen hoor. Ik keek meteen als ik wakker werd en tegen 15u al of er niet al problemen waren, want op een gegeven moment reed er meer niet dan wel en mijn trein ging ook maar eens per half uur. Gaf mij ook wel veel stress, maar ik kan me er wel goed bij neerleggen dat dat er nou eenmaal bij hoorde. Want ik wilde/kon ook niet verhuizen en ik wilde wel graag werken daar.
Maar je hebt wel een goed punt, dat treingedoe is echt rot.
Het enige wat ik mis van treinreizen is dat ik zo veel las. Kon er er wel op verheugen om op de terugweg lekker te lezen.

Vandaag gemasseerd met warme olie. Zo lekker!
Daarna ook nog sauna’s gedaan.
Fijn zo een vrije dag benutten

7 likes

Ik voel me de afgelopen week elke keer erg huilerig? Weet niet wat het is (en nee, hoef niet ongesteld te worden). Kan ook echt vrij weinig hebben.

Overprikkeld? Overwerkt?

Je hoeft niet te blijven appen he? Kan ook gewoon dat jullie een beetje uitgepraat zijn.

3 likes

Als die afspraak staat, kun je ook zeggen ‘tot dan!’ Ofzoiets. Je hoeft de tijd ertussen niet per se steeds contact te hebben. Kan, hoeft niet.

4 likes

Nee, ik bedoel niet dat het dan over is. Soms heb je elkaar veel te vertellen en soms even niet. Soms spreek ik iemand dagen achter elkaar en dan ineens een paar dagen niet. Maar misschien bedoel jij iets heel anders met ongemakkelijk dan ik.
Ik vind gesprekken vaak ongemakkelijk als ik bijvoorbeeld allemaal vragen stel en er alleen ‘ja’ of ‘nee’ word geantwoord.

2 likes

Ik heb dat ook gedaan: 2 uur enkele reis voor een sollicitatiegesprek. Het was niet per se de bedoeling om daar terecht te komen, maar heb de baan wel aangenomen en ben ook direct verhuisd. Dat reizen (4 uur op een dag) zag ik namelijk echt niet zitten. Zou het ook niet volhouden.

1 like

Je hoeft niet altijd te praten hĂ©! Je kan best een dag of een paar dagen geen contact hebben. En als je dan wat leuks of grappigs wil vertellen stuur je een berichtje, of hij. Maar je hoeft niks te ‘bedenken’ vind ik.

2 likes