Wat je even kwijt wilt #27

Ik vond vanavond een naaktslak in huis?! Hoe komt die überhaupt binnen? En een dikke spin in m’n bed. Ik ben niet rap bang/vies van beesten, maar dit is me toch te veel.

Heb een melding van geluidsoverlast gedaan omdat ik al uren mijn bed uitgetrild wordt. Zegt die man “het is voor die mensen wel fijner als er door een buurman wordt aangebeld ipv dat de politie voor de deur staat” :rofl:
Ik zou het ook fijner vinden als ik gewoon kon slapen.

8 likes

Ik ook! Altijd een naaktslak op mijn slaapkamer terwijl ik een hor voor mijn slaapkamerraam heb

Ik heb insta en fb van mijn telefoon verwijderd en nu realiseer ik me pas hoevaak ik daar naar kijk :sweat_smile: Wat deed ik vroeger met mijn tijd? Ik ben al een half uur eerder klaar om naar mijn werk te vertrekken.

1 like

Ulg sommige tijdstippen zijn echt alleen leuk als je nog wakker bent en alcohol op hebt. Niet als je wakker moet worden in het donker voor je werk.

1 like

Ik word gek. Normaal heb ik al een mega luide zoemende koelkast. Nu heb ik gisteren de ventilatie in de keuken aan gehad(heb ik best vaak) en nu doe ik hen op de laagste stand en blijft hij gewoon mega hard zoomen. (Hij is wel zachter gegaan, maar nog steeds luid)Ik zit nu op de bank en het is gewoon super luid.

Iemand ervaring? Dit is echt heel naar

Edit: mijn afzuiging is verbonden met die in de badkamer en ook daar hoor ik dat zoemende geluid…

Ik heb mijn vader getrakteerd op floaten en een massage, dus dat gaan we vanavond samen doen.
Zoveel zin in en ik hoop dat het hem rust brengt na zijn ontslag…

40 likes

Wat lief van je :heart:

2 likes

Lief zeg!

@Perzik hoe zijn de gesprekken nog gegaan op zijn werk?

Vreemde droom over collega gehad. Gelukkig zie ik hem voorlopig even niet.

Wel een goede titel “Is danseres volgens orthopeden” :stuck_out_tongue:

1 like

Ah wat lief dat je het herinnert.
Heel moeizaam… kregen steeds geen antwoord maar hadden wel uitstel gekregen. Gisteren gehoord dat ze niks gaan veranderen aan het voorstel. Dus per 1 okt zit hij thuis.
Ik hoop dat hij rust kan vinden, mijn ouders slapen allebei al sinds het nieuws slecht, dus hoop dat het floaten hem helpt.

Dussss ik sta super optijd op mn werk… als enige. Misschien dat er nu iemand komt als ik dit typ.

Oh dat is zo vervelend he, hopelijk sta je droog en niet te koud?
Kun je geen sleutel krijgen?

Jongens deze gif hahaha, vind onze koning nu echt leuk

51 likes

Sowieso een meme hahaha

4 likes

Aahh jammer, maar fijn dat je het laat weten! Succes met de drukte en concentreren, you can do it!

Ben vrij vandaag, maar was om 6.30 al wakker door mn vriend. Wekker gezet om 8.30 omdat onze tafel bezorgd wordt vandaag. Werd ik om 7.50 gebeld dat ze over 10 minuten al voor de deur stonden. Najaaaa heb iig lekker veel aan mn vrije dag zo. :grin:

Iemand hier ervaring met Fudge zilvershampoo? Ik heb zelf strawberry blond haar dus weet niet hoe dit gaat uitpakken en hoe lang moet ik het laten intrekken?

Ik vind het het allerleukste dat ze Stef Blok totaal buitensluiten hahaha

2 likes