Ik wil.een bed en breakfast beginnen om mee te kunnen doen aan dat programma
Dat zou goed kunnen⊠vandaar ook mijn âhet was een grappig gezichtâ. Ik weet geen inhoud, of bestelling of beweegredenen maar op het eerste oog ziet het er tegenstrijdig uit vond ik.
Ik ook man! Zit het nu ook te kijken en heerlijk maar ook echt gĂȘnant dat ze dan als blijk van waardering maar liefst ⏠2 meer dan de normale kamerprijs geven.
Mijn vriend zit nu al twee dagen te klagen dat ie naar Disneyland moest vandaag⊠Nou boo frickinâ hoo man. Ohhh mijn leven is zo kut dat mijn werk mij gedwongen naar Disneyland stuurt oohhh nee! Pffff mijn enige disneyland achtige ervaring op mijn werk is als ik een dag geen schreeuwende klagende mensen aan de telefoon heb. Dat is mijn disneyland gevoel
Ik lig in bed chips te eten, maar ben heel slim aan mijn vriend zijn kant gaan liggen zodat hij last heeft van kruimels. En uiteraard weet ik nergens wat van als hij kruimels vindt hĂš.
Wat niet rekt, scheurt vanzelf joh.
Nog bedankt voor de haren uispoelen met massage straal tip. You saved my life.
Graag gedaan. Is dan âŹ7,50!
Omg zie nu een totaalruptuur voor me. De horror.
Ik ga morgen ergens naar toe waar mijn favoriete artiest optreedt (wist ik eerst nog niet), dus nu nog meer zin in. Nu alleen nog mijn gezelschap overtuigen. Voel me net een fangirl nu
Haha ja en kleinste dingen altijd benoemen. En de activiteiten zijn ook altijd zo heerlijk kneuterig.
ik zag die onderste foto en mân eerste gedachte was "aaah kindjes verkleed als de wijzen uit het oosten " zag pas later dat die kindjes kleding voor volwassenen aan hebben hahaha
Ik heb echt een probleem met loslaten.
En dan heb ik het dus ook over hele simpele dingen, vooral als ik iets kwijt ben.
Bijvoorbeeld: ik denk opeens aan een bepaald riempje dat ik heb. Ik heb niet de intentie om het riempje te dragen, ik heb zelfs al een andere riem om. Maar ik weet niet waar het riempje is. Dan haal ik sowieso echt alles overhoop, dat is al irritant, en als ik het dan niet vind ben ik de hele dag onrustig. Zulke dingen. Hoe moeilijk kan een mens het zichzelf maken??
Nu heb ik dus ook weer zoân âprobleemâ. Ik ben een reader op mijn werk kwijt geraakt. Ik had hem 1,5 week geleden in elk geval nog maar nu kan ik hem dus nergens meer vinden. Het zijn gewoon geprinte blaadjes, totaal geen belangrijke info, en ik kan het nog 50 x printen als ik wil maar ik ben gewoon al de hele dag geirriteerd omdat ik dus niet weet hoe het kan dat ik die reader kwijt ben.
Waarom ben ik zo.
Hahahaha nou hij heeft mij er niks over verteld dus het zou me niet verbazen als hij zichzelf indekt haha
Ik heb weer zo veel last van mijn allergie. Lig te snotteren en weet dat het het beste is om mijn konijntje naar een opvang te brengen (zoek al maanden een nieuw huisje) maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. Weet ook niet bij wie hij later dan terecht komt en dat vind ik naar. Het zal het goed doen omdat hij dan maatje krijgt omdat ze koppelen, maar ugh zo veel twijfels.
Omg im the user of the month. Bedankt forum !
Na echt 3 uur slaap ofzo, al halverwege richting parijs!!
Dat kindje in het geel lijkt zo op Gaten MatarazzoâŠ
(Geen idee hoe ik een foto toevoegâŠ)
Wat goed dat je bent geweest! En wat fijn dat de sfeer zo prettig was. Ik kon het vanwege iets belangrijks echt niet maken om niet naar mân werk te gaan, maar als ik wel had gekund had ik waarschijnlijk heel erg getwijfeld omdat ik niet zo goed ga op grote mensenmenigten. Helemaal met de kennis van hoe sommige demonstraties lopen qua chaos, sfeer enzo, maar wat fijn om te lezen dat het ook anders kan. Ga ik in ieder geval in mân achterhoofd houden de volgende keer als er een demonstratie is die ik belangrijk vind
Ik zie wel wat je bedoelt ja! En rechts onderaan bij je typvak staat een icoontje van een rechthoekje met een pijltje omhoog. Als je daarop klikt kan je een foto kiezen om te uploaden!